jedlé květy.jpgSezóna, kdy všechno kvete, je v plném proudu. Proč nezařadit květiny na svůj jídelníček? Jedlé květiny jsou nedílnou součástí moderní gastronomie. Jsou vhodné pro použití do různých salátů, případně v cukrářské produkci, nebo jednoduše na dekoraci. Květiny dodávají jídlům barvu, křehkost a jemnost. Dotvářejí estetickou stránku jídel.
„V Grand Hotelu Kempinski High Tatras používáme nejčastěji macešky, fialky a květiny brutnáku lékařského. V letním období jsou velmi oblíbené cuketové květy, které se dají plnit různými náplněmi a následně péct nebo smažit. Květy růží se používají spíše výjimečně a to většinou při romantických příležitostech, jako svátek sv. Valentýna nebo svatbách či při zásnubách. Z květů růží se dají připravovat různé gely, sirupy, esence a podobně. Jedlé květy mají využití i v cukrárně, kde se dají připravit např. kandované květiny fialky, obecně nejznámějším květem používaným do dezertů je květ levandule," dodává Tomáš Tejbus, šéfkuchař Grand Restaurant.

Foto.jpgChystáte se vyrazit na výlet nebo na dovolenou? Každá taková cesta a především řízení automobilu na dlouhé vzdálenosti může být vyčerpávající a stresující. A co teprve, když se dostaví akutní obtíže, jako jsou například bolesti hlavy nebo zad? Lékárny většinou po cestě k dispozici nebývají, a pak se může takové cestování značně zkomplikovat. Právě pro řešení těchto situací je k dispozici na čerpacích stanicích, vlakových i autobusových nádražích nová služba MEDIPOINT, kde jsou potřebné léky bez předpisu vždy na dosah.

S cílem povzbudit k financování iniciativ v kulturních a kreativních odvětvích vyhradila Evropská komise v rámci programu Kreativní Evropa (2014-2020) 121 milionů EUR na finanční mechanismus pro poskytování záruk úvěrovým institucím, tzv. finančním zprostředkovatelům (např. bankám). Vznikl tak záruční fond, který pomůže zvýšit počet nabízených půjček a otevře nové možnosti financování kulturních a tvůrčích sfér. Celkově by měl fond pomoci zpřístupnit dalších více než 600 milionů EUR ve formě půjček - otevřen je od července letošního roku a finanční zprostředkovatelé jej budou moci využívat až do roku 2020.

Iveta Toušlová s floristou Pavlem Hruškou.jpgJeden z nejoblíbenějších televizních pořadů Toulavá kamera se propojuje s Rokem řemesel 2016. „Toulky za cechy a řemesly" s ústředními protagonisty Ivetou Toušlovou a Josefem Maršálem nastartují úchvatnou sérii putování za mistry svých oborů. Každý pátek bude celé léto na ČT1 v nejlepším vysílacím čase od 18.25 do 18.55, těsně před Událostmi, vyhrazen příběhům desítek řemeslníků, představíme historii řemesel a cechů, jejich vývoj a trendy dneška. Úvodní díl jsme připravili společně se Svazem kameníků a kamenosochařů ČR a Svazem květinářů a floristů ČR. Největší televizní projekt AMSP ČR vznikal téměř jeden rok a jeho hlavními partnery se stala Komerční banka, Citroën, Ministerstvo zemědělství, Ministerstvo průmyslu a obchodu a Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.

kroupa.jpgPřestože letošní prázdniny budou nadmíru teplé a slunečné, i během tohoto období budeme několikrát svědky silných bouřek doprovázených krupobitím. Právě krupobití spolu s vichřicemi patří mezi nejčastější škody na majetku. Po těchto rozmarech počasí často zůstane spoušť v podobě poničení aut, uchráněni nezůstávají ani majitelé rodinných domů, kteří pak řeší poškozené střechy nebo venkovní terasy.

ARTBEES.jpgČeské i slovenské podnikatelky mají až do 25. července 2016 možnost přihlásit se k účasti v unikátním programu na podporu kreativního podnikání v oblasti designu a tvorby z textilií a přízí, šperků, keramiky, skla a řemeslné tvorby. Projekt ArtBees je vzdělávací program pro 50 žen - podnikatelek, které mají minimálně rok podnikání za sebou a ověřený produkt s potenciálem dalšího růstu a současně využívají převážně lokálních zdrojů. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů Moudré podnikání žen a ArtBe.

wpc-foto-1-nahled.jpgLéto volá po výletech k vodě. Proč si ale chvíle odpočinku nezpříjemnit doma a nevytvořit si místo pro relax během letních horkých dnů přímo doma? Po stylové terase s pohodlným nábytkem a nejlépe u bazénu touží většina z nás. Moderní odolné materiály navíc v poslední době vytlačují drahé kamenné terasy, či ty dřevěné, náročné na údržbu. Jaká tedy může být dnes elegantní a snadno dostupná terasa?

DSC_0331.jpgDopravní podnik Ostrava a.s. (DPO) ve spolupráci s Visa Europe, Koordinátorem ODIS, ČSOB, XT-Card a společností Mikroelektronika představují průlomový způsob placení jízdného v prostředcích MHD v Ostravě bezkontaktní bankovní kartou bez tištění papírové jízdenky. Jedná se o historicky první odbavovací systém tohoto typu v České republice a druhý v Evropě.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB