Pokud sázejícím výhru nepřinesou vlastní vsazená čísla ani náhodný tip, mají ještě další možnost přeci jen si nějakou výhru ze Sportky odnést. Losovat se totiž začne i číslo tiketu a vyhrát tak lidé můžou i věcnou prémii, Škodu Yeti.

Daramis - klientské centrum.jpgDaramis Group, developerská skupina působící především na pražském realitním trhu, v pátek 16. 5. otevřela nové klientské centrum. Zájemcům o moderní bydlení je tak k dispozici 5 pracovníků v nových prostorách o rozloze 356 m2 na adrese Jankovcova 1595/14 v Praze 7.

Česká centra se soustřeďují na vyhledávání tuzemských inovativních a výzkumných počinů s potenciálem uspět v zahraničí. Jedním z nástrojů pro naplnění záměru je propojení s organizátory soutěží v oblasti vědy a výzkumu. V letošním roce dochází k užší spolupráci se společností Česká inovace, o. p. s., organizátorkou soutěže „Česká inovace". V kategorii Inovační hvězda zvítězil výrobce unikátního designového vozidla ELBEE pro tělesně postižené osoby odkázané na invalidní vozík. Produkt byl k vidění 13. 5. 2014 v Brně, pražská veřejnost se s designovým vozíkem seznámí ve dnech 15. - 17. 5. 2014 v Českém centru Praha. Prezentaci připravila Česká centra s podporou Svazu průmyslu a dopravy.

Mezinárodní den celiakie připadá na 17. května 2014. Společnost SPAR ČOS uvedla na trh jako první obchodní řetězec vlastní ucelenou řadu produktů SPAR free from určenou zákazníkům, kteří mají intoleranci na lepek. Je ale vhodná i pro ostatní spotřebitele preferující potraviny bez lepku například z důvodu menšího zatížení zažívacího ústrojí. SPAR ČOS se letos přidává k oslavám tohoto dne a představuje svůj sortiment SPAR free from.

Mezinárodní den celiakie připadá na 17. května 2014. Společnost SPAR ČOS uvedla na trh jako první obchodní řetězec vlastní ucelenou řadu produktů SPAR free from určenou zákazníkům, kteří mají intoleranci na lepek. Je ale vhodná i pro ostatní spotřebitele preferující potraviny bez lepku například z důvodu menšího zatížení zažívacího ústrojí. SPAR ČOS se letos přidává k oslavám tohoto dne a představuje svůj sortiment SPAR free from.

Mezinárodní den celiakie připadá na 17. května 2014. Společnost SPAR ČOS uvedla na trh jako první obchodní řetězec vlastní ucelenou řadu produktů SPAR free from určenou zákazníkům, kteří mají intoleranci na lepek. Je ale vhodná i pro ostatní spotřebitele preferující potraviny bez lepku například z důvodu menšího zatížení zažívacího ústrojí. SPAR ČOS se letos přidává k oslavám tohoto dne a představuje svůj sortiment SPAR free from.

Mezinárodní den celiakie připadá na 17. května 2014. Společnost SPAR ČOS uvedla na trh jako první obchodní řetězec vlastní ucelenou řadu produktů SPAR free from určenou zákazníkům, kteří mají intoleranci na lepek. Je ale vhodná i pro ostatní spotřebitele preferující potraviny bez lepku například z důvodu menšího zatížení zažívacího ústrojí. SPAR ČOS se letos přidává k oslavám tohoto dne a představuje svůj sortiment SPAR free from.

květinový jarmark.jpgMuzeum hlavního města Prahy, Zámecký areál Ctěnice pořádá od 17. 5. do 18. 5. 2014 KVĚTINOVÝ JARMARK, Bohdanečská 1, 190 17 Praha 9 -Vinoř.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB