kluk s letadlem.jpgMnoho žen odkládá nástup do zaměstnání nebo zahájení podnikatelské činnosti, protože nemůže sehnat školku pro svého malého potomka, případně nabízené řešení je pro ni příliš drahé. S využitím nové služby Ticket Junior a odečitatelných daňových položek se pro mnohé otevře dřívější cesta do práce.

Společnost Edenred přináší do České republiky inovativní řešení, které rodičům zlevní platby za školku a pomůže umístit více dětí do předškolních zařízení. Zpřístupní tak předškolní výchovu a rozvoj více rodinám a významně pomůže i zaměstnavatelům.   Řešení podpory předškolní výchovy dětí u zaměstnaných rodičů již společnost Edenred úspěšně uvedla do praxe ve Velké Británii, kde ho využívají např. Coca-Cola, DHL, KPMG či BMW (UK).

V České republice se vloni do státem zřizovaných školek nedostalo přes 60 tisíc dětí a jedná se o jeden z aktuálních společensko-ekonomických problémů. Pro rodiče to znamená, že musejí hledat dražší soukromé školky, což si velká část z nich nemůže dovolit a představuje to tak nucený odklad návratu do práce.

Edenred pomáhá řešit problém novým produktem Ticket Junior.

Projekt je založený na elektronickém propojení zaměstnavatelů, školek a rodičů. Díky této unikátní kooperaci nabízí Edenred uplatnění daňové výhody a tím snížení nákladů na školku pro rodiče o 31 procent a zároveň udržení klíčových zaměstnanců v pracovním procesu nebo urychlení návratu rodičů do zaměstnání po rodičovské dovolené. „Řešení je v Česku naprostou novinkou, a odstartovali jsme ho v květnu 2014 v rámci pilotního projektu, kterého se účastní spolu s naší společností i firmy AC Nielsen a CA Technologies,“ uvedl generální ředitel společnosti Edenred Martin Bulíř. Řešení lze technologicky zjednodušeně přirovnat k online bankingu a administrativně nezatěžuje firmy ani školky.

„Vítáme zvýšení finanční dostupnosti nestátních zařízení péče o děti pro pracující rodiče. Věříme, že zaměstnavatelé, kteří dbají na work-life balance, tento produkt ocení a zařadí ho mezi benefity pro své zaměstnance a zaměstnankyně,“ uvedla Miloslava Kramná z organizace APERIO, která se zabývá slaďováním rodinného a profesního života.

Firmám  přináší  Ticket  Junior  pomoc  s dřívějším  návratem  zaměstnanců  zpět  do  práce.  Podle loňského průzkumu společnosti Deloitte by 84 procent tuzemských firem uvítalo dřívější návrat rodičů zpět do práce. Důvodem je zejména využití jejich znalostí a odbornosti.

V Česku  existují  i  jiné  varianty  podpory  předškolního  vzdělávání,  ale  systém  Ticket  Junior  je nejefektivnějším a administrativně nejjednodušším řešením s absolutní kontrolou účelového využití daňového benefitu.

***

Edenred,  tvůrce stravenek Ticket Restaurant®,  je světovou jedničkou v oblasti předplacených korporátních služeb, navrhuje a dodává řešení, která zlepšují efektivitu organizací a posilují kupní sílu jednotlivců. Při správném používání  přidělených prostředků  tato řešení umožňují společnostem efektivněji spravovat.


Strana 1 z 2

• Zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant®, Ticket Benefits®, Ticket Alimentacion, Ticket CESU a další)
• Proces řízení nákladů (Ticket Čistý, Ticket Profi®, Card,Ticket Car,Ticket Clean Way, Repom, atd.)
• Incentivní a odměňovací programy (Ticket Compliments, Ticket Kadéos, atd.)

Skupina také podporuje veřejné instituce při řízení jejich sociálních programů (Ticket Service).
Akcie společnosti jsou kotovány na burze NYSE Euronext Paris. Edenred působí ve 41 zemích světa s více
než 6000 zaměstnanci, má téměř 640 000 klientů z firemního a veřejného sektoru, 1,4 milionů přidružených obchodníků a 40 milionů příjemců. V roce 2013 činil celkový objem emise 17,1 mld €, z čehož téměř 60% bylo generováno na rozvíjejících se trzích.

Značka Ticket Restaurant® a všechny ostatní obchodní názvy programů a služeb Edenred jsou registrované ochranné známky společnosti Edenred SA.

(red)