Teptin (165).jpgMarmelády, džemy, sirupy, co nejblíže k přírodě i zákazníkovi. Tak bych charakterizovala produkci Dagmar Spívalové, která buduje značku Kulíškovy dobroty. Setkala jsem se s ní při vyhodnocení soutěže Česká chuťovka 22. října v pražském Senátu. Poslouchala jsem její vyprávění, zapisovala sloky odvahy pustit se do programu pro mlsné jazýčky i přesto, že konkurence je v malé České republice docela dost. I přesto lze ale najít místo na trhu s novinkami, jež dokáží zaujmout.

DSCN0074.jpgLéčebná a omlazující síla sibiřské přírody je dobře známá. Podařilo se ji vtělit do kosmetických přípravků, které mohou mít i české ženy. Hovořil jsem o tom se zástupcem společnosti Sibiřské zdraví Vladimírem Kačerem.

zuzana_ceralova_petrofova_1010x1335_1_1335

Když Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová, jednatelka firmy PETROF, spol. s r.o., a prezidentka skupiny PETROF přebírala letos v dubnu na pražském Žofíně ocenění Manažerka roku 2014, bylo vidět, jakou obrovskou radost má. Nezastírala ji, naopak si ji užívala, a to bylo strašně krásné a příjemné stejně tak jako její úsměv, na který se z toho dne nedá zapomenout. Jiskra, která vypovídá o povaze, touhách, cílevědomosti i chuti hodně pracovat. Povzbuzující pro všechny přítomné.

IMG_2182.jpg

Je to pohodlné – v kabelce máme po ruce vždy něco energie, dobré chuti i mlsání. Ano, zvykli jsme si na ně – nejrozmanitější tyčinky, oříškové, ořechové, čokoládové, tu s příchutí ovoce, tu karamelu, medové, s příměsí konopného semínka nebo müsli. Výrobců je několik a je na nás, který nám svým sortimentem přiroste k srdci. Nakolik je to inovativní snahou producenta, jeho snahou nabídnout to nejlepší a nejzdravější, na to neodpovím. Nechám to na odborníkovi povolanějším. Je to Ing. Martin Hrach, jednatel a výkonný ředitel pražské společnosti RUPA, spol. s r.o. Ta se mezi spotřebiteli proslavila třeba oříškovými tyčinkami Maxi Nuta (byla to v roce 1996 první oříšková tyčinka na českém trhu), které mnozí z nás považují za absolutní špičku, a také právě tyčinky této řady v našich kabelkách velmi často chybí – jakmile se tam ocitnou, okamžitě totiž mizí.

Tiskové zprávy společnosti Bisnode zaujímají na našich stránkách, dalo by se říci, trvalé místo, přetiskujeme je takřka všechny, ať již v Prosperitě, či přílohách Fresh Time a Madam Business. Naše redakce oceňuje jejich věcný tón a vysokou vypovídací hodnotu. Avšak – kdo stojí právě za těmito sděleními? Kdo je pro nás i pro vás vlastně připravuje? Je to analytička jmenované společnosti, která má zároveň na starost strategická partnerství a PR, Petra Štěpánová:

StrizkovHQ-4.jpgNa český trh vstoupila nová služba určená všem šikovným ženám na úklid, které si chtějí opravdu vydělat. LidskáSíla.cz je online a propojuje tyto dámy se zákazníky. U zrodu stojí partnerský pár od střední školy: Robert Vojáček, bývalý manažer růstu ve start-upu Liftago, a Michaela Somolová, jež se v roce 2011 probojovala do semifinále České Miss. O startu podnikání i plánech jsme si povídali s oběma zakladateli.

Vanouckova_Petra1.jpgKe společenské odpovědnosti se pojišťovna Kooperativa nehlásí náhodou. Není jí totiž jedno, jak lidé, její klienti, žijí. Snaží se nejen svými produkty a službami jejich potřebám přiblížit a najít společný průsečík optimálního vztahu. Aktivní v tomto smyslu slova se rozhodla být i její nadace. Ráda by směřovala prostředky nejen na obvyklou charitativní podporu, ale podpořila rovněž inovativnější nápady. Zrodil se tak jeden zajímavý projekt, který by vám ráda představila Petra Vaňoučková, ředitelka nadace zmíněné pojišťovny:

Pan Souüek.jpgPozorovat Jiřího Součka, obchodního ředitele společnosti Uzeniny BETA, jak mluví o dobrotách mistrů uzenářů, to je úplný zážitek. Nevíte, jak krotit chuť, hlad či obojí dohromady. Poznala jsem ho před pár lety na soutěži potravinářů Česká chuťovka. Bylo mi jasné, že to není jen člověk, který se rád zasměje, šprýmař a šéf. Pochopila jsem, že obor, v němž působí, má rád, a že mu také rozumí. Na stránky Prosperity Madam Business jsem ho pozvala proto, že zejména šunky jsou sortimentem, který nás, věčné dobyvatelky štíhlé linie, zajímají nejvíce. Poslouchejte se mnou:

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2020

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

jak vychazet s problemovymi lidmi grada mbDomluvte se s choleriky, věčnými kritiky a dalšími nevyrovnanými lidmi

Weinig Silke

Všichni známe ten typ lidí, co z každého setkání udělá kovbojku – kolega v práci, který pokaždé něco špatně pochopí, příbuzní, kteří si neustále stěžují nebo ostatní urážejí. Soužití s takovými jedinci je náročné a vyčerpávající. Vysávají z vás energii, demotivují vás a snižují váš pracovní výkon. Jak s takovými problémisty jednat a neskončit při tom na straně poražených? Kniha přináší praktická řešení.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB