Značková prodejna BEKO_obr. 03.jpgPřední evropská značka domácích spotřebičů BEKO, která se na českém trhu prodává již od roku 1998, otevřela v Praze své první předváděcí centrum. Specializovaná prodejna vznikla jako společný projekt zastoupení značky BEKO pro ČR a provozovatele elektronického obchodu e-Beko.cz. Slavnostního otevření prodejny v Praze 4 – Nuslích se zúčastnila i někdejší Miss ČR Kateřina Stočesová.

Pračky, chladničky, mrazáky, myčky, varné desky, trouby a další produkty značky BEKO se prodávají ve více než 100 zemích celého světa a patří do portfolia společnosti Arcelik a.s., významného výrobce volně stojících i vestavných domácích spotřebičů a elektroniky se sídlem v Turecku. Na českém trhu má značka BEKO přímé zastoupení od roku 2005. V současnosti se prezentuje především bezkonkurenční službou pro zákazníky v podobě Certifikátu pětileté záruky, tedy zárukou bezplatného servisu po dobu pěti let, který poskytuje značka BEKO na většinu prodávaných modelů.

„Spotřebiče BEKO si dosud mohli zákazníci zakoupit v tradičních prodejnách s domácími spotřebiči nebo prostřednictvím specializovaného internetového obchodu www.e-Beko.cz. Právě otevřené předváděcí centrum nám umožní na jednom místě nabídnout zákazníkům profesionální servis a informační poradenství s možností prezentace zástupců všech řad spotřebičů,“ představil novou prodejnu Roman Kantor, ředitel BEKO pro ČR.  „V návaznosti na úspěšnost tohoto pilotního projektu plánujeme otevřít ještě další 2 až 3 obdobná předváděcí centra v dalších větších městech ČR,“ dodal Martin Černý, jednatel elektronického obchodu e-Beko.cz.

Volně stojící i vestavné spotřebiče značky BEKO patří mezi produkty vysoké kvality. Vyznačují se snadnou obsluhou, praktickými a užitečnými funkcemi, bezporuchovostí, nízkou energetickou náročností či vytříbeným designem jednotlivých produktových řad. Z praktických funkcí zmiňme např. PET program u praček pro odstranění chloupků od domácích mazlíčků z oblečení či BABY Care program u praček a myček nádobí, který zajistí odstranění jakýchkoli nežádoucích bakterií.

„Velmi dobrou zkušenost se spotřebiči BEKO mám již dvanáct let. Tehdy jsem si pořídila svou první ledničku, která mi léta spolehlivě sloužila. Věrná značce BEKO jsem proto zůstala i při následném výběru pračky, sušičky i digestoře,“ potvrdila pozitivní zkušenost se spotřebiči BEKO Kateřina Stočesová, Miss ČR z roku 1998.

První specializovaná prodejna spotřebičů BEKO byla otevřena na adrese: Svatoslavova 28, Praha 4 – Nusle a bude všem zákazníkům k dispozici v pracovních dnech od 9.30 do 18 hodin.

Turecká společnost Arcelik a.s. je tradičním výrobcem domácích spotřebičů a elektroniky již od roku 1955. Kromě značky BEKO vlastní dalších 9 značek domácích spotřebičů a elektroniky, např. Bloomberg či Grundig. Společnost vyrábí v 11ti výrobních závodech a zaměstnává více než 17.000 zaměstnanců. Za prvních 9 měsíců roku 2009 dosáhla společnost Arcelik a.s. konsolidovaného čistého obratu, na kterém se ve velké míře podílí export, ve výši 2,2 mld. EUR a realizovala investice v hodnotě 58,2 mil. EUR. Každé dvě vteřiny se na světě prodá jeden výrobek značky BEKO.


Úterý 13.4.2010, od 19:00
Návrhářka Marie Zelená, o které se říká, že její šaty mají
duši, představí své unikátní modely z jarní a letní kolekce
a z úspěšného projektu „Návraty k hodnotám“.
Modely, jenž mají duši bude prezentovat herečka
Michaela Dolinová a tvář značky Martina Zelená, která
předvede i reprezentační šaty Asociace kuchařů a
cukrářů České republiky.
Módní přehlídku doplní 4chodové menu vytvořené
z produktů od našich pečlivě vybraných lokálních
dodavatelů:
Rolka z kaplického uzeného pstruha, pěna z čerstvého
křenu a bio smetany, marinovaný chřest v zeleninovém
želé
Krém z bílých kachních jater s opečeným toastem,
škvarky z kachních jater
Pečená telecí svíčková, mini brambory pečené ve slupce,
raviola plněná telecí dušenou oháňkou, opečený listový
špenát s divokým česnekem
Tvarohové knedlíky plněné nugátem, teplá vanilková
omáčka, jahodový sorbet s mátou
Káva nebo čaj
KČ 1.340,-
Více informací a rezervace na tel. 296 631 090 nebo
e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

85616775.jpgVšichni držitelé kreditních karet Cetelem mají možnost ušetřit na slevách tisíce korun. Cetelem, člen mezinárodní bankovní skupiny BNP Paribas Personal Finance, navíc od 1. března 2010 opět rozšířil síť spolupracujících firem, u kterých lze uplatnit slevy až do výše 40 %.


Společnost MasterCard zavádí pro držitele prestižních platebních karet MasterCard speciální věrnostní program s názvem MasterCard Elite. Vlastníci zlatých, World a platinových platebních karet MasterCard mohou díky tomuto programu získat řadu benefitů ve značkových obchodech z oblasti módy, cestování, elektroniky, volného času, kosmetiky či spotřebního zboží. V tuto chvíli je do programu zapojeno 15 českých obchodníků. Podobné věrnostní programy pro držitele prémiových karet MasterCard již řadu let úspěšně běží na všech vyspělých karetních trzích.

H.Mašlíková.jpg 

Špičková česká modelka podlehla francouzské eleganci. Kolekce slunečních a dioptrických brýlí značky KENZO získala letos v únoru svou novou tvář. Stala se jí úspěšná česká modelka Hana Mašlíková. Proslulé francouzské modely ji upoutaly především svou originalitou a osobitou tvůrčí koncepcí, která je tradiční doménou jejich designérů. „Na značce KENZO se mi nejvíce líbí tvarová různorodost jednotlivých modelů a také spektrum barevných odstínů, které je až neuvěřitelně pestré,“ řekla Hana Mašlíková. „Preferuji dokonalost a vytříbený smysl pro detail a právě v těchto ohledech návrháři brýlí KENZO nápady rozhodně nešetří.“



Půvab, který nezevšední

Je nepsaným pravidlem, že každý, kdo se rozhodne pro brýle KENZO, je bude obdivovat ještě dlouho poté, co si je nasadí poprvé. Nápadité ornamenty, zalisované perličky, plastické květiny, kamínky a další drobnosti dodávají těmto modelům zvláštní půvab, který tak snadno nezevšední. O tom se již mnohokrát přesvědčila také Hana    Mašlíková, pro niž jsou brýle značky KENZO jako stvořené. Téměř všechny modely jí totiž dokonale padnou. Nejsou to však pouze designové prvky, ale také použité materiály a povrchové zpracování, které tyto modely právem řadí k těm nejlepším mezi módními brýlemi.



V Česku si lze brýle KENZO zakoupit ve specializovaných optikách; tyto modely nabízejí například prodejny MK Optik v Praze, Oční studio Aleš Žejdl v Brně, OTTLENS optik v Šumperku, Oční optika Rada v Karlových Varech, Rožmberská optika v Třeboni, Oční centrum Kravaře nebo NAOME oční optika v Uherském Hradišti.




Firma Highlight optic s.r.o. byla založena v roce 2007 a je pokračováním práce pražského optika Pavla Staška. Je výhradním distributorem brýlí značek TAG Heuer Avant-Garde Eyewear, Kenzo, Parasite, Panorama, Range Rover a Fred v Česku, na Slovensku a v Maďarsku (výhradní distribuce v ČR se vztahuje pouze na značky Kenzo, Parasite a Range Rover). V portfoliu firmy byla původně jen značka TAG Heuer, rozšíření nabídky firmy bylo pak vyústěním úsilí vyčnívat z masové produkce a přitom dokázat uspokojit jak zákazníky, jejichž výběr ovlivňují módní trendy, tak i ty, kdo hledají brýle – šperk nebo neotřelý design. Od roku 2007 si firma vybudovala velkou síť odběratelů, která zaručuje, že v současnosti můžete všechny značky koupit po celé České i Slovenské republice. Díky uplatňování selektivního způsobu prodeje má každý zákazník jistotu, že autorizovaný optik vždy poskytne i odpovídající servis.

/tz/

O zlaté šperky mají zájem muži i ženy, pánové však preferují levnější varianty klenotů. Podle statistik největšího internetového klenotnictví Sperky.cz vybírají muži ze zlatých šperků především zásnubní prsteny. Na svých snoubenkách se snaží šetřit, nejčastěji totiž volí prsteny osazené zirkony, zatímco ženy si luxusní briliantové klenoty kupují samy. Mezi zlatými šperky je v současné době největší zájem o bílé zlato.


Ve středu, 24. března, zahájila pražská zoo oficiální kampaň na záchranu divokých zvířat žijících v džungli, především pak goril nížinných, v biosférické rezervaci Dja na jihovýchodě Kamerunu. Společnost SONY se rozhodla na tomto projektu participovat a v souvislosti s tímto dala vedení zoo k dispozici notebooky VAIO a fotoaparáty, které mají pomoci multimediálně spojit strážce rezervace Dja a pražskou zoo.
Biosférickou rezervaci Dja, která se nachází v africkém státě Kamerun, chrání čtyři jednotky strážců, tzv. „ecoguards". Celkem šedesát mužů tady má na starosti tropický deštný les o ploše přesahující půl milionu hektarů. Úkol je to nelehký, neboť tito strážci nemají k dispozici potřebné vybavení a techniku, která by je spojovala se světem.
Velkým problémem rezervace je nepovolený lov divokých zvířat, která jsou lovena především pro své maso. Právě ecoguards se snaží alespoň zmírňovat lov tak, aby nebyly zabíjeny nejpřísněji chráněné druhy, mezi které zcela oprávněně patří gorila nížinná, jejímž chovem se pražská zoo celosvětově proslavila. Obchod s tímto masem opravdu bujně vzkvétá a je součástí velkého byznysu, který by se dal přirovnat k obchodování s drogami. Ecoguards se tak snaží zmírnit jeho dopady na populaci nejohroženějších druhů. Bez vhodného vybavení a techniky to však není možné.
Pražská zoo, v čele s jejím ředitelem Miroslavem Bobkem, se rozhodla tuto snahu co nejvíce podpořit a pomoci zajistit strážcům vše potřebné k výkonu jejich práce. „Chceme zajistit základní vybavení pro strážce biosférické rezervace Dja. Těmto mužům, kteří s nasazením života chrání gorily, slony a další zvířata před pytláky dodáme boty, stany, dalekohledy a další výstroj, která je pro ně nezbytná," uvedl ředitel zoo Miroslav Bobek. „Není tajemstvím, že pytláci ve snaze o co největší kořist na tyto strážce často útočí. Jeden příslušník ecoguards jednotky byl postřelen, další přišel o nohu, což bylo způsobeno i tím, že ecoguards nemají žádné komunikační vybavení, kterým by si přivolali pomoc," dodal Bobek.
Je to výzva pro všechny, kteří se chtějí nějakým způsobem zapojit do záchrany ohrožených afrických druhů. Právě tuto výzvu vyslyšela společnost SONY, která se rozhodla zapůjčením kvalifikované techniky v podobě notebooků VAIO a fotoaparátů zajistit strážcům možnost multimediálního spojení se světem. Na fotoaparáty budou tito strážci zaznamenávat zločiny, které jsou páchány na zvířatech. Tyto fotografie pak budou přes notebooky posílány do centrály zoo, která je bude zveřejňovat jak v areálu návštěvníkům, tak také širší veřejnosti za pomoci médií.
„Spojení společnosti SONY s tímto projektem se přímo nabízí. V žádném případě nám není přístup k ekologii a přírodě všeobecně lhostejný. Právě proto jsou všechny naše výrobky vyráběny s ohledem na ekologii, tedy z ekologicky šetrných materiálů, jejichž likvidace není pro přírodu další zátěží," sdělil pan Tomáš Hrzán, Trade marketing manager VAIO pro ČR a SR. „Jsme rádi, že se můžeme aktivně zapojit do projektu, který má za cíl zachránit velmi ohrožené druhy zvířat a zapůjčením potřebné techniky tak mimo jiné přispět ke zlepšení všeobecné informovanosti lidí o špatné situaci v Africe. V těchto aktivitách máme v plánu, jakožto silná společnost s mezinárodním pokrytím, nadále pokračovat," dodal Tomáš Hrzán.
Věřme, že aktivity SONY a Zoo Praha přinesou své ovoce a zvířata se budou stávat čím dál tím méně terčem obchodníků s masem. Díky správné informovanosti širší společnosti se tak obě organizace budou moci podílet na projektu, který přinese užitek nejen nám, ale i dalším generacím.
/tz/

samolepka.jpg
Značky čistících prostředků Cif a Domestos startují v rámci kampaně „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem" půlroční spotřebitelskou soutěž pro základní, střední školy a mateřské školky. V soutěži značky rozdají celkem 5 000 000 Kč na rozvoj českých škol. Prvních pět základních nebo středních škol a prvních pět mateřských školek, které na účtenkách nasbírají nejvyšší hodnotu výrobků Cif a Domestos (v přepočtu poměrem na jednoho žáka) získá peněžní výhru v hodnotě 500 000 Kč na nákup školního vybavení nebo jeho renovaci. Podrobné informace a pravidla soutěže budou dostupná na webových stránkách www.domestos.cz a www.cif.cz.

Aktuální vydání v PDF

Září 2019

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  komora mody 83 excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98

Tip Grady

124770 web rec telaOdhalte záměry všech lidí, se kterými se potkáte! Nejlepší způsob, jak porozumět svým přátelům, partnerům či kolegům, je naučit se číst řeč těla. S její znalostí dokážete odhalit skutečné záměry a pocity druhých. Co si o vás opravdu myslí váš šéf? Má o vás váš potenciální partner či partnerka skutečně zájem? Proč si lidé sahají na krk, když se dozví nepříjemnou novinu? Co znamená, když si ženy při telefonování hrají s vlasy? Proč lidé doširoka otevírají oči, když vidí někoho, koho mají rádi? Odpovědi brzy poznáte, když se do této neobyčejné publikace začtete.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB