10 let Hero na ceskem trhu.jpgŠvýcarská společnost HERO působí na světovém trhu déle než 120 let, v Čechách a na Slovensku od jara roku 2004. Za pouhých deset let ušla obrovský kus cesty, aby se stala jednou z předních společností na českém trhu. Její klíčové značky Sunar, Corny a Schwartau patří mezi vedoucí značky ve svých kategoriích. Společnost HERO prodala více než 23 milionů balení kojeneckých mlék a navýšila obrat o více než 200procent.

Schwartau, tradiční německá značka, založená roku 1899, se zaměřuje na výrobu džemů prémiové kvality a s vysokým podílem ovoce. Corny jsou oblíbené müsli tyčinky, jejichž základní řada je každý rok doplňována novou příchutí v limitované edici. Třetí značkou, kterou Hero zastřešuje, je Sunar, tradiční česká značka mléčné kojenecké výživy. A právě poslední jmenovaná je pro společnost nejdůležitější, jelikož tvoří více než polovinu jejího obratu.
Díky Sunaru je Hero lídrem trhu v oblasti kojeneckých mlék. „Za rok 2013 jsme dosáhli 36% podílu na trhu kojeneckého mléka, pokud jde o objem prodejů," říká Mariola Matuszek, generální ředitelka společnosti pro Českou a Slovenskou republiku. Za celých deset let bylo v České republice prodáno více než 23 milionů balení kojeneckých mlék.
Mimo jiné má společnost Hero také významnou pozici v oblasti inovací. V loňském roce se značkou Sunar jako první na českém trhu představila novou řadu ovocných příkrmů Sunárek Do ručičky ve formě kapsiček. Ty nahradily stávající skleněná balení a získaly ocenění Volby spotřebitelů 2014 za nejlepší novinku. V letošním roce byla uvedena na trh nová řada mléčné kojenecké výživy Sunar premium, která je díky svému unikátnímu složení co nejblíže mateřskému mléku. Kojenecká mléčná výživa značky Sunar jako jediná obsahuje mléčný tuk, který je i v mateřském mléce.
Od roku 2004 do roku 2014 společnost Hero navýšila počet zaměstnanců ve všech klíčových oblastech celkem o více než 50 %. Obrat společnosti v České a Slovenské republice se během těchto 10 let zvýšil o více než 200%. V konkurenci zhruba 4 000 výrobců se v loňském roce Hero umístilo na 40. místě žebříčku retailového prodeje.
Přestože klesající porodnost v posledních letech významně ovlivňuje trh dětské výživy, obrat společnosti Hero je stále téměř ze tří čtvrtin realizován v této kategorii. Také stávající ekonomická situace a silná konkurence jsou faktory, které mohou mít vliv na výsledky společnosti. „I proto společnost Hero neustále zdokonaluje své procesy, zvyšuje efektivitu a přichází na trh s řadou inovací" komentuje situaci Mariola Matuszek.
Společnost Hero, která představuje mezinárodní skupinu potravinářských firem, klade důraz především na kvalitu svých výrobků a spokojenost zákazníků. Jejím posláním je přinášet potěšení spotřebitelům výrobky inspirovanými přírodou.

(tz)

Foto zprava: Mariola Matuszek, Vladimír Kučera - obchodní ředitel, Bára Špotáková, Rob Versloot - CEO Hero Group, Lucie Váchová - Křížková a ocenění zaměstnanci společnosti