Až třetinu veškerého odpadu, který vyprodukuje průměrná česká domácnost, tvoří bioodpad. Pokud se tento odpad netřídí, končí obvykle v popelnicích a následně na komunálních skládkách, které zbytečně zatěžuje. Jeho využití je přitom tak jednoduché. Kompostovat bioodpad a přispět tím k ochraně životního prostředí může každý. Právě na téma kompostování se zaměřuje třetí ročník kampaně společnosti dm „Už dnes myslíme na zítřek", která se snaží probudit v zákaznících zodpovědné spotřebitele.

Studenti si zdravotní pojištění platit nemusejí, neboť zdravotní pojištění za ně platí stát. Sociální pojištění pak platí pouze někteří studenti s ohledem na své budoucí důchodové nároky. Jak je to však s placením zdravotního a sociálního pojištění po ukončení studia?

IMG_8306.jpgLázně Luhačovice jsou krásné, malebné a léčivé v každé roční době. Vždy znovu a znovu okouzlují návštěvníky rozmanitou architekturou, krásným okolím a všudypřítomnou zelení. Lázeňské městečko Luhačovice leží v malebném údolí chráněné krajinné oblasti Bílé Karpaty. Okolní příroda je nedotčená a poskytuje množství možností na turistiku. Unikátní léčivé prameny činí z Luhačovic špičkové léčebné lázně v celoevropském měřítku. Akciová společnost Lázně Luhačovice je největším poskytovatelem lázeňských služeb v Luhačovicích a specializuje se především na lázeňskou léčbu onemocnění dýchacích cest. Nejznámějším léčivým pramenem je Vincentka a její účinek z pramene je nenahraditelný. Lázně Luhačovice jsou jedinečné v každém ročním období. Ať už se do nich vydáte na dovolenou či v nich podstoupíte špičkovou lázeňskou léčbu, pomůžou vám zapomenout na starosti všedních dnů. V Luhačovicích si skutečně odpočinete. I pro místní je to jedno z nejkrásnějších a nejatraktivnějších míst na bydlení a práci.

Kancelar_Uvoz_Century21t.jpgV uplynulém roce tuzemská síť CENTURY 21 podepsala 13 franšízových smluv a v rámci mezinárodní sítě CENTURY 21 se umístila na 3. místě v expanzi mezi zeměmi z celé Evropy. Letos plánuje až 23 nových poboček, z toho 12 smluv je již podepsaných.

Učitel je pro vzdělávání dětí klíčový, a proto se na kvality pedagogů klade jak ze strany rodičů, tak i vedení škol stále větší důraz. Ukazuje se, že nestačí jen pouhé znalosti, dobrý učitel by totiž měl být rovněž schopným manažerem, metodikem či psychologem. Podívejte se, jaké jsou další klíčové vlastnosti dobrého pedagoga.

DSC_0126.jpgPoté, co odsud v červnu 1991 odešli sovětští vojáci, prožilo tohle místo několik nepříliš utěšených roků. V posledních letech se však konečně daří probouzet Milovice a jejich okolí k životu. Měrou vrchovatou k tomu přispívá Park Mirakulum a Tankodrom. A právě mezi nimi budete moci celý srpen cestovat zdarma!

Ilustrační-Mr (1).jpgNa český trh vstupuje oficiálně nová franchisová síť v rychlém občerstvení Mr. KEBAB pocházející ze Slovenska. Svým zákazníkům nabídne sortiment rychlého občerstvení zahrnující kebab na více způsobů, ale také například různé varianty kuřecích, sýrových, bramborových, a hlavně zeleninových pochoutek. První provozovny v České republice budou otevřeny v září v Kladně v OC Central, v listopadu pak v Českých Budějovicích v OC IGY. O rozšíření konceptu na český trh se stará společnost Czech Retail Franchising s.r.o.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB