Slovo „ajťák" už je v dnešní době docela běžné a nikoho nepřekvapí. Jak jsou na tom ale „ajťačky"? Ačkoli počítač využívají v práci ženy stejně často jako muži, expertek přes informační technologie moc není. V oboru IT jsou ženy zastoupeny pouze 13 %. Neznamená to ale, že by tato ženská menšina pouze programovala. Ženy se stále častěji stávají například grafičkami či designérkami, kde využívají znalosti IT ke kreativní činnosti.

S alkoholem má v České republice zkušenost až 83 % dětí ve věku 11 až 15 let, jak vyplývá z průzkumu fóra Pij s rozumem. Odborníci se shodují, že na vině je především nedostatečná prevence. Pomohou přednášky na školách i větší zapojení rodičů. I z tohoto důvodu fórum Pij s rozumem již sedmým rokem přispívá k šíření povědomí o účincích alkoholu mezi školáky prostřednictvím interaktivních přednášek „Pobavme se o alkoholu".

Společnost dm  drogerie markt  s.r.o.  po roce  opět  získala prestižní  ocenění  cena  Czech Superbrands Award 2016. Na základě  známosti a obliby značky u spotřebitelů v České republice, dotazovaných výzkumným institutem GfK Czech, rozhodla poté nezávislá odborná komise Brand Council složená  z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu a marketingového výzkumu o udělení  Czech Superbrands Award 2016 pro nejlepší značky na  českém  trhu.  Společnost dm  drogerie  markt  získala toto  ocenění  v čtyřleté  historii soutěže na českém  trhu  již počtvrté.

Porozumění v sexuálním životě je důležité pro každý vztah. Existují však značné rozdíly v sexuálním chování mezi muži a ženami. Nejnovější studie ukazují, že sexuální apetit žen výrazně ovlivňuje hudba, na mužské libido má zase vliv sledování sportovního zápasu. Sport má navíc podle odborníků pozitivní vliv na sexuální touhu obou pohlaví. Sportující páry mají totiž o 30 % více sexu a o 26 % více orgasmů.

Třináctým rokem uskutečňuje Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) pravidelnou kontrolní akci na potraviny označené národní značkou kvality KLASA. V roce 2015 inspektoři SZPI hodnotili celkem 214 šarží takto označených potravin. Výrobky KLASA musejí splňovat nejen požadavky vyplývající z národní a evropské potravinové legislativy, ale i nadstandardní požadavky vyplývající z podmínek pro používání národní známky kvality.

Další úspěšný projekt mohl začít fungovat díky crowdfundingu. Na portále Penězdroj vybral dostatek finančních prostředků, aby mohl být zrealizován. Jedná se o komiksový magazín XRXmag, který bude vycházet dvakrát ročně.

forest-plus-merbau-ostredek-2015-9-web.jpgZima je v plném proudu a vy čekáte, až sleze sníh, abyste se mohli pustit do renovace terasy, na které zanechalo mrazivé počasí nechtěné stopy? Pokud máte dřevěnou terasu, musíte počítat s větší údržbou, protože materiál není odolný vůči nízkým teplotám. Pokud jste při budování terasy zvolili novější a kvalitnější materiály jako je WPC, rozhodně se nemusíte bát náročné či drahé rekonstrukce.

Brandon_Bays_Cestabrandonbays-cz (2).jpgSvětově známá autorka a terapeutka Brandon Bays, žijící ve Velké Británii míří do Prahy, aby zde českým příznivcům představila svoji unikátní metodu léčby. A to na třídenním praktickém kurzu s příznačným názvem Intenzivní cesta a Pokročilé nástroje. Autorka bestselleru Cesta (The Jurney) ukáže lidem způsob, jak významně ovlivnit kvalitu života přirozeným procesem samoléčby. Seminář proběhne od 18. do 20. března 2016 v Praze.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB