plakátVelikáni literárního a kulturního světa se ve dnech 1. – 11. listopadu sjedou v lázeňském městě Literární Františkovy Lázně, aby vystoupili v rámci programu česko-německého festivalu Literární Františkovy Lázně. Mottem letošního 21. ročníku je „Záchranná vesta humoru“. Mezi účinkujícími jsou jména jako Hana Maciuchová, Jaroslav Rudiš, Jiří Slíva, Martin Reiner, Roswitha Schieb, Sabine Dittrich, Filip Koryta a mnoho dalších. Deset festivalových dní naplní autorská čtení, křesty knih, výstavy, koncerty, besedy a dokonce i charitativní běžecký/pěší závod.

Strom zivotaPřesně před pěti lety, v říjnu v 2013, vydala Monika Kopřivová knížky Babičko, vyprávěj a Dědečku, vyprávěj a spolu s nimi založila Babičkářství – specializovaný portál se smysluplnými dárky pro prarodiče.

obalkaPronásleduje nás téměř na každém kroku. Jsme jejími štvanci. Bez lásky se člověk cítí sám, má strach z budoucnosti. Snad každý po ní touží a mnozí z nás prožívají samu zamilovanost jako pramen kouzelné obnovy.

polibKrátkodobé parkování ve městě má svá pravidla, vyznáte se v nich? Vezete děti autem do školy, vyzvedáváte partnera na nádraží nebo vysazujete kolegyni u stanice MHD? Starosti často přicházejí s hledáním vhodného místa pro zastavení. Pro takové účely vznikla krátkodobá parkovací místa K+R, z anglického „Kiss and Ride“, tedy „Polib a jeď“. 

IMG 9536Největší online prodejce potravin Rohlik.cz je inovativní firmou, která na český maloobchodní trh přinesla několik nových služeb. Jednou z nich je věrnostní program Rohlík bez bariér pro starší 65 let nebo držitele ZTP, který už funguje několik let. Zákazníci si v něm mohli zvyknout na službu asistovaného nákupu po telefonu, donášku až ke dveřím nebo na dopravu zdarma. Také díky tomu se počet pravidelně nakupujících lidí v důchodovém věku na Rohlik.cz za poslední rok zdvojnásobil.

masaAčkoliv je planeta schopna uživit celé lidstvo, ve skutečnosti 821 milionů lidí, tedy 11 procent obyvatelstva, hladoví. Stále větším problémem je na druhé straně obezita, která trápí 672 milionů obyvatel Země, a to především v bohatších regionech. Tento rozdíl se podepisuje i na zacházení s jídlem – zatímco v chudých a rozvíjejících se státech je ho často nedostatek, v bohatších zemích se jídlem plýtvá. Až jedna třetina celosvětově vyprodukovaných potravin se vůbec nevyužije. Při příležitosti dnešního Mezinárodního dne zdravé výživy to uvedla Organizace pro výživu a zemědělství, která je agenturou OSN.

Bila Vrana oceneniLetos už popáté ocenila organizace yourchance mladé lidi z dětských domovů, zaměstnance dětských domovů a zaměstnavatele, jejichž přístup je hodný uznání. Slavnostní vyhlášení cen Bílá vrána proběhlo tentokrát v reprezentativním Brožíkově sále Staroměstské radnice v Praze. Akci zaštítila pražská primátorka Adriana Krnáčová. Letošní „Bílou vránou“ se stal Dalibor Havelka, který odešel z dětského domova v Dolním Lánově a zvládl se postavit na vlastní nohy. V kategorii „Poklad v srdci“ zvítězila Martina Stawiarzová, ředitelka dětského domova Hora Svaté Kateřiny. Cenu pro zaměstnavatele, který systematicky pracuje s mladými z dětských domovů, převzala Barbora Vanko ze společnosti Albert ČR. Předání ocenění je součástí projektu Začni správně, jehož strategickými partnery jsou Nadace DRFG a společnost CTP.

finaleJak se mladí lidé orientují ve světě technologií, které nás obklopují? Informační gramotnost žáků 8. a 9. tříd základních škol prověří 9. ročník celostátní soutěže IT-SLOT. Registrace škol a žáků je možná on-line do 19. listopadu.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB