V Bruselu začne čtvrtý ročník přehlídky evropské poezie Transpoesie. Celkem bude vystaveno třicet evropských básní od třiceti evropských autorů, česká básnická tvorba je zastoupena dílem předního autora Petra Hrušky. Básně jsou instalovány na vývěsních plochách v metru, autobusech, tramvajích a letos poprvé i na zastávkách. U zrodu této mezinárodní literární události stálo České centrum Brusel. Rozsáhlý projekt je organizovaný v rámci EUNIC Brussels začíná v úterý 23. 9. 2014 a potrvá do 24. 10. 2014.

Září v Bulharsku patří mezinárodnímu Veletrhu loutek. V pořadí osmý ročník se letos uskuteční v Městské umělecké galerii v Sofii od 16. 9. 2014 do 22. 9. 2014. Česká republika zde bude zastoupena hned dvakrát: výstavou s názvem Tradice a současnost české loutky představující vývoj loutkářské tvorby od začátku století a vystoupením královéhradeckého divadla Drak, které sem přijíždí na pozvání Českého centra Sofie. Pro návštěvníky je připraveno představení režiséra Jiřího Havelky Poslední trik Georgese Mélièse.

Hatteras Brocade.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh bekovky s brokátovým vzorkem značky Stetson.

Už 8 hotelových škol a odborných učilišť a 50 profesionálů z hotelů i restaurací a řada hobby kuchařů využívají výukové kurzy projektu Kulinářské umění. „Naším cílem je nabídnout dlouhodobý, systematický a moderní výukový program pro profesionály v gastronomii a výrazně tak přispět ke zlepšení neutěšeného stavu gastronomie v České republice," říká zakladatel projektu Jiří Roith.

01_EQUA_BANK_DOBROVOLNÍCI.jpgEqua bank u příležitosti 3. výročí působení na trhu uspořádala 1. Dobrovolnický den. Ve spolupráci s Českým výborem pro UNICEF a dětským stacionářem Dům tří přání pomohli zaměstnanci banky třem projektům. Spolu s UNICEF zaměstnanci Equa bank prodávali dárkové předměty a zapojili se do projektu Adoptuj panenku a zachráníš dítě. Výtěžek jde na mezinárodní očkovací programy UNICEF. V Domě tří přání se zaměstnanci aktivně zapojili do kultivace zahrady, stavby hracího domečku pro děti a úklidových prací.

klarasumova.jpgPět instalací českého designu je součástí 11. ročníku prestižního Londýnského festivalu designu. Výstava Glassmania letos představí české sklo. Připravena je prezentace designového studia Dechem, k vidění bude též kolekce unikátních svítidel The Grid Kláry Šumové a Dicka Wrigta. Výstavní celek doplňují expozice Hlína funguje! pražské UMPRUM a Prvky řemesla, prezentující výběr současného světového designu, kde jsou čeští designéři významně zastoupeni.

Dokážete čelit rostoucím hrozbám kybernetických útoků? Dokážete ochránit sami sebe a své děti? Unikátní celorepublikový projekt „Kraje pro bezpečný internet" (KPBI) vás to naučí.
Počet kybernetických útoků na online zařízení stále roste a stále častěji se na mušce kyberškůdců objevují koncoví uživatelé. Odborníci se nezdráhají nazvat současný stav v oblasti online bezpečnosti termínem kybernetická válka. Jak čelit jejím nebezpečím a vyvarovat se dopadům potenciálních hrozeb naučí děti i dospělé e-learningové kurzy projektu KPBI. A v soutěžním kvízu lze vyhrát herní konzoli nebo tablet.

kluk s letadlem.jpgMnoho žen odkládá nástup do zaměstnání nebo zahájení podnikatelské činnosti, protože nemůže sehnat školku pro svého malého potomka, případně nabízené řešení je pro ni příliš drahé. S využitím nové služby Ticket Junior a odečitatelných daňových položek se pro mnohé otevře dřívější cesta do práce.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB