Nejoblíbenější právní formou pro podnikání v České republice jsou dlouhodobě společnosti s ručením omezeným, a jejich podíl na podnikatelské základně kontinuálně roste. Prostřednictvím společnosti s ručením omezeným podniká přes půl milionu fyzických osob. Majitelé českých s.r.o. jsou nejčastěji ve věku mezi 40 a 49 let, a mezi vlastníky firem jednoznačně převládají muži. Analýzu vlastnických vztahů tuzemských společností s ručením omezeným podle věkové struktury a pohlaví majitelů dnes zveřejnila poradenská společnost Bisnode.

Centrum Prahy zaplaví v sobotním večeru opět běžci. Vrcholný podnik Birell Grand Prix Praha, Birell Běh na 10 km (start 19:30) a adidas Běh pro ženy 5 km (start 18:00) nabídne řadu zářivých momentů poprvé. Poprvé se závod koná se zlatou známkou kvality IAAF. Poprvé se objeví přímý přenos na ČT Sport, od 19 hodin do 20:30 Poprvé se tu představí nejrychlejší maratonec světa Geoffrey Mutai. Poprvé se postaví na závodní čáru také Miss World Taťána Kuchařová. A poprvé přichází jako partner značka Birell s aktivním programem.

Kostickove satky 1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí hedvábné šátky s kostičkovým vzorem francouzské značky A Piece of Chic.

_DSC4031-hpr.jpgNa český trh míří zbrusu nový robotický vysavač Kobold VR200: Produkt, který Vás ohromí nejen svou inteligencí, ale i sací silou a bezproblémovou údržbou. Zákazníkům bude k dispozici od 15. října 2014 za cenu 19 495 Kč a to buď prostřednictvím obchodních zástupců Vorwerk, distribučních míst společnosti nebo prostřednictvím online obchodu na www.vorwerk.cz.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) zveřejnila výsledky sledování úrazovosti dětí se zaměřením na první týdny po zahájení školního roku. Počet dětských úrazů v září převyšuje roční průměr o téměř 20 procent. Statistika vychází z údajů za poslední tři roky.

Nákup školních potřeb představuje pro rodiče nákladnou a časově náročnou aktivitu. Při nákupech rodiče stráví v průměru až 7 hodin času a většinou se musí do obchodů opakovaně vracet. Příčinou bývá nevhodný výběr pomůcek či jejich nízká kvalita a limitovaná funkčnost. Podle analýzy společnosti Česká distribuční tak stojí vybavení pro prvňáčky více než 4 tisíce korun. Jak vybírat školní pomůcky pro děti od první do páté třídy a jak ušetřit při nákupech čas i peníze, to vám poradíme v následujícím článku.

Předání ceny.jpg.jpgMůžete vyhrát zajímavou cenu a přitom si ani nekoupit los nebo ticket. S Lady Kartou se dostanete při troše štěstí zadarmo k moři, jako se to podařilo jedné šťastné majitelce. Lady Karta však přináší i celou řadu dalších výhod.

SVANKMAJER_pozvanka_email_PRAHA.jpg80. výročí narození Jana Švankmajera připomínají Česká centra panelovou výstavou Jan Švankmajer: Možnosti dialogu mezi filmem a volnou tvorbou. Výstava ideově vychází ze stejnojmenné knihy kurátorské dvojice František Dryje - Bertrand Schmitt. Pro účely zahraniční prezentace připravili autoři průřez Švankmajerovou tvorbou. Doposud byla k vidění v Limě, Sydney a Melbourne. Další zastávkou je Praha. Z České republiky výstava dále pokračuje do Sofie, Kodaně, Budapešti a Bukurešti. Do zahraniční prezentace jsou zapojeny zastupitelské úřady a Česká centra, která rozsáhlý projekt iniciovala a organizují.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB