Foto_PETR PELUCHA.jpgSmyslné na pohled i po ochutnání. Slaďoučká požehnání v rozmanitých tvarech, barvách, vůních. Krása, která vzlíná našimi emocemi, a člověka, který ji dokáže v ten správný okamžik vnímat, pohltí, zasytí, rozkuráží. Sladkosti jako zážitek, který pohladí a vy na něj dlouho vzpomínáte. Ojedinělý dárek k svátku, ozdoba firemního večírku, pohoštění pro svatebčany. Malá pozornost pro majitelku kadeřnictví nebo překvapení pro šéfa, který potají oslavil své šedesátiny. Stáňa Mutlová založila a provozuje PunkRockCakes, designové cukrářské studio, které se specializuje na výrobu luxusních dortů, dezertů a sweetbarů pro jakoukoli příležitost. Záliba a vášeň dala také vzniknout unikátní publikaci, která nese jméno Sladké bary. Ptejte se se mnou:

Stuchlíková Hana.jpg

Není nic povzbudivějšího než poslouchat inspirativní příběhy žen, které založily firmu, dodnes ji vedou a mohou vyprávět o začátcích, krizích, prohrách, ale i štěstí, výhrách, snad i náhodách, překvapeních, nečekaných úspěších. Jde o pomyslné řádky psané nadšením, slzami, houževnatostí i nezměrnou radostí z výsledku. Soutěž Ocenění českých podnikatelek takové ženy hledá, vybírá a oceňuje. Projekt založený Agenturou Helas včele s Helenou Kohoutovou, který se postupně rozrostl v celospolečenskou platformu úspěchu českých žen v businessu, zaujal i ČSOB, přední banku na našem trhu. Proč, na to odpověděla Hana Stuchlíková, segmentový manažer jmenovaného finančního domu:

SVATOVA_BILA BLUZA_IMG_4371_tisk.jpgOsud jí předurčil cestu. Složitou a plnou nástrah. Zvítězila nad nimi a naplňuje ji to štěstím. Učí ostatní, jak korigovat výživu, aby byl jejich organizmus v pořádku. Vyvíjí, vyrábí a distribuuje doplňky ze zdraví prospěšných hub a rostlin. Když stála před novinářským publikem a hovořila o svém podnikatelském příběhu, nikdo ani nedýchal. Bylo to na tiskové konferenci, těsně před oficiálním vyhlášením soutěže Ocenění českých podnikatelek v Praze letos v listopadu. Za Ing. Terézii Svátovou, zakladatelku společnosti TEREZIA COMPANY, vyprávělo její srdce, z něhož prýštilo nadšení učit lidi přemýšlet o tom, co jedí, jak se stravují. Zdánlivě nic nového
pod sluncem, ale přece…

P1010742.jpgLidé znovu objevují krásu, sílu a symboliku léčivých rostlin. Proč? O tom jsme si povídali s předsedkyní společnosti Pelero CZ o.s. Ing. Blankou Kocourkovou, CSc.

Sanofi AnnaH15-40.jpgJak si vybírají spolupracovníky ti nejlepší? Jak tvoří a posilují pracovní týmy, kterým skupinám vycházejí nejvíce vstříc, čeho si považují? Na tyto a další otázky jsme hledali odpovědi v rozhovoru s personální ředitelkou farmaceutické společnosti Sanofi ČR Annou Hudákovou.

CE3A3010.jpgJe to již nezbytnost. Vědět, že nemohu vylít prošlé oční kapky do záchodu, „ztratit“ na okraji lesa tři petlahve stejně tak jako „neviditelně“ vyhodit z auta starou pneumatiku do příkopu. Víme, že ne se vším si příroda poradí, začínáme si cenit pitné vody a přemýšlíme nad tím, od koho si koupíme ovoce a zeleninu. Učíme se naslouchat starým, nemocným či nenadálými životními okolnostmi zasaženým lidem. A začínáme pomáhat. Ne proto, abychom byli slavní, ne proto, že je to trend. Opět začínáme ctít vztahy, pomoc, životní prostředí. A není nám jedno, jak budou žít naše děti. Drogerie a parfumerie ROSSMANN je jednou z firem, k níž zásady společenské odpovědnosti a světové udržitelnosti nedílně patří. Hovořila jsem o tom s manažerkou komunikace Mgr. Olgou Stanley:

IMG_4215.jpgSe Štěpánkou Duffkovou jste se již v Madam Business setkali. Před pěti lety jí patřila titulní stránka, působila tehdy v jisté nadnárodní společnosti, kde mimo jiné prosazovala rovné příležitosti žen a mužů. Tentokrát jsem se s ní bavila na zcela jiné téma. Věnuje se podnikání malých a středních firem, rozhodla se jít vlastní cestou, řídit svůj život jinými pravidly než dříve:

angl_dida.jpgŘíká se učení – mučení. Škola však může být místem, kam děti chodí rády. Záleží na okolnostech, na kantorech, jejich přístupu k žákům a výuce, a také na vhodných pomůckách. O tom všem jsem hovořil s Mgr. Janou Žouželkovou, majitelkou společnosti NovaDida, s.r.o.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2020

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

jak vychazet s problemovymi lidmi grada mbDomluvte se s choleriky, věčnými kritiky a dalšími nevyrovnanými lidmi

Weinig Silke

Všichni známe ten typ lidí, co z každého setkání udělá kovbojku – kolega v práci, který pokaždé něco špatně pochopí, příbuzní, kteří si neustále stěžují nebo ostatní urážejí. Soužití s takovými jedinci je náročné a vyčerpávající. Vysávají z vás energii, demotivují vás a snižují váš pracovní výkon. Jak s takovými problémisty jednat a neskončit při tom na straně poražených? Kniha přináší praktická řešení.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB