O úsporu energií se v České republice zajímají překvapivě více ženy než muži. Dámy si totiž pořizují úsporné nabíječky pro notebooky iGo Green dvakrát častěji než pánové. Zájem o nabíječky s nízkou spotřebou energie mají především ženy z větších měst ve věku mezi 25 a 30 rokem. Statistiky poskytla společnost NTB CZ, která je oficiálním tuzemským distributorem značky iGo.
Na českém trhu se v květnu letošního roku představily úsporné nabíječky pro notebooky s technologií iGo Green, které jsou schopny ušetřit více než 85 % elektrické energie oproti běžným adaptérům. Statistiky za prvních pět měsíců prodeje ukazují, že 67 % všech zájemců o produkty šetrné k přírodě tvoří ženy. Nejprodávanější je napájecí adaptér k notebooku iGo Green v hodnotě 1850 korun.
„Zájem o nejnovější technologie v oblasti elektroniky je dlouhodobě výsadou mužů. Poptávku po úsporných nabíječkách na notebooky jsme však zaznamenali především ze strany žen, což nás mile překvapilo. Podobný trend sledujeme i v zahraničí,“ sdělil Radim Tlapák, ředitel společnosti NTB CZ, která je oficiálním dovozcem výrobků iGo do České republiky. „V současné době jsou našim nejčastějším zákazníkem ženy do třiceti let z ekonomicky silných regionů a měst,“ doplnil Tlapák.
Pod značkou iGo lze na českém trhu kromě adaptérů šetrných k životnímu prostředí pořídit i univerzální nabíječky, které je možné využít pro napájení různých mobilních zařízení. I v oblasti poptávky po praktických adaptérech vedou ženy, které jsou navíc ochotny za moderní technologii utratit o 30 % více než muži. Průměrná objednávka produktů značky iGo totiž u mužů činní 1000 korun, zatímco u žen je průměrná částka o 300 korun vyšší.
„Ženy na univerzálních adaptérech láká především praktičnost. Nemusí totiž zvláště na cestách sebou vozit množství nabíječek, ale stačí jim jediná, která se díky konektorům přizpůsobí notebooku i mobilu. Zájem ze strany žen si vysvětlujeme také atraktivním designem výrobků,“ uvedl Radim Tlapák ze společnosti NTB CZ, s tím, že nejprodávanějším produktem značky iGo je napájecí adaptér k notebooku SlimLine s cenou 1390 korun.

O značce iGo
Značka iGo představuje absolutní vrchol na světovém trhu s nabíječkami a napájecími adaptéry. Hlavními přednostmi této značky jsou inovativní designová řešení, uživatelsky přívětivé ovládání a šetrnost k životnímu prostředí. Díky patentované technologii výměnných konektorů stačí jediná nabíječka iGo pro nabíjení všech mobilních zařízení. Navíc se nabíječky iGo umí automaticky přizpůsobit velkému rozsahu vstupního napětí, jsou tak vhodné pro cesty do zahraničí.

Značka nabízí i produkty s převratnou technologií iGo Green™, které šetří nejen životní prostředí, ale i peníze za energie, jejichž cena neustále stoupá. Produkty iGo Green šetří více než 85% energie ve srovnání s běžnou nabíječkou v době, kdy je adaptér připojen ke zdroji, ale notebook není používán.
O společnosti NTB CZ, s.r.o.
Společnost NTB CZ je oficiálním dovozcem výrobků značky iGo do České republiky. NTB CZ se specializuje na prodej výrobků z oblasti výpočetní techniky a elektroniky, kterému se věnuje již od roku 1998. Obchodními partnery společnosti jsou světoznámé firmy z Asie a USA. Všechny prodávané baterie splňují přísné evropské normy a mají všechny certifikáty potřebné pro prodej v zemích Evropské unie.

Verbatim představil jednoduché a šikovné řešení, jak zkombinovat digitální nosič s papírem: Store ‘n' Go Clip-it USB Drive oceněný Red Dot ‘Best of the Best'. Kombinace flashového úložiště s jednoduchou funkcionalitou kancelářské sponky dělá z tohoto USB disku úžasně praktické řešení pro každodenní použití doma i v zaměstnání. Verbatim Clip-it USB Drive je k dostání v řadě pestrých barev s kapacitou 2 GB (doporučená cena 219 Kč) a 4 GB (299 Kč).

Komerční banka od 1. ledna 2011 výrazně rozšíří nový koncept pro stanovení cen svých služeb. Cílem změn je cenově zvýhodnit takové chování klientů, které je pro klienty pohodlné a zároveň pro banku nákladově optimální. Změny se dotknou transakcí platební kartou, v průběhu roku 2011 pak bude koncept rozšířen také na další skupiny bankovních operací.

fotografie Petra Moidla 13.jpgV Praze na Starém Městě proběhla jednodenní vernisáž fotografií uměleckého fotografa a zároveň ředitele pražské kliniky Laser Plastik Petra Moidla. Tento úspěšný podnikatel, který se umělecké fotografii věnuje jako svému koníčku, je známý zejména svými renesančními vitrážemi v historických i moderních objektech. Mimo jiné je autorem rekordní 12,5 metrů dlouhé panoramatické vitráže v pražském hotelu Green Garden zobrazující historickou Prahu.
Petr Moidl se fotografování zabývá dlouhá léta. Svůj um využívá zejména pro potřeby kliniky, v poslední době se však naplno věnuje umělecké fotografii. Pokouší se zachytit zejména vnitřní krásu ženy. "Snažím se o vytvoření příběhu - lehce erotické ztvárnění ženy ve třech jejích různých podobách, tedy modelovat ji sexy, půvabně, ale přitom pokaždé jinak", vysvětluje ředitel kliniky a umělecký fotograf v jedné osobě.
(tz)

00014878.jpg
Společnost Orbis Link připravila výjimečnou nabídku zimní dovolené v teplých mořích a za skvělé ceny. Na moderních lodích největšího italského námořního operátora Costa si mohou klienti užít výborného prostředí i možnosti návštěv zajímavých přístavních měst na trasách ve Středomoří či kolem saúdskoarabské Dubaje.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tohle je marketing

Tohle je marketing! – Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Godin Seth

Seth Godin nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází ze zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět! Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB