10 let Hero na ceskem trhu.jpgŠvýcarská společnost HERO působí na světovém trhu déle než 120 let, v Čechách a na Slovensku od jara roku 2004. Za pouhých deset let ušla obrovský kus cesty, aby se stala jednou z předních společností na českém trhu. Její klíčové značky Sunar, Corny a Schwartau patří mezi vedoucí značky ve svých kategoriích. Společnost HERO prodala více než 23 milionů balení kojeneckých mlék a navýšila obrat o více než 200procent.

Žijeme v uspěchané době, v neustálém stresu, často v nevhodném prostředí, a proto není divu, že náš organizmus bývá vystaven velké zátěži. S tím souvisí i výskyt psychických poruch, které ohrožují dospělé i děti. Pro lékaře je důležité, aby k němu pacient přišel co nejdříve. Platí to o všech chorobách, o bipolární afektivní poruše (manio-depresivitě) dvojnásob. O tom jsme hovořili s odborníkem na slovo vzatým, MUDr. Michalem Goetzem, PhD. z Dětské psychiatrické kliniky FN Motol.

Vzájemné působení léků může v některých případech ohrozit život. Už při užívání více než čtyř různých druhů léků současně může člověku hrozit nebezpečí poškození zdraví. Mohou znásobovat účinnost druhého léku, případně zvyšovat jeho nežádoucí vedlejší účinky. Riziko stoupá s každým dalším užívaným lékem a při terapii 8 léky současně je závažná interakce takřka jistá. ZP MV ČR nabízí praktickým lékařům nástroj, jak nebezpečí omezit.

Finanční  sbírka   v České   republice,   pomoc   přímo   v oblastech  postižených  povodní   -  dm poskytne svou  logistickou  infrastrukturu  v jihovýchodní  Evropě,  aby  se  pomoc  rychle  dostala do oblastí,  které  nejvíce  zasáhly  povodně. Od dnešního dne,  3. června,  tak  mohou přispět  i spolupracovníci  a zákazníci  společnosti dm  v České republice.

Vizual den deti.jpgSpolečnost SPAR ČOS, která se zaměřuje na rodiny s dětmi nezapomíná ani tento rok na Mezinárodní den dětí, který každoročně připadá na první červnový den. Měsíc červen počínaje Dětským dnem a konče vysvědčením, kdy jsou děti odměňovány sladkostmi či malými pozornostmi, společnost SPAR ČOS věnuje zejména nejmladším spotřebitelům, pro které připravila Dětský svět. V tomto unikátním projektu, který proběhne na devíti vybraných prodejnách INTERSPAR, se spojily tři společnosti silných dětských značek Pribina TPK, Kofola a Nestlé. Na vybraných prodejnách v rámci projektu vyroste „dětský koutek", kde budou moci maminky pohodlně na jednom místě nakoupit kvalitní dětské výrobky, ale zároveň i děti hravě zabavit. První červnový den děti navíc obdrží sladkost či časopis maskota dráčka INGA.

Společnost BenQ, mezinárodně uznávaný dodavatel digitálních lifestylových zařízení a expert na LED monitory, oznámila uvedení nové řady monitorů Eye-care. Pokračuje tak ve svém úsilí zajistit uživatelům maximální možnou ochranu očí a zároveň jim poskytnout co nejpohodlnější a nejpříjemnější obrazový zážitek. V duchu motta „protože na zdraví očí záleží".
Série monitorů Eye-care je vyvíjena na základě poznatků a rozsáhlého výzkumu ochrany očí s přihlédnutím k cílové skupině spotřebitelů. Disponuje pokročilými technologiemi Flicker-free pro eliminaci blikání obrazu a čtyřmi přednastavenými režimy pro redukci škodlivého modrého světla Low Blue Light, navrženými pro kancelářskou práci, surfování na internetu, multimedia a čtení. Plně tak uspokojí potřeby všech uživatelů stolních počítačů stejně jako uživatele notebooků, kterým není lhostejné zdraví očí.

Klienti Ery, kteří jsou pojištěni u Oborové zdravotní pojišťovny, mají nově možnost se prostřednictvím internetového bankovnictví dostat i ke svým zdravotním údajům. Jde o první podobný projekt spolupráce mezi bankou a zdravotní pojišťovnou na českém trhu.

Senior fashio.jpgCentrum Černý Most se stalo partnerem projektu „Senior fashion" pro aktivní zralé ženy, které chtějí změnit svůj styl oblékání nebo si vyzkoušet modeling na vlastní kůži. Senioři totiž tvoří již 16 % populace České republiky a odhaduje se, že v roce 2050 bude u nás obyvatel ve věku nad 65 let téměř třetina (3 miliony lidí). Výsledky výzkumu zaměřeného na volnočasové aktivity této početné skupiny potvrdily, že Češi preferují bez ohledu na vyšší věk aktivní přístup k životu a snaží se o neustálý rozvoj. 49 % respondentů od 60 do 86 let se věnuje různým sportům a téměř 90 % z nich aktivně využívá internet. Podmínky k provozování sportovních činností nebo zdokonalování počítačových dovedností seniorů jsou u nás dobré. V oblasti módy ale informovanost a podpora pro tuto část populace chybí, proto jim projekt Senior fashion nabízí řešení. V úterý si díky němu dvacet dam ve věku 50+ užilo svou módní proměnu a unikátní modelingovou příležitost v rámci show pořádané Centrem Černý Most.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB