Skalka JasinskáSoučasná situace okolo koronaviru odhalila, co někteří tušili už dlouho: je chyba spoléhat jen na zahraniční trhy a zapomenout, jak schopné a šikovné lidi máme doma. O tom, jak obrovský je potenciál doslova každého z nás, se v těchto dnech přesvědčujeme každou chvíli. Mnozí se naučili šít roušky, další přišli s nápadem, jak vyrobit účinné masky na obličej, majitelé restaurací promýšlejí, jak dál vařit a zásobovat strávníky hotovými jídly, herci hrají na dálku, muzikanti koncertují přes internet, roste sortiment aplikací, množí se charitativní projekty. Určitě by nebylo od věci myslet nyní na sebe navzájem a při nákupu dát přednost výrobkům a službám českých společností. 

lenka vodicovaLenka VodicováChystají nové dávkovače léků, komunikují s bytovými designéry, kteří si oblíbili jejich betonové rámečky k zásuvkám do zdi, bez jejich výrobků by se neobešla spousta užitečných strojů, jako je vrtačka, pračka, zahradní sekačka. Je to však jen zlomek toho, co družstvo OBZOR ze Zlína na trh dodává. Výroba jede, nevázne, brzy se představí novinky. Přesto i zde do pracovního života lidí zasáhl koronavir... Vedoucí marketingu Lenka Vodicová naznačila, jak to u nich nyní vypadá:

Autor Petr Lemberk MAFRA 2Radek Chládek. Autor Petr Lemberk MAFRA Především ojedinělá kvalita, elegance a jedinečné užitné vlastnosti, možná tak by se daly charakterizovat společenské i speciální profesní oděvy, které šijí ve Vývoji, oděvním družstvu v Třešti. Mají zde letité zkušenosti s novými technologiemi i neobvyklými požadavky zákazníků, k nimž patří i četní zahraniční odběratelé. Když nastala náhlá potřeba zásobit trh rouškami, dali se okamžitě do práce. Chtěli pomoci řešit, chtěli přispět svými možnostmi, zkušenostmi i umem. Vše dokázali dobře zorganizovat, emoce samozřejmě nechyběly. Jenže u nás o jejich roušky zatím není zájem. A tak je nabídli jinam. I přes „rouškování“ však zůstávají svému mnohaletému výrobnímu programu věrni. Vývoj vás obleče do společnosti i vybaví do práce, potvrdil předseda představenstva Radek Chládek:

DSC07774Zdenka VostrovskáO kvalitě napříč podnikáním jsem mluvila s předsedkyní představenstva a výkonnou ředitelkou známé firmy 1. VOX a.s. Ing. Zdenkou Vostrovskou, CSc. Před nedávnem totiž tato společnost opět obhájila značku CZECH MADE, již může užívat další dva roky. Nejde však jen o značku, ale především o vztah k tomu, co člověk dělá, proč a jak získal důvěru klientů a jakou roli v tom všem hraje právě kvalita.

o zpMiloslava LukešováOborová zdravotní pojišťovna, jako první ze zdravotních pojišťoven v České republice, nabízí možnost konzultace zdravotního stavu s lékařem bez osobní návštěvy ordinace z pohodlí domova prostřednictvím online medicínské poradny, a to ve spolupráci se společností uLékaře.cz.

DSC 5304 kopieMartina Viktorie KopeckáJsou chvíle, kdy má člověk sám se sebou víc práce než obvykle, kdy se mu změní priority života, kdy se převrátí vnímání hodnot, kdy se začne snažit, ale o úplně jiné věci než do včerejška. Většina z nás zlomové okamžiky zná. Veselé, ale i ty smutné. Během takového období nedokáže být sám, potřebuje se vypovídat, rozdělit se o radost i bolest. A když je opravdu ouvej, zkouší cokoli, jen aby se mu ulevilo.

pan gaminMartina PupcsikováStalo se nepostradatelnou nutností hledat, čím bychom si vylepšili kondici, co udělat pro naši pohodu a zdraví, a to tak, abychom se na daný přípravek mohli spolehnout, aby neměl vedlejší účinky, aby fungoval. Značka Pangamin společnosti Rapeto a.s. tyto požadavky splňuje. Na českém trhu setrvává neuvěřitelných 60 let. Nabízí množství variant, které naznačují, jakou cestou účinně ke svému zdraví kráčet. Loni do nabídky přibyl unikát: přírodní B komplex. O něm jsme hovořili s Martinou Pupcsikovou, která má ve jmenované firmě na starost marketing:

776A7077Nikola MarklováProvonět pracovnu či obývák čerstvě umletou kávou nebo připraveným nápojem z hnědých upražených zrnek je jasný pokyn k tomu, aby se v daném prostoru rozprostřela pohoda a lepší nálada. Je to pobídka k soustředění i rozptýlení zároveň, pomyslné tlačítko „začni“, ať už jde o cokoli. O milé popovídání mezi čtyřma očima, o dělnou poradu k nové strategii firmy nebo blížící se převratné marketingové kampani. Přitom každý z nás prožívá svůj kávový rituál trochu jinak. Někdo miluje malé kavárničky a cukrárny, další popíjení za svižné chůze po chodníku, jiný si šálek vychutná pouze v soukromí, ve své vlastní samotě, nebo jen během pracovní doby v kanceláři. Aby byla naše káva opravdu tím, čím má být, o to se stará například značka kávovarů Melitta. Její příběh, zajímavosti a postavení na českém trhu komentovala Nikola Marklová, Marketing Manager CZ/SK společnosti Melitta ČR s.r.o.

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB