19 November MemorynetBabí léto skončilo a sychravé počasí se hlásí o slovo. Ale i v tomto období chceme vypadat stále dobře. Mnozí tak řeší dilema, jak udržet účes bezchybný i pod čepicí či kloboukem a zároveň se pořád cítit přitažlivě. Díky novému, zcela revolučnímu fixačnímu vlasovému spreji OSiS+ Session Label Super Dry Memory Net od Schwarzkopf Professional, to je nyní možné. Účes vydrží a vlasy budou vypadat skvěle celý den.

obraKonec roku se tradičně nese ve znamení předvánočního shonu a horečného shánění dárků na poslední chvíli. Už teď ale můžeme pozorovat zvyšující se počet brigád všeho druhu, které nabízejí báječný přivýdělek před Vánocemi – a tím i možnost obdarovat své blízké bohatou nadílkou. Jaká je letos situace na pracovním trhu a budou na něm mít vánoční brigády vůbec místo?

Anja VarnicicPřední středoevropský akcelerátor se zaměřuje na obchodování s kryptoměnami, hardware a e-commerce prostřednictvím doposud nejrozmanitější skupiny startupů. StartupYard, nejstarší středoevropský akcelerátor zaměřený na technologické startupy, ohlásil jména 7 firem, do kterých investoval v rámci svého 10. akceleračního kola.

MilenialDo produktivního věku pomalu vstupuje generace mileniálů, která má technologie jako součást své DNA. Je tedy jisté, že změny, které se nyní rodí, se plně rozvinou. Největší a nejvíce patrné novinky čekají svět peněz a nakupování. Společným jmenovatelem je digitalizace a technologie na bázi blockchain.

pracovnV Česku roste celková výše pojistného plnění kvůli pracovním úrazům a nemocem z povolání, vyplývá z údajů pojišťoven. Zvedají se i finanční náhrady, tak zvané renty, například Kooperativa vyplácí v průměru 18 tisíc korun měsíčně. Potenciál dalšího navýšení vyplácených peněz lidem přinese nový zákoník práce, který začal platit letos v říjnu. Češi si v práci přivodí ročně desítky tisíc úrazů a nemocí. Značný vliv na to má nekoncepční přístup firem k ochraně zaměstnanců a nadměrný tlak na co nejlevnější ochranné pracovní prostředky, shodují se odborníci na bezpečnost práce.

HECHT made for gardenSpolečnost HECHT se v rámci dobrovolných aktivit v oblasti společenské odpovědnosti firem přihlásila k projektu GoGreen. Při výrobě a distribuci zahradní techniky a dílenského vybavení tak dbá na životní prostředí.

zenPrůměrná hrubá mzda ve druhém čtvrtletí roku 2018 stoupla na rekordních 31 851 korun. Ženy si v Česku ale stále vydělají výrazně méně než muži. Rozdíl mezi průměrnou měsíční mzdou žen a mužů činí zhruba sedm tisíc korun. Podle odborníků by se mohl v blízké době rozdíl začít snižovat.

Karolina Topolova f 202bKarolína Topolová Tři a půl milionu hovorů za rok vyřídí 220 operátorů Call centra sítě autocenter AAA AUTO, které v těchto dnech slaví 20 let vzniku. Právě Call centrum se podílí na polovině všech obchodů společnosti, ročně zprostředkuje přes 80 000 prodejů a výkupů vozů. Na základě tohoto úspěchu proto AURES Holdings zřídí pobočku call centra i v Polsku, kde postupně počítá až se stovkou operátorů. V hledáčku je také zbrusu nové call centrum na Slovensku se současným personálním posilováním již existujících poboček v Ostravě a Budapešti. Celkově by tak do roku 2020 mohlo Call centrum AAA AUTO zaměstnávat přes tři sta lidí.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB