DominikaSzymanska.jpgVzdělávací metoda, zavedená v 90. letech původně jako sport, si postupem času získala na oblibě u řady mezinárodních a v posledních letech i českých firem. Zaměstnavatelé totiž velmi rychle zjistili, že se jedná o poměrně nenásilnou formu, jak stmelit pracovní kolektiv a vnést svěží závan do stereotypního pracovního prostředí.
Pojem teambuilding nebo také týmový koučink, pochází z angl. team (tým) a building (budování), tedy volně přeloženo jako budování týmového ducha. Jedná se o systematickou metodu práce s kolektivem pod vedením zkušených koučů a trenérů. Jejím cílem je tedy především posílit týmovou komunikaci, synchronizovat kooperaci jednotlivých členů týmu, usnadnit rozpoznání jejich rolí v pracovním kolektivu, posílit vzájemnou důvěru a zvýšit časovou efektivitu spolupráce.

IMG_0784_z.jpgPo několikaleté odmlce se sportovní móda Sergio Tacchini opět vrací do Prahy. Nedávno byl otevřen nový a jediný kamenný obchod v přízemí pasáže Černá růže na pražských Příkopech. Slavnostního zahájení se zúčastnila fedcupová reprezentantka Barbora Strýcová, která tuto značku na kurtech obléká.

O efektivní využívání zelené energie, tedy energie získávané z obnovitelných přírodních zdrojů, se zajímá čím dál více spotřebitelů. Stále více domácností i firem přijímá odpovědnost za svoji spotřebu a uvědoměle si volí takové služby a zboží, které jsou šetrné k životnímu prostředí. Také společnost dm se dlouhodobě snaží inspirovat zákazníky k zodpovědnému chování a jde proto i sama příkladem. Od ledna 2017 zásobuje zelenou energií firma Nano Energies s.r.o. i část prodejen dm.

ROSSMANN.jpgSíť drogerií parfumerií ROSSMANN spouští od 20. března do 7. května 2017 kampaň s názvem „Péče o vlasy". Kampaň pochází z dílny marketingového oddělení společnosti ROSSMANN ve spolupráci s agenturou Winkler & Stenzel. Mezi hlavní komunikační kanály patří online, rádio, letáky, magazín a POS materiály na všech prodejnách. Součástí kampaně je také speciální soutěž „PROMĚNA" a možnost diagnostiky vlasů na vybraných prodejnách.
Hlavním mottem kampaně společnosti ROSSMANN zaměřené na vlasovou kosmetiku je „Objevte kouzlo zdravých vlasů" s podtitulem „Krása na dosah". Kampaň bude probíhat po dobu sedmi týdnů v období od 20. března do 7. května 2017 a za hlavní cíl si klade šířit osvětu v systematické a trvalé péči o vlasy. ROSSMANN se nechal inspirovat úspěšnou kampaní kolegů z mateřské společnosti v Německu, kterou upravil na míru českým zákaznicím a obohatil o vlastní projekty.

1-naturhouse-unava-ilustr-3.jpgJarní probuzení ze zimního spánku, vyžaduje víc než jen pár slunečních paprsků. Obzvlášť, když se zpod mraků objeví jen občas a na chvíli. Vyhrát boj s jarní únavou ale není nic nemožného. Naopak! Stačí pár jednoduchých návyků, které dodají spoustu energie. Podle odborníků se člověk musí zamyslet zejména nad životosprávou. Přinášíme spolu s nimi několik jednoduchých rad a tipů.

image škola.jpgVe škole Kids&Us se děti naučí anglicky podobně, jako se učí svůj mateřský jazyk. To je důvod, proč lekce angličtiny začínají už od prvního roku a následují stanovený postup získávání jazykových znalostí pro jakýkoli jazyk - naslouchání, porozumění, mluvení, čtení a psaní. Tímto způsobem děti maximálně využijí svůj vrozený potenciál, který mají v prvních letech života, aby položily základy k tomu naučit se plynně cizí jazyk, což pro ně bude v budoucnosti nedocenitelné. Celý tento proces lze aplikovat i na cizí jazyk. Pokud začneme brzy, dítě asimiluje cizí jazyk přirozeným a spontánním způsobem, a tím maximálně využije své vrozené schopnosti, které používá pro naučení se mateřského jazyka.

Rozdíl v platech mezi muži a ženami je v České republice 22,5 %. To znamená, že ženy musí pracovat více než dva a půl měsíce navíc, aby tento rozdíl dorovnaly. Ženy v České republice dosáhnou stejného výdělku, který jejich mužští kolegové získali do konce loňského roku, až 18. března 2017. Tento den je tedy Dnem rovnosti platů, a právě i na tento celospolečenský problém bude 24. a 25. března poukazovat konference Equal Pay Day - ŽENY SOBĚ. Pořádá ji nezisková organizace Business & Professional Women ČR.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB