shutterstock_540997561.jpgProstřednictvím programu Skutečně zdravá jídelna umožňuje iniciativa Skutečně zdravá škola deklarovat vysoké standardy v kvalitě stravování také jídelnám v oblasti hromadného stravování. Přísná bronzová kritéria programu Skutečně zdravá jídelna nyní plní také jídelny čtyř domovů pro seniory v Brně.

„Udělejme ze světa kolem nás lepší místo pro život", tak zní motto narozeninové iniciativy {SPOLEČNĚ}, kterou společnost dm odstartovala začátkem letošního roku. V průběhu ledna a února se do kampaně přihlásilo přes 300 projektů, z nichž veřejnost a následně odborná porota vybrali 25 vítězů. Vítězné projekty získají finanční a materiální podporu či přímou fyzickou pomoc dobrovolníků z řad spolupracovníků dm.

DSC01120(1).jpgVe dnech 17. a 18. května se na zámku v Děčíně uskutečnil 46. ročník nejstarší a nejvýznamnější floristické soutěže v České republice, Mistrovství floristů ČR - Děčínská kotva 2017, jako součást městských slavností v Děčíně, s výstavou pro veřejnost od 19. do 21. května 2017. Toto mistrovství zařadil Ústecký kraj mezi akce „RODINNÉ STŘÍBRO" Ústeckého kraje.

Karta dobré vůle představuje unikátní cestu podpory veřejně prospěšných projektů prostřednictvím každodenních platebních transakcí. ČSOB chce ještě více prohloubit spolupráci s klienty v oblasti filantropie, a proto spustila v březnu nový ČSOB Grantový program Karty dobré vůle, ve kterém podpoří projekty zaměřené na pomoc osobám v nepříznivé situaci.

Delegáti 29. sněmu Hospodářské komory právě zvolili své viceprezidenty, ve vedení Komory usednou dvě ženy. Viceprezidenty se stali Irena Bartoňová Pálková, Bořivoj Minář, Roman Pommer a Michal Štefl. Nově funkce viceprezidentky se ujme také současná prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu Marta Nováková.

detske domovy.jpgV neděli 28. května úderem desáté hodiny otevře milovický Park Mirakulum svou náruč více než pěti stům dětí z 34 dětských domovů. Již potřetí se zde uskuteční Den pro děti ze středočeských dětských domovů, nad nímž převzala záštitu hejtmanka Jaroslava Pokorná Jermanová, která děti na akci osobně přivítá.

01_Mužský a ženský oděv z 2. poloviny 14. století..jpgMuzeum hlavního města Prahy pořádá od 17. 5. do 29. 10. 2017 v domě U Zlatého prstenu výstavu Od nitě ke košili / Textil a móda středověkých Pražanů. Výstava věnovaná textilnímu a barvířskému řemeslu v období 14. až 15. století provede návštěvníky celým procesem vzniku středověkých textilií a přiblíží jednotlivé výrobní postupy i vybavení tehdejší tkalcovské a barvířské dílny. Předvede také různé typy textilií a jejich praktické využití v běžném životě lidí v období vrcholného středověku i dobovou módu pražských měšťanů.

ROSSMANN_kampan Disney PIXAR.jpgSíť drogerií parfumerií ROSSMANN připravila pro své zákazníky věrnostní kampaň s motivy postaviček z oblíbených filmů Disney PIXAR. Ta je spojená s očekávanou premiérou filmu Auta 3 a poběží od 15. května do 27. srpna 2017. Zákazníci mohou po dobu 14 týdnů za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky z animovaných filmů - Auta, Hledá se Dory, Příběh hraček, Univerzita pro příšerky a Hodný dinosaurus.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB