ariSpolečnost Ariston zůstává věrná svému cíli přinášet pohodlí každému a oznámila úspěšné dokončení první fáze projektu "Ariston Comfort Challenge". Pomocí inovativního modulárního domu "Ariston Comfort Zone", jenž se nalézá v Grónsku a využívá k vytápění technologii Ariston, podporuje společnost Ariston vědecké studie Kodaňské univerzity, věnované klimatickým změnám. Celá mise byla natočena a bude se vysílat jako webový dokumentární seriál prostřednictvím kanálů společnosti Ariston.

IMG 1342Střední odborná škola v Jablonecké ulici v Liberci získala novou fasádu. Instituce poskytující péči znevýhodněným studentům pojala rekonstrukci ambiciózně a ve spolupráci s architektem Petrem Stolínem „obalili“ budovu do titanzinku. Ten bude v průběhu let „zrát“ – tedy přirozeně patinovat.

Ilustrační IM 2Vytvořit nový produkt pro zákazníky, vymyslet službu na bázi chytrých sítí, ale třeba i projet se elektromobilem noční Prahou, nebo se vypravit do 150metrové chladicí věže jaderné elektrárny prostřednictvím virtuální reality. I tak může vypadat 24 hodin na Inovačním maratonu pořádaném společností ČEZ. Začátkem listopadu proběhne již čtvrtý ročník, tentokrát na téma digitalizace v energetice. 

IMG 20180914 134020Od října tohoto roku mohou diváci stanice TV Paprika sledovat lokální produkci věnovanou především českým divákům. V pořadu Hezky česky s Vendy – Vendulou Špetlíkovou a Adamem Novotným se budou moci těšit všichni, kdo milují tradiční kuchyni, na známé recepty v časově efektivních a chuťově dokonalých variacích. Show startuje 1. října a fanoušci vaření ji budou moci sledovat každý pracovní den ve 20 hodin večer.

kytkaCelostátní výstava Floria Podzim, kterou pořádá Výstaviště Kroměříž,se letos nově rozdělí na dvě části. Tradiční bonsajovou část podzimní výstavy nově doplní výstava Floria Podzim – Dušičky, která proběhne o víkendu 13. a 14. října. Návštěvníky zaujme zejména unikátní expozicí Dušičky v květech, která se bude věnovat umění se rozloučit. 

osteoAž milion Čechů trpí řídnutím kostí. Osteoporóza postihuje dokonce každou třetí ženu a pátého muže starší 50 let. Zásadní vliv na rozvoj osteoporózy v pozdějším věku má přitom už chování v dětství. Rizika zákeřné nemoci připomíná 20. říjen – Světový den osteoporózy.

splatkaRaiffeisen stavební spořitelna (RSTS) připravila pro své klienty několik novinek jak v oblasti úvěrů, tak spoření. Hypoteční úvěr s tříletou fixací bude od října nabízet s úrokovou sazbou od 1,94 % ročně. Akci na dětské smlouvy s výnosem až 4 % ročně prodlužuje do konce roku. Účel nezajištěného úvěru bude možné dokládat pouze fotodokumentací.

komínS příchodem podzimních chladů se v našich domácnostech pomalu začíná přitápět. Pohodlí domova a teplo krbu či ústředního topení z kotle dává zapomenout na podzimní plískanice. Jenže – častokrát zapomeneme na velice důležitou věc: Máme zkontrolovaný komín? Není zanesený sazemi nebo jinými překážkami, které mohou správnou funkci odvodu kouře ztížit, nebo dokonce způsobit katastrofu? „Odvod spalin je věc, na kterou mnoho lidí zapomíná, nebo jí přechází jako nedůležitou. Co by se přece mohlo stát? Maximálně kamna hůř potáhnou… Opak je pravdou.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB