2017-07-11_150642(1).jpgKvalitní ubytování je pro Čechy nejzásadnějším faktorem, podle kterého se rozhoduje při výběru letní dovolené téměř 60 % lidí, důležitá je pro ně také cena. Při volbě prázdninového bydlení postupují tuzemští zákazníci podobně jako při koupi nemovitosti - hlavní roli hrají fotografie a detailní popis ubikace. Více než čtvrtina respondentů pak musela někdy řešit reklamaci dovolené, protože ubytování ve skutečnosti neodpovídalo uvedeným informacím. Tyto a další výsledky přinesl poslední výzkum Raiffeisen stavební spořitelny.

ROSSMANN_prodejna_ilustrativni.jpgPřerovská prodejna drogerie parfumerie ROSSMANN mění svou adresu a rozšiřuje rozlohu. Nově bude provozovna sídlit v ulici Wilsonova 488/18 a nabídne zákazníkům 358 m2 prodejní plochy. Provoz bude slavnostně zahájen v pondělí 26. června 2017. V tento den čeká na zákazníky mnoho výhod.
„Přesun prodejny do nových prostor je jednoznačně krok vpřed, co se týče zákaznických služeb. Prodejní plocha se oproti původní provozovně navýší víc jak o třetinu. To nám otevírá větší možnosti k rozšíření sortimentu, zkvalitnění služeb a zlepšení podmínek pro samotné nakupování," říká vedoucí marketingového oddělení společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.

Nemocný podnikatel je čím dál větší raritou. Ukazuje to analýza Asociace malých a středních podniků a živnostníků, podle které se osoby samostatně výdělečně činné oproti předchozím rokům ještě více vyhýbají pracovní neschopnosti. U zaměstnanců lze naopak pozorovat trend přesně opačný. Jaké příčiny za tím hledat?

Ve vrcholovém managementu největších českých firem se ženy uplatňují nejhůře za posledních pět let. Zatímco v roce 2014 na nejvyšších řídících místech působilo 30 procent manažerek, koncem loňského roku jich bylo necelých 27 procent. Ženy se v roce 2016 nejčastěji prosazovaly v personalistice (77 procent), a s výrazným odstupem také ve financích (47 procent) a marketingu (45 procent). Naopak IT a pozice generálního ředitele je stále doménou především mužů - v čele IT pracuje jen pět procent žen a pouze osmi procentům velkých tuzemských firem šéfuje žena. Informace vyplývají ze specializované databáze Manažeři velkých firem společnosti Bisnode, která obsahuje informace o téměř 5 000 nejvýznamnějších či největších společností v ČR s více než 18 000 kontaktními osobami.

Společnost dm drogerie markt má od 3. 7. 2017 dvě nové jednatelky. Do nové funkce byly jmenovány Martina Horká a Markéta Kajabová, dosavadní členky vedení společnosti. Obě jednatelky začnou působit ve své nové funkci společně se stávajícím jednatelem Gerhardem Fischerem.

MŠ Semínko- Deti_pecou_bublaninu.jpgSladká chuť je pro nás přirozeně přitažlivá, vždyť i mateřské mléko je nasládlé. Přesto to neznamená, že by našemu tělu prospívalo to obrovské množství cukru, které najdeme téměř ve všech potravinách. A o dětech to platí dvojnásob. Nekontrolovaný přísun cukrovinek a sladkých nápojů jim škodí víc, než si mnoho rodičů připouští.

Denní spotřeba vody na člověka se pohybuje okolo 100 litrů a v letních měsících se ještě zvyšuje. Podle průzkumu společnosti E.ON řeší úspory vody až 85 % domácností. Léto je však na množství spotřebované vody nejnáročnějším obdobím. Přitom často stačí jen dodržet několik základních pravidel, jak s vodou pracovat. Přinášíme šest praktických tipů, jak v letních měsících šetřit vodou v domácnosti i na zahradě.

Vitezove SS.jpgJiž popáté se utkaly nejlepší týmy v pražském finále interaktivní soutěže Rozpočti si to! Ta umožňuje žákům základních a středních škol stejně jako dětem z dětských domovů seznámit se zábavnou formou s tím, jak správně sestavovat rozpočet a nakládat s penězi. Soutěž je zařazena do věstníku MŠMT jako aktivita doporučená k rozvoji finanční gramotnosti. Do letošního ročníku se zapojilo celkem 1 250 dětí a mladých lidí rozdělených do 358 týmů. Deset nejlepších z každé kategorie změřilo síly ve finále.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB