zdroj-ČSOB a Era.jpgSpokojeno se svým životem je v současné době celých 82 procent Čechů. 93 procent obyvatel České republiky pak snadno zvládá pokrýt základní výdaje. Necelá polovina z nás si dokáže bez problému i spořit. Peníze nejčastěji odkládáme na horší časy a také na dovolenou. Právě ta je pro Čechy fenomén - šetří na ni víc jak třetina domácností. Pravidelnou zahraniční dovolenou si může dovolit celá čtvrtina z nás. To vše vyplývá z rozsáhlého průzkumu Poštovní spořitelny o spokojenosti obyvatel v České republice, finančním chování českých domácností a dostupnosti finančních produktů a služeb.

20170721_155503.jpgLéto přeje grilování, kořeněným a smaženým jídlům, popíjení alkoholu a dalším neřestem typickým pro prázdniny. Radost se však může snadno změnit v náhlý trávicí problém, který znepříjemní zážitky z dovolené. Kromě pálení žáhy se může dostavit rozbouřený žaludek, nafouklé břicho, průjem či zácpa. Pokud obtíže nastanou, dokáže pomoci příroda. Přinášíme vám přehled základních bylin, které se osvědčily jako první pomoc v boji proti trávicím problémům.

Edenred-Color-CMYK.jpgČeši za oběd letos v červnu v průměru zaplatili 108,20 koruny. To je sice o 5 korun a 40 haléřů více než před rokem, ale jen o dvacetník v porovnání s letošním březnem. Zatímco na začátku roku rychlý růst táhla největší města jako Praha a Brno, nyní jdou útraty směrem nahoru nejrychleji tam, kde jsou obědy dlouhodobě nejlevnější.

Konopna-apotieka-Povazska-Bystrica (2).jpgNově koncept českých Konopných lékáren Carun Pharmacy expandoval do sousedního Slovenska. Navštívit specializované lékárny lze v Žilině, nově také v Považské Bystrici a Trnavě. Tamní Konopné apotieky se zaměřují na konopné potravinové doplňky, kosmetiku či zdravotnické prostředky značky Carun.

Trend seznamování přes online seznamky, Tinder a další platformy rapidně roste a pro více než 50 procent Čechů starších 25 let představuje zcela samozřejmý způsob hledání partnera. Na druhou stranu více než 80 procent z nich má z prvních schůzek domluvených podobnými kanály negativní zkušenosti a roste jejich celková opatrnost. U mužů výrazněji než u žen. Vyplývá to ze statistik seznamovací agentury Date2k.

Na konci června byl ukončen výběr finančních příspěvků od individuálních dárců v rámci jarní části letošního programu ČSOB pomáhá regionům. Dohromady přispěli lidé na zlepšení života kolem sebe 1 422 049 korun. Přímo ČSOB navíc rozdělí mezi projekty 2,1 milionu korun na základě jejich úspěšnosti.

Zábavnou formou a s pomocí her se děti věnují anglickému jazyku i během prázdninových měsíců. Výuková centra Helen Doron English pořádají letní tábory po celém Česku, letos o prázdninách se jich zúčastní asi tisícovka dětí. Někdy se jedná o pobytové tábory (například stanový tábor přímo na břehu přehrady Slezská Harta), jindy o příměstské (například v ostravské zoologické zahradě).

Graf1_Equa_bank_Ukryte_finance_b.jpgTéměř 40 % Čechů si tajně spoří. Nejčastěji proto, aby mohli dárkem překvapit svého partnera (23 %) nebo proto, aby nemuseli přiznat, kolik stojí jejich vlastní nákupy (8 %). Častým důvodem tajných úspor je i obava, že současný vztah do budoucna nevydrží. Pro případ rozchodu si peníze tajně šetří 5 % dotázaných a další 4 % z důvodu, že partnera zatím dostatečně dobře neznají. Vyplynulo to z průzkumu Equa bank.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB