Již devátým rokem se pod kulatým logem Czech Specials prezentují restaurace, které úspěšně prošly certifikačním procesem a které se nestydí za tradiční české speciality, naopak, jsou na tyto jedinečné pokrmy právem hrdé a nabízejí je svým hostům.
Šest nápaditých zastavení centrální expozice „Rozkvetlá léta“ v pavilonu A, nové trendy ve svatební floristice, laboratoř experimentální botaniky, záplava voňavých květin právě vrcholícího léta, večerní prohlídka, odborný i zábavný program, Vyznání růžím či letní zahradnické trhy. To je jen výčet z náplně právě ukončené letní etapy květinové a zahradnické výstavy Flora Olomouc.
Češi příliš nevěří ve schopnost svých partnerů hospodařit s penězi. Podezřívají své protějšky ze zbytečných výdajů a nedůvěra jde často tak daleko, že svým drahým polovičkám nejsou ochotni půjčit vůbec žádné peníze. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu Poštovní spořitelny, který mapuje finanční chování a návyky Čechů.
Hana Babak je novou patronkou projektu Finanční gramotnost do škol, který realizuje yourchance o.p.s. Vedle světa modelingu je ale úspěšná i na výtvarném poli. Velkou školou pro ni byla pracovní stáž u Jiřího Dokoupila, a možná i proto se její tvorba vyznačuje neustálým procesem hledání nových způsobů uměleckého vyjádření. Nutno podotknout, že se jí to daří. Vloni mimo jiné získala ocenění za uměleckou tvorbu Tvář roku 2017 od spolku Friends of the National Museum of Women in the Arts. My jsme si s ní povídali nejen o práci, ale i o předsudcích, na které jako modelka a výtvarnice v jedné osobě každodenně naráží.
Hodnota nejčastější stravenky po sedmi letech výrazně vzrostla. Díky tomu, že v letošním roce firmy razantně zvyšují zaměstnancům příspěvky na stravování, je nyní nejfrekventovanější stravenkou ta s hodnotou 100 Kč. Dostává ji nyní plných 21 procent tuzemských zaměstnanců. Ještě loni přitom bylo nejvíce stravenek s osmdesátikorunovým nominálem, nyní jich je 18 procent.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.