Výzkumná agentura Ipsos provedla výzkum, ve kterém se dotazovala, zda lidé v České republice souhlasí s tím, že pro zachování prodeje potravin či smíšeného zboží v malých obcích do 500 obyvatel, by měly být ztrátové prodejny finančně podporované ze strany státu. 66% souhlasí a pouze 26% je proti.

V červnu dosáhla cena másla svého rekordního maxima. Ke 13. 6. vzrostla na 187,50 Kč za kilogram. To je cca 47 Kč za čtvrtkilové balení, které známe z obchodů nejčastěji. Cena másla roste nejenom u nás, ale v celé Evropě, kde jen v květnu se jeho cena navýšila o téměř 7 %. Z této ceny ale rozhodně neprofitují zemědělci. Výkupní cena mléka v EU klesla o 1 % a cena u nás, i přes růst v minulém období, zemědělcům stále nepokrývá výrobní náklady.

86811_i.jpgOblíbený prostořeký kluk Hurvínek, jeho tatínek Spejbl a další známé, ale i téměř stovka nových postav ožijí na konci srpna v novém celovečerním animovaném 3D filmu Hurvínek a kouzelné muzeum. Známé charaktery Spejbla a Hurvínka prožijí zcela nový a originální, dobrodružný příběh, zasazený do kouzelného světa loutkového muzea uprostřed historické Prahy. Český výrobce her a hraček, společnost EFKO se bude na nové podobě Hurvínka rovněž podílet.

Avicenum-FINE-produkt.jpgKřečovými žilami je v současnosti postihován stále větší počet osob. Tento problém postihuje ve vyspělých evropských zemích 40 % žen a 20 % mužů. Potíže se objevují u stále mladších pacientů a skupina osob trpících problémem žilní nedostatečnosti se rozšiřuje. Pojem křečové žíly se tak v poslední době skloňuje ve všech pádech.

Děti a kapesné. Foto_freepik.com.jpgLetní pohodička je u konce a dětem i rodičům zase pomalu, ale jistě nabíhají povinnosti spojené se školní docházkou. V tomto období se vždy odněkud vynoří otázka „Jaké budu letos dostávat kapesné?" Podle průzkumu Městečko 2, který byl realizován pro Poštovní spořitelnu, většina českých dětí a studentů mezi 7 a 26 lety kapesné dostává, ale kolik by to mělo být a jak to určit, s tím si mnoho rodičů pořád láme hlavu. A není se čemu divit, podle psychologů je například výše kapesného velmi individuální věc a neexistuje na ni univerzální pravidlo.

Argentinský steak_m.jpgSníte o pořádném hamburgeru nebo byste si raději dali argentinský steak? Už tuto sobotu se vám vaše sny splní v trojské botanické zahradě na akci American food day. Čekají na vás speciality americké gastronomie, které doprovodí latinskoamerické rytmy a americký jazz. Zatančete si při tanečním workshopu salsy, ochutnejte vína z Chile, Argentiny a Kanady, nebo se nechte inspirovat kuchařskou show šéfkuchaře Marcela Ihnačáka. To a mnohem více na vás čeká už tuto sobotu 5. srpna od 10:00 do 20:00 v Ornamentální zahradě a v severní části areálu Botanické zahrady hl. m. Prahy v Troji.

u_mg_0710.jpgLázně Luhačovice, a. s., jsou atraktivním zaměstnavatelem, co se týče lokality i přístupu k zaměstnancům. Jedním z benefitů je i podpora studia zaměstnanců a zvyšování jejich kvalifikace. V případě, kdy je v souladu osobní zájem zaměstnance zvýšit si kvalifikaci ve svém nebo novém oboru s potřebami společnosti, je možno uzavřít oboustrannou dohodu.

Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (SČS) si klade za cíl hájit oprávněné zájmy a práva spotřebitelů na vnitřním trhu EU a ČR, přičemž zdůrazňuje preventivní stránku ochrany zájmů spotřebitelů: „Jen poučený spotřebitel se dokáže účinně hájit".

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB