Exkurze_Flow_East_01.jpgPřes sto návštěvníků se zúčastnilo veřejné exkurze po historických budovách v centru Prahy. Flow East, developerská společnost zaměřující se převážně na renovaci a správu historických budov, uspořádala v úterý 14. října druhou prohlídku po historicky významných budovách ze svého portfolia.

NPEAL Damske AW15.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, kravatami, šálami a šátky světových módních návrhářů, luxusními pánskými košilemi značky Turnbull & Asser, klobouky a čepicemi legendární značky Stetson a luxusními kašmírovými svetry N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, doplnila nabídku luxusních kašmírových svetrů prestižní britské značky N.PEAL o modely z aktuální kolekce podzim/zima.

Vyšší daňové zvýhodnění na druhé a další dítě od roku 2015 a nová daňová sleva na školku již za rok 2014, to jsou dvě příznivé legislativní novinky, díky nimž daňová povinnost rodin s dětmi klesne.

neinvazivní rhinoplastika 6.jpgTrápí vás tvar vašeho nosu? Od narození je trochu nakřivo, po úrazu je na něm výstupek anebo se vám prostě jen nelíbí? Nemusíte si zoufat a nemusíte ani hned uvažovat o plastické operaci. Existuje totiž způsob, jak problémy tvaru nosu vyřešit neinvazivně, tedy zcela ambulantně a bez jakékoliv rekonvalescence.

Konzumace-alkoholu.jpgRodiče a školy stále podceňují prevenci pití alkoholu u dětí. Podle výsledků ankety1 realizované Fórem Pijte s rozumem má s pitím alkoholu zkušenost už 83 % dětí ve věku 11-15 let. Ve skupině jedenáctiletých ochutnalo alkohol dokonce přes 65 % dětí. Pro zvýšení informovanosti žáků, rodičů i lektorů spouští Fórum Pijte s rozumem novou verzi webových stránek www.pijsrozumem.cz a www.pobavmeseoalkoholu.cz. Na inovovaných portálech se čtenáři například dozví současnou statistiku v konzumaci alkoholu, či jaká je doporučená denní dávka při pití alkoholu. Speciální kapitola je věnována rodičům a učitelům, kteří se dočtou, jak s dětmi hovořit o alkoholu, na co je upozornit nebo jak mohou děti zdvořile odmítnout nabídku alkoholu. Ze všech oblastí si mohou návštěvníci udělat test, který prověří, zda problematiku správně pochopili.

Ženy podnikatelky často řeší dilema, jak skloubit roli profesionálky, manželky a matky. I proto tvoří stále menšinu. Díky odlišnému přístupu a jinému myšlení jsou pro podnikatelskou sféru nezbytné. Často mají lepší nápady než muži. Uplatňují se zejména v kreativních profesích a mnohdy přicházejí s netradičními myšlenkami. V dnešní době ovšem už nestačí mít jen dobrý nápad, chce to i reálný finanční plán a dostatek zdrojů pro rozvoj podnikání.

Svaz knihovníků a informačních pracovníků vyhlásil letos ve spolupráci se Svazem květinářů a floristů ČR a Výstavištěm FLORA Olomouc a.s. třetí ročník soutěže Rozkvetlá knihovna. Soutěž získala záštitu Asociace krajů ČR.  Soutěž Rozkvetl áknihovna probíhala ve třech kategoriích - fotografické, výtvarné a literární. Vybrané soutěžní příspěvky byly vystaveny a oceněny v rámci celostátní akce Týden knihoven na podzimní Floře Olomouc, která se koná ve dnech 2. až 5.10.2014.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB