Virtooal.com1Chcete novou barvu vlasů, ale nemůžete si dovolit přešlap? Nebo toužíte po novém odstínu laku na nehty, který by se hodil k velké večerní? Naštěstí žijeme v době, kdy se z virtuální reality stává úžasný pomocník při nakupování. Než se pustíte do utrácení, podívejte se na aplikace, které vám pomohou s výběrem nového účesu, make-upu i brýlí.

Hana Kadečková.jpgJiž několik let je celosvětovým trendem rychlý nárůst počtu nemocných cukrovkou. V České republice každoročně přibývá více než 20 tisíc nových onemocnění. Rovněž náklady na léčbu nemoci rostou doslova astronomicky. V uplynulém roce vynaložila Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) na léčbu diabetu 2. typu přes dvě miliardy korun, což za posledních pět let představuje nárůst o 103 %.

sauSauny po celém Česku se připravují na svoji hlavní sezónu, kterou začátkem listopadu otevře celorepubliková kampaň s názvem Týden saunování, jež je osvětou zdravého a správného způsobu sanování. Při dodržování správné techniky se díky sauně snižuje riziko kardiovaskulárního onemocnění až o 62 procent.

16Muzeum hlavního města Prahy v rámci Festivalu české a slovenské tvorby pro děti v Praze hostí od 7. listopadu 2018 do 7. ledna 2019 výstavu Tisíc barev pohádky připravenou spolkem BONA FIDE. Výstava návštěvníky seznámí s ilustrací pro děti s vánoční tematikou od slovenského výtvarníka Vladimíra Krále. Výstava bude probíhat v hlavní budově muzea na Florenci v přednáškovém sále a součástí jsou i spolkem připravené doprovodné programy, a to zejména pro děti a školy.

Der Kurier ilustr3Kurýrní společnost Der Kurier, která se zabývá dopravou z České republiky do Německa, nyní rozšiřuje své portfolio služeb i na ecommerce trh. Novými zákazníky by se tak měly stát e-shopy se základnou v Česku, které své zboží nabízejí v Německu. Hlavní výhodou služby je cenově dostupné doručení do druhého dne, a to i při odpoledním převzetí zásilky.

Der Kurier ilustr3Kurýrní společnost Der Kurier, která se zabývá dopravou z České republiky do Německa, nyní rozšiřuje své portfolio služeb i na ecommerce trh. Novými zákazníky by se tak měly stát e-shopy se základnou v Česku, které své zboží nabízejí v Německu. Hlavní výhodou služby je cenově dostupné doručení do druhého dne, a to i při odpoledním převzetí zásilky.

kosik late night zavozyKdyž už se občas stane chyba, ať z toho má alespoň někdo prospěch. S touto myšlenkou bude své zákazníky nově oslovovat e-shop s potravinami Košík.cz. Ve spolupráci s Kontem Bariéry bude vybírat osoby, kterým nakupování potravin online může výrazně zvýšit životní komfort. Zákazníci Košík.cz jim mohou přenechat své kredity, které dostanou jako omluvu za zpoždění nebo jinou chybu v nákupu. Košík zároveň vytvořil vlastní limitovanou edici „Dobroskutků“, jejichž nákupem bude možné přispět i bez uplatnění kreditů.

zada.jpgK nejčastějším bolestem pohybového ústrojí patří bolest zad. Ty postihují stále mladší lidi. Často jimi trpí i lidé pod 30 let. Příčin těchto obtíží může být několik. Dnes je nejčastější příčinou sedavý způsob života, přetížení některých svalů a naopak oslabení jiných, velkou roli hraje také stav vazivových tkání, o kterých se mnoho nemluví. Dochází k dysbalancím páteře včetně celého pohybového aparátu. Dalšími příčinami mohou být nedostatek pohybové aktivity, stres a samozřejmě obezita.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB