Až 351 m2 prodejní plochy nabízí svým zákazníkům zbrusu nová prodejna dm v Čáslavi, kterou společnost dm drogerie markt s.r.o. otevřela ve čtvrtek 6. 11. 2014. Nová prodejna v atraktivní a snadno dostupné lokalitě disponuje dostatkem parkovacích míst a nabízí rozšířený sortiment výrobků péče o tělo a pleť, dekorativní kosmetiky, vlasové kosmetiky, kosmetiky pro muže, biopotravin, přírodní kosmetiky a produktů péče o děti.

Technologii iBeacon - tedy systém instore majáků, které jsou schopny komunikovat s mobilními zařízeními ve svém okolí - testuje obchodní dům Kotva. Jako strategického partnera pilotního projektu a zástupce z oblasti retailu si ji vybrala společnost Neogenia, která iBeacony spouští poprvé v České republice pod obchodním názvem Spothill.

Zelené město 2 - celý projekt.jpgDeveloper Daramis Group navazuje na úspěšnou první fázi projektu Zelené město 2 na pražském Jarově a pokračuje tak v budování projektu, který již v roce 2010 vyhrál 1. místo v soutěži Best of Realty se svoji první etapou. Bytový projekt Zelené město 2 nabízí v druhé fázi další 4 nové domy (C, D, E, F), jež poskytují 96 bytových jednotek. Ke stávajícím sedmi již z většiny vyprodaných bytových domů tak přibyly další čtyři domy.

Je to už více než padesát let, co světlo světa spatřila první platební karta v USA. Od té doby se nezměnila jenom její podoba. Původně papírová karta se rozšířila do celého světa a už dávno nefunguje pouze jako bezhotovostní platidlo. Karet existují různé druhy, můžete s nimi platit na internetu nebo se prokazovat při vstupu do letištních salonků. Mezi lidmi koluje spousta mýtů o platebních kartách, mnozí z nás nemají jasno ani jaký druh vlastní. Tak schválně, máte kartu kreditní nebo debetní, elektronickou nebo embosovanou?

Muzeum hlavního města Prahy pořádá od 7. 11. 2014 do 1. 2. 2015 výstavu Pražská koláž - Jitka Kopejtková. Výstava v přednáškovém sále muzea představí cyklus koláží fotografky Jitky Kopejtkové vztahujících se k Praze a muzeu jako takovému. Autorka se věnuje dlouhodobě výrobě klasické koláže, kterou tvoří zejména z papíru - nůžkami, skalpelem a trháním - bez použití počítače. Dokazuje tím, že koláž je stále živá a atraktivní technika, na kterou bychom neměli zapomínat, a navazuje tak na tradici Jiřího Koláře a dalších. Koláže autorky najdete také v diáři Muzea hlavního města Prahy na rok 2015. V rámci výstavy proběhne doprovodný program - workshop koláže.

Foto1.jpgVíce než 240 000 tisíc korun se podařilo vybrat během benefičního galavečera, který v polovině října uspořádala Nadace Zdeňka Milera ve spolupráci se společnostmi Mercedes Benz, Chopard a hotelem The Augustine Prague. Výtěžek nyní poputuje do Ústavu pro péči o matku a dítě v Praze - Podolí. Slavnostní předání šeku se uskutečnilo 30. října 2014 v Ústavu pro péči o matku a dítě v Praze - Podolí. Akce se zúčastnila i vnučka slavného malíře a prezidentka nadace Karolína Milerová.

Exkluzívní výstava diamantů bude k vidění od 6. listopadu 2014 v Praze. Největším skvostem expozice bude unikátní 64karátový diamant v hodnotě 16 milionů USD. Výstavu organizuje česká společnost Diamonds International Corporation (DIC). Jde o vůbec největší akci tohoto druhu pořádanou v Evropě.
Lákadly diamantové výstavy budou diamanty osazené v nádherných špercích, především pak volné diamanty různých velikostí, fascinujících barev, ale i diamanty, které budou prezentovat různé typy brusů. K vidění bude i řada luxusních diamantových setů, hodinek a originálních prstenů, které jsou výsledkem ruční řemeslné výroby.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB