Zaměstnanci společnosti ŠkoFIN se rozhodli podpořit charitativní projekty jak po organizační stránce, tak i vlastními finančními prostředky. Vybrali si tři různé projekty: 1) „Projekt Panenka" - na podporu zdravotní péče v rozvojových zemích, 2) „Adopce na dálku" - pro umožnění vzdělávání a následnou lepší kvalitu života dětí v rozvojových zemích a 3) „Projekt Zvířátko" - pro udržení počtu a další rozvoj chovu cizokrajných zvířat a  některých zvířat na pokraji vyhynutí v pražské zoo.
Ačkoliv ŠkoFIN financuje dlouhodobě různé charitativní projekty, jeho zaměstnanci se rozhodli aktivně vyjít vstříc také projektům, které pomáhají lidem v nelehkých životních situacích. „Velice si vážím našich zaměstnanců, kteří aktivně vstupují do těchto projektů a nespoléhají se jen na aktivity firmy v této oblasti." komentuje Jiřina Tapšíková, jednatelka společnosti odpovědná za oblast personalistiky.
Základní popis charitativních projektů:
Projekt Panenka
Jedná se o projekt očkování proti epidemickým, nebezpečným, anebo dokonce smrtelným chorobám v  rozvojových zemích. Přestože je u nás i všude v Evropě součástí běžné zdravotní péče, v mnoha rozvojových zemích to pravidlem zdaleka není, a tak zde děti umírají na běžné choroby vlivem neočkování a nedostatku léků a další lékařské péče. Organizace UNICEF proto zahájila projekt na podporu očkování dětí nazvaný „Panenka". Za 600 Kč (průměrné náklady na očkování jednoho dítěte: očkovací látka, injekční stříkačky, jehly, zaškolení pracovníka) si lze panenku zakoupit přímo na stránkách www.unicef.cz. Klientské centrum ŠkoFIN pořádá průběžnou sbírku od září 2008, pravidelně panenky kupuje a sbírá. Zakoupené panenky si mohou zaměstnanci ŠkoFINu prohlédnout v klientském centru. V nejbližší době mají být předány do vybraného dětského domova českým dětem na hraní.
Projekt Adopce na dálku
Adoptovat na dálku dítě z Afriky, Indie, ale i Asie je populární a účinná forma dobročinnosti. Stačí si vybrat malého chlapce či holčičku a v podobě finančních darů, ale také dopisů či dárků, zajistit jeho vzdělávání, utvářet jeho názory a podpořit naději na lepší budoucnost. Zaměstnanci ŠkoFINu se v roce 2006 rozhodli adoptovat ugandského chlapce jménem Alex. V letošním roce dosáhl věku 18 let a žije s matkou a pěti sourozenci na hranici životní chudoby. Všichni adoptivní rodiče z něj mají radost, protože s nimi pravidelně komunikuje, studium se mu daří a v budoucnosti se chce stát lékařem.
Projekt Zvířátko
Vzhledem ke stále rostoucím nákladům na údržbu, krmení, péči a odborný personál se pražská zoo rozhodla, místo drastického zvyšování vstupného, požádat o pomoc při péči o zvířata každého z nás. Pracovníky klientského centra ŠkoFIN tato možnost zaujala, a tak v současné době probíhají jednání o adoptování tučňáka. Přestože klientské centrum začalo se sbírkou teprve nedávno, již přispělo více než 50 zaměstnanců. Po poukázání příslušné částky na účet zoologické zahrady bude po dobu jednoho roku u jeho expozice cedulka se jménem adoptivního rodiče. Pracovníci klientského centra připravují víkendový výlet do pražské zoo, aby společně s dalšími kolegy, kteří se projektu zúčastnili, navštívili své adoptované zvířátko a seznámili se s aktuální situací pražské zoologické zahrady.
/tz/


Společnost xBizon, s.r.o., provozovatel internetových magazínů Nazeleno.cz (www.nazeleno.cz) a Napalubu.cz (www.napalubu.cz), spouští k dnešnímu dni nový server Dárkoviny.cz, jediný nezávislý portál pro výběr dárků na českém internetu. Vedle stovek originálních tipů přináší Dárkoviny také unikátní funkci, díky které nikdy nezapomenete na výročí svých blízkých.

obrazek.jpgJiž počtrnácté bude letos Pražský výstavní areál Letňany hostit veletrh Harmonie, tentokrát v termínu 8. - 10. října. Oproti minulým ročníkům připravila pořadatelská společnost Terinvest změnu, kterou je zaměření na biopotraviny a zdravou výživu.Touha po zdraví je přirozenou vlastností lidstva. Ne vždy jsou ovšem lidé ochotni tomuto cíli něco obětovat – pohyb, zdravá strava a zdravý životní styl obecně stojí obvykle více energie než opak. Počet těch uvědomělých ale roste – obzvláště v posledním desetiletí plném stresu a dalších nezdravých vlivů v našem okolí je trend „bio“ a „zdraví“ velmi populární.

„Nákup biopotravin v posledních letech prudce roste, spolu s tím roste i počet dodavatelů bio produktů. Veletrh Harmonie by měl spotřebitelům posloužit k orientaci na tomto trhu, k poznání nových trendů a možností, jak být ještě více ,bio‘,“ řekl Tomáš Chmel z pořadatelské společnosti Terinvest.

A na co konkrétně se mohou návštěvníci těšit? Především to budou stánky jednotlivých výrobců a dodavatelů biopotravin – za všechny jmenujme například Biopekárnu Zemanka, která již podruhé zvítězila v soutěži biopotravina roku. Bohatý bude také doprovodný program, jehož součástí budou například kurzy zdravého vaření. Samozřejmostí jsou také ochutnávky či samotný prodej biopotravin.  

Veletrh bude probíhat souběžně s veletrhem pro zdraví a krásu duše i těla Wellness Balnea, dále veletrhy Beauty Styl a Fitness Expo.
www.terinvest.com

O veletrhu Harmonie

Již 14. ročník veletrhu Harmonie s sebou přináší novinku – orientaci na zdravou výživu a biopotraviny. Pořadatelská společnost Terinvest tak reaguje na obrovský nárůst zájmu o nákup biopotravin. Prezentovat se budou společnosti, které se orientují na produkci biopotravin – za všechny
jmenujme například Biopekárnu Zemanka, které se již podruhé za sebou podařilo zvítězit v soutěži biopotravina roku. Návštěvníci se mohou těšit na zajímavý doprovodný program, jehož součástí budou například kurzy zdravého vaření.



Více informací najdete také na www.terinvest.com





Společnost AC Expo představuje novinku na poli odborně profilovaných veletrhů – první ročník veletrhu plastické a estetické chirurgie, který proběhne ve dnech 26. – 28. 11. 2009 současně s ojedinělou přehlídkou luxusních automobilových, motocyklových a lifestylových značek, mmotion09. Jedinečná akce zaměřená na netradiční prezentaci privátních zdravotnických zařízení, profesionálů z oblasti zdravotnictví působících v oboru plastické a estetické chirurgie, korektivní dermatologie, stomatologie, anti-agingu a dalších oborů, je  umocněna krásou interiérů Veletržního paláce.

Ve statutárních orgánech téměř tří čtvrtin českých obchodních společností zcela chybí ženy. Ženy převládají pouze ve 22 procentech firem, ve zbývajících buď ženy nenalezneme vůbec, nebo jsou zde v menšině. Vyplývá to z analýzy společnosti CCB – Czech Credit Bureau provozující portál Cribis.cz, který poskytuje informace o ekonomickém stavu firem a také personálních vazbách mezi nimi.

grand-jour-de-champagne.jpg
Listopad se zdá být ještě daleko, ale pro agenturu Krekom a pro House Champagne Group budou následující měsíce ve znamení příprav významné události. Ve dnech 5. - 6. listopadu prožijí Praha a její obyvatelé i návštěvníci již třetí ročník svátku champagne - Grand Jour de Champagne, jež se stává stálicí na nebi požitků pro všechny smysly.

                                

„Bio“ už dávno není pouhý trend. Bio je životní styl, přístup k životu vlastnímu stejně jako k životu ostatních. Ať již těch, kteří jsou zapojeni do samotného výrobního procesu nebo těch, kteří stejně jako vy chtějí dýchat lepší vzduch, pít čistší vodu a zachovat naši planetu obyvatelnou pro další generace.

tomtom-pro-zeny.jpgTomTom, přední světový poskytovatel přenosných navigačních řešení a digitálních map, představil poněkud netradiční novinku - navigaci pro ženy. TomTom White Pearl vychází z edice TomTom ONE IQ Routes. Od ní se však odlišuje luxusním designem a ženám je přizpůsoben i obsahem, který zajišťuje příjemný a bezstarostný požitek z navigování.

Aktuální vydání v PDF

Září 2019

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  komora mody 83 excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98

Tip Grady

124770 web rec telaOdhalte záměry všech lidí, se kterými se potkáte! Nejlepší způsob, jak porozumět svým přátelům, partnerům či kolegům, je naučit se číst řeč těla. S její znalostí dokážete odhalit skutečné záměry a pocity druhých. Co si o vás opravdu myslí váš šéf? Má o vás váš potenciální partner či partnerka skutečně zájem? Proč si lidé sahají na krk, když se dozví nepříjemnou novinu? Co znamená, když si ženy při telefonování hrají s vlasy? Proč lidé doširoka otevírají oči, když vidí někoho, koho mají rádi? Odpovědi brzy poznáte, když se do této neobyčejné publikace začtete.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB