České centrum New York (ČCNY) zahájí 6. února 2016 světovou premiérou v divadle Jack v Brooklynu celoroční unikátní projekt Prague-New York Effects. Projekt organizuje ČCNY ve spolupráci a Palácem Akropolis pod záštitou velvyslance České republiky ve Spojených státech amerických Petra Gandaloviče a velvyslance Spojených států amerických v České republice Andrew Schapiro.

SPORTEN Mystic BLACK.jpgŽeny milují zimní sporty stejně vášnivě jako jejich mužské protějšky. Přikládají však na rozdíl od nich vyšší váhu emocím. Na sjezdovce chtějí dobře vypadat. Potrpí si nejen na užitné vlastnosti, ale také na estetiku, na vybroušený design a rozmanitou barevnost lyží. Český výrobce SPORTEN to dobře ví. Připravil pro ně speciální lyžařskou kolekci nazvanou Women Line.

Konopna-lekarna.jpgKonopí se pěstuje již od starověk. Používá se k léčebným účelům i jako prevence k široké řadě neduhů. Nově o tom mohou návštěvníky přesvědčit i odborníci v Konopné lékárně, která právě otevírá v OC Čtyři Dvory v Českých Budějovicích. V nabídce bude mít i nový fenomén: CBD olej Carun.

14. února se slaví svátek svatého Valentýna a zamilovaní budou obdarovávat své partnery. Podle průzkumu agentury Ipsos čeká každou desátou ženu šperk. V poslední době už neplatí pravidlo, že šperk kupuje vždy muž ženě. Stále častěji kupují šperky ženy mužům nebo je kupují muži sami sobě. V těchto případech jde velmi často o černé diamanty. Podle největšího českého klenotnictví ALO diamonds jsou v tomto Češi světovou raritou.

Lidé mají stále větší zájem o biopotraviny a sortiment zdravé výživy, jak vyplývá z meziročního srovnání hypermarketů Globus. Rozdíl mezi cenou u čím dál většího počtu konvenčních potravin a biopotravin rok od roku klesá. Dokonce cenově výhodnější jsou například semolinové těstoviny, brusinky, olivový nebo kokosový olej. Do toho přibývá zákazníků, kteří sledují etikety potravinářských výrobků, zajímají se o jejich složení s ohledem na zdraví a nakupují tak s větší rozvahou.

Bezplatné vstupné, které Národní galerie v Praze ve spolupráci s Komerční bankou zavedla pro děti a mládež do 18 let a studenty do 26 let, využilo od dubna 2015 (zahájení projektu) do prosince 2015 téměř 50 tisíc návštěvníků (přesně 48.924). Průměrná měsíční návštěvnost v posledních třech čtvrtletích 2015 v porovnání s prvním čtvrtletí 2015 (děti, mládež, studenti platili vstupné) vzrostla o 16 %, což svědčí o výrazném nárůstu zájmu o stálé expozice. Vzhledem k dobrým výsledkům se Komerční banka a Národní galerie v Praze dohodly na prodloužení projektu volného vstupu do 31. srpna 2016.

Ortodoncie2.jpgRovnátka už dávno nepomáhají jen dětem a náctiletým. Stále častěji lidé plánují úpravu chrupu také v dospělosti. V dnešní době navíc rovnátka nepůsobí neesteticky, ale stávají se přirozenou součástí image člověka. Práce s moderními materiály vyžaduje naprosto přesnou práci specialisty, proto klinika estetické medicíny a stomatologie Mediestetik otevřela ortodontickou ambulanci ve spolupráci s MDDr. Ondřejem Šrubařem. Klientům budou k dispozici kompletní portfolio rovnátek, ať už rovnátka kovová, s keramickými zámky i safírová. Samozřejmostí je aplikace i takzvaných neviditelných rovnátek Incognito.

Jitka Balcarová.jpgJak překonat zákeřné onemocnění, které se nedá vyléčit? Když se Jitka Balcarová dozvěděla, že má Parkinsonovu chorobu, rozhodla se, že to nevzdá. Úspěšná kadeřnice se zavedeným salónem v centru Pardubic musela sice podnikání pověsit na hřebík, ale o to víc se obrátila ke svým láskám.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB