Společnost Tieto vytvořila novou zdravotnickou aplikaci pro mobilní telefony iPhone. Nové mobilní řešení, nazvané iM1-Mobile, vzniklo v úzké spolupráci se zákazníky a je určeno pro nemocniční personál. Poskytuje zdravotníkům okamžitý přístup k důležitým informacím o pacientech a k dalším klíčovým údajům v nemocničním informačním systému.



    * Místo: Veletržní palác (Kontakty)
    * Datum konání: 13.12.2010 - 30.01.2011
    * Typ akce: Výstava

PICT5494.jpg
Květina je především symbol rozkvetlé jarní přírody, ale o to více nám různobarevné květy právě v realitě krátkých zimních dnů mohou zvednut náladu a navodit optimističtější atmosféru. Češi se od revoluce naučili květiny kupovat, průměrně jich ročně pořizují za 800 korun. Vybírat mohou z velmi široké nabídky květinové produkce z celého světa, i v tomto případě však platí, že zahraniční nemusí být nutně lepší. Čeští pěstitelé květin nabízejí svým zákazníkům stále širší škálu domácí kvality.

Období pečení vánočního cukroví právě začíná. Jak ukázal letošní průzkum* společnosti Unilever, Češi upečou tento rok méně cukroví než na minulé Vánoce. Zatímco v loňském roce se v českých domácnostech peklo průměrně 8,2 druhů cukroví, letos je to průměrně 8,0 druhů na jednu domácnost, největší počet se upeče na jižní Moravě - v průměru 11 druhů. Snížená chuť k pečení vánočního cukroví byla zaznamenána u všech věkových kategorií.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tohle je marketing

Tohle je marketing! – Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Godin Seth

Seth Godin nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází ze zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět! Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB