ROSSMANN_kampan Disney PIXAR.jpgSíť drogerií parfumerií ROSSMANN připravila pro své zákazníky věrnostní kampaň s motivy postaviček z oblíbených filmů Disney PIXAR. Ta je spojená s očekávanou premiérou filmu Auta 3 a poběží od 15. května do 27. srpna 2017. Zákazníci mohou po dobu 14 týdnů za uskutečněné nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky z animovaných filmů - Auta, Hledá se Dory, Příběh hraček, Univerzita pro příšerky a Hodný dinosaurus.

S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti ROSSMANN na základě zakoupení licence na postavičky Disney PIXAR. Kampaň se objeví v rádiích, tisku i online prostoru a na veškerých POS materiálech.
„Nová věrnostní kampaň opět potěší především děti našich zákazníků, které budou mít z plyšáků se svými oblíbenými filmovými hrdiny skutečnou radost. Navázali jsme tak na předchozí vánoční kampaň, která byla plná trollů," uvádí marketingová vedoucí společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.
Nový animovaný film Auta 3 z dílny Disney PIXAR bude mít premiéru v České republice 15. června 2017. Studio Disney PIXAR je nejúspěšnějším tvůrcem animovaných filmů v historii, což dokazuje i fakt, že 14 z celkem 15 celovečerních filmů debutovalo při své premiéře na 1. místě žebříčku návštěvnosti kin. Všechny celovečerní filmy tohoto studia jsou mezi 50 nejvýnosnějšími snímky historie.

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 600 prodejen a zaměstnává téměř 51 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

(tz)