P1040472.jpgŽáci deseti  vítězných   prvních  tříd  základních škol  z celé  České  republiky,  jež  se  zapojily  do soutěže  na  téma  „Prevence  zubního   kazu“,  v těchto   dnech   míří  do  hlavního   města  za pohádkou. Do soutěže, kterou  společnost dm  vyhlásila  v rámci  dm  preventivního programu „Veselé zoubky“,  své projekty  zaslalo  celkem 71 základních škol. Na žáky  deseti  z nich čekala zasloužená odměna v podobě zájezdu do Divadla Spejbla a Hurvínka v Praze.

Právě  v těchto   dnech   vyrážejí  žáci  prvních  tříd  z deseti základních  škol z celé České republiky do pražského Divadla Spejbla a Hurvínka, aby si tak užily zaslouženou  výhru  v soutěži   o  nejzajímavější   projekt   na   téma  „Prevence   zubního   kazu“ pořádané v rámci  letošního  čtvrtého   ročníku  dm  preventivního programu  „Veselé  zoubky“. Výhru v podobě jednodenního  zájezdu  na  divadelní  představení „Jak s Máničkou  šili všichni čerti“ věnovala vítězným školám společnost dm.
„Až do konce  dubna mohly  základní  školy zasílat  své projekty  v papírové,  elektronické či jiné nápadité formě.  Těší nás  celkový počet  přihlášených projektů, který se oproti  loňskému roku zvýšil téměř o  polovinu,“  říká  Mgr.  Martina  Horká,  vedoucí  resortu  marketingu a  nákupu společnosti dm,  a dodává:  „Z celkem  71 různorodých projektů  pak odborná porota, složená  ze zástupců dm,  České stomatologické komory,  dentálních hygienistek, reklamní  společnosti a médií  vybrala  deset   nejzajímavějších,  na  jejichž  autory   čekala  výhra  v podobě  divadelního představení v Divadle Spejbla  a Hurvínka jako odměna za jejich píli a nadšení,  s jakým se  se zadaným úkolem  vypořádali“.

Představení plné vtipu i poučení…

Sálem  dejvického  Divadla Spejbla  a Hurvínka  se  ozývá smích  dětí  při vtipných  scénkách, při melodických  písničkách  zase  děti  nadšeně tleskají do rytmu… Tak se dá popsat atmosféra na divadelním  představení „Jak s Máničkou šili všichni čerti“, které v úterý 10. 6. 2014 navštívili žáci prvních  tříd  základních   škol,  jejichž projekty  zvítězily v soutěži  na  téma „Prevence   zubního kazu“  pořádané  společností dm  drogerie  markt  v rámci  čtvrtého   ročníku  dm  preventivního programu „Veselé zoubky“.
„Děti se do Divadla Spejbla a Hurvínka tak těšily, že jim nevadilo ani velmi brzké vstávání,“  říká s úsměvem paní učitelka  Jana Staňová  ze základní  školy Dolní Němčí z okr. Uherské  Hradiště.

Za dobře  odvedenou práci na divadelní představení, jejíž žáci vyráželi již v půl páté  ráno.  „Moc děkujeme za krásný zážitek.  O představení si určitě budeme s dětmi  ještě  povídat,“  hodnotí  návštěvu  divadelního  představení paní  učitelka  Jana Černá  ze  základní  školy Provodov  u  Zlína. Paní  učitelka  Eva Lauberová  z 22.  základní  školy Plzeň dodává:  „Představení bylo nádherné, líbilo se dětem i dospělým. Bylo poučné  i zábavné zároveň  a doufám, že si z něj děti odnesou co nejvíce.“

O programu „Veselé zoubky“

dm  preventivní  program „Veselé zoubky“  získal od  České stomatologické komory  oprávnění používat  Pečeť České stomatologické komory.  Tuto pečeť propůjčuje  ČSK vybraným  výrobkům a projektům v oblasti prevence jako známku  kvality.
Cílem dm preventivního programu „Veselé zoubky“ je pomoci dětem a jejich rodičům  v oblasti správné  péče o zuby a prevence vzniku zubního  kazu. V úspěšném programu dm pokračuje  již čtvrtým  rokem.  „Špatný  postup čištění  zubů  bývá hlavní příčinou  nejen  vzniku zubního  kazu, ale také dalších nepříjemností a zubních  onemocnění, kterým se dá úspěšně předejít  správnou péčí,“ objasňuje důvod vzniku programu Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti a vedoucí resortu marketingu a nákupu.

Foto: Děti ze základní  školy Provodov před představením v Divadle Spejbla a Hurvínka v Praze

O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt  s.r.o.  v České republice  zahájila  činnost  v roce 1992 jako 100% dceřiná  společnost dm  drogerie markt  GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela  svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 216 prodejen zásobuje  po celé České republice  ze svého logistického  centra  v Jihlavě. Jednateli společnosti  jsou Gerhard  Fischer  a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm  pracuje  2270 spolupracovníků. V obchodním roce 2012/2013 vykázala dm v České republice  obrat  ve výši 6,513 mld. CZK a upevnila tak své postavení  jedničky na trhu  specializovaných  drogerií.  Na trh uvádí mimo  jiné dm značky Balea, alverde  přírodní  kosmetika, babylove,  Das gesunde Plus, Denkmit či Sundance.