women.jpgMinisterstvo průmyslu a obchodu hostilo konferenci Women in Business, která se koná v rámci projektu Ocenění českých podnikatelek. Více než stovku úspěšných českých podnikatelek přivítali ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček a náměstkyně ministra průmyslu a obchodu Pavla Sluková.

DSC02709.jpgNedělní Květinový den v Sázavském klášteru, na téma „Polem, loukou, lesem...", byl tradičně oslavou tvůrčí činnosti předních českých floristů, středoškolských studentů zahradnických oborů, spolku Fakt-UM a dětí z okolí města Sázava.

Image_foto_zdroj_Sberbank.jpgDovolená i cestování v Evropě začala být mezi Čechy v posledních letech opět velmi populární. Ne vždy ale máme jasno, jak ideálně nakládat s financemi. Přinášíme několik chytrých tipů na letní cestování po starém kontinentu.

ACIDO.jpgV roce, kdy Mlékárna Valašské Meziříčí slaví dvacáté páté výročí svého založení, přichází na trh s novinkou. Po úspěšném zavedení Acidofilního mléka s cereáliemi se Mlékárna Valašské Meziříčí rozhodla tuto produktovou řadu rozšířit o Acidofilní mléko vanilkové s lněnými semínky a cereáliemi. Acidofilní mléko obsahuje různé druhy cereálií jako oves, drcený ječmen, pšenici nebo lněné semínko; obsahuje tři procenta tuku. Acidofilní mléka jsou zákazníky velice oblíbená pro svůj blahodárný vliv na organismus, obsahují totiž probiotické kultury Lactobacillus acidophilus, Bifidobacteria a Streptococcus thermophilus. Díky kvalitnímu obsahu i dobře zvoleným příchutím, vzniká kombinace prospěšného a chutného. To se projevuje na zvyšující se poptávce po těchto mléčných nápojích, přičemž právě len se opět vrací do jídelníčků stále častěji.

Náklady na léčbu zhoubného onemocnění kůže - melanomu, vzrostly meziročně o sto procent. Celkové náklady na léčbu čtyř set klientů Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) přesáhly v roce 2016 částku 62 milionů korun. Vzrostly tak oprosti roku 2015 o 98 %. Tehdy pojišťovna za léčbu melanomu zaplatila celkem 31,4 milionu korun.

mirakulum-01062014-mensi-51.jpgDovedete si představit vhodnější místo pro oslavu dětského dne než je zábavný Park Mirakulum? My ne! A proto jsme nelenili a přichystali jsme pro všechny malé i velké návštěvníky na sobotu 3. června spoustu soutěží, divadelních představení, sportování a další zábavy.

Zveme vás v neděli 28. května do Sázavského kláštera na Květinový den. Od hlavní brány návštěvníky uvítá řemeslný jarmark s tvořivými dílničkami, který bude rozložen na celém nádvoří. Řemesla k vidění i vyzkoušení. Spolek FAKT-UM poskládal zajímavá řemesla a jarmarečníky, kteří nabídnou inspiraci i své umění ke koupi.

NN Graf.jpgČechům podle zjištění NN pojišťovny a penzijní společnosti v životě záleží především na rodině a vztazích. Matky si nejvíce cení zdraví svých nejbližších a o své děti se starají velmi zodpovědně i v rámci finančního zajištění. Na vše potřebné i nepotřebné pro děti vydají dle aktuálního průzkumu NN v průměru 5 700 korun měsíčně, tedy pětinu rodinného rozpočtu, a chtějí jim také spořit, často až do konce studií. Na základě znalosti potřeb a přání Čechů NN připravila celou řadu nových služeb, které umožňují žít život naplno a bez obav - třeba díky asistenčním službám nebo vylepšenému pojištění pro rodiny.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB