Dětský_den.jpgNecelé dvě tisícovky rodičů a jejich ratolestí slavilo tuto sobotu v Praze Den dětí. Pořadatelem byl pražský autosalon a na pomoc si kromě pohádkového počasí přibral asi šedesát organizátorů. Na plochách o celkové velikosti jednoho a čtvrt fotbalového hřiště byla připravena více než třicítka atrakcí, které představovaly motto akce: S Klokočkou na cestu kolem světa.

První návštěvníci začali do areálu autosalonu přicházet již krátce před desátou, kdy oslava začala a proud hostů utichl až odpoledne. Největší radost měli nejmenší návštěvníci ze skákacích hradů a indiánské vesnice, ty starší zaujaly laboratoře a vědomostní soutěže, dospělí si nejvíce užili vozítka Segway a surfování v bazénu. "Program jsme připravovali řadu měsíců předem a hledali takové atrakce, aby si pohráli, pobavili a případně poučili všichni naši hosté bez rozdílu věku. Připravili jsme tři desítky různých atrakcí, aby nikdo nečekal a mohl se bavit," představila program Dětského dne Kateřina Hanzlíková, vedoucí marketingu Autosalon Klokočka.

Kromě zábavy mysleli pořadatelé i na občerstvení a dárky. Sladkou svačinku v podobě croissantů si na místě mohlo rozbalit každé dítě, s malým plyšovým klokanem, maskotem Autosalonu Klokočka, zase odcházely domů.

"Děti v Praze a blízkém okolí nemají tolik možností zažít bezpečné dobrodružství, jako jejich vrstevníci v malých městech či na vesnici. I jejich rodiče ve velkoměstě nalézají volný čas obtížněji. Náš dětský den má být vytržením ze všedností a spojením příjemného dobrodružství dětí s jejich rodinami. A pokud si někdy vzpomenou, že to bylo u nás, možná se nám vrátí čas, práce a stres, který jsme všichni z týmu s opravdovou láskou do akce vložili", odpověděla Kateřina Hanzlíková na mou otázku na výši nákladů akce.

 

Společnost Autosalon Klokočka vznikla v roce 1988 a patří mezi největší autorizované prodejce vozů značek Volkswagen, Audi a ŠKODA v České republice. Současně poskytuje komplexní servisní zázemí pro majitele vozů značek Volkswagen, Audi, SEAT a ŠKODA.

Autosalon Klokočka nabízí svým zákazníkům vysoký standard při poskytování komplexních služeb a individuální přístup. Kvalita poskytovaných služeb je každoročně prověřována certifikačním úřadem TÜV Bayern a společnost je držitelem certifikátu kvality ISO 9001:2008.

Majitel Jan Klokočka zahájil své podnikání v suterénu domu v Praze 6 - Řepy na základě podnikatelského oprávnění z října roku 1988. Díky kvalitě prováděných servisních služeb se brzy začali sjíždět zákazníci z celého okolí. Firma se vždy snažila všem maximálně vyhovět, ale v krátké době bylo jasné, že takto není možné uspokojit požadavky všech zákazníků, kteří do servisu přijedou. Na těchto základech pak byly vybudovány společnosti Autosalon Klokočka s.r.o. a Autosalon Klokočka Centrum a.s.

Již v roce 1990 byl na Karlovarské ulici na ploše 3.000 m2 zahájen prodej ojetých vozů všech značek.

(tz)