Foto ilustracniV tom, kde najít nejméně příjemný personál, mají Češi celkem jasno. Podle průzkumu Rondo.cz se více než polovina (51 %) lidí setkává s neochotným personálem v obchodech s potravinami. Obecně zákazníky nejvíce při nakupování naštve neochotný, nepříjemný a neproškolený personál (34 %), fronty u pokladen (32 %), špatná kvalita prodávaného zboží (10 %) a jeho nedostatek, kdy zákazník nenajde produkt, který do prodejny přišel koupit (9 %). 31 % zákazníků přestane v obchodě nakupovat, pokud jsou nespokojení. 

jídlPropracovaný systém čítající víc než osm tisíc školních jídelen řadí Českou republiku na přední pozice v Evropě. Jejich cílená podpora, kterou poskytuje stát, obec či kraj se ale začíná stávat nekalou konkurencí pro malé restaurace v jejich okolí. Školní jídelny totiž neposkytují své služby pouze v rámci školy, ale stále častěji nabízejí pokrmy i komerčním návštěvníkům, zejména seniorům, což značně znevýhodňuje běžné restaurační provozovny. Platforma Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) „Moje restaurace“, která sdružuje menší stravovací provozovny, proto připravila ve spolupráci s agenturou IPSOS anketu, která problematiku zmapovala.

 ilustracni snimek zdroj shutterstockE-mail je jeden z nejmocnějších marketingových nástrojů. Je-li používán správně, může přinést více zákazníků, nakopnout open rate, proklikovost i konverze. Práce s e-mailingem může znít snadně, ale opak je pravdou. Podívali jsme se na největší hříchy, které mohou vést k tomu, že celá strategie skončí neúspěchem.

Nejmilejší kalendář 2019 3D zdroj babickarstvi.czVíte o lepším dárku pro celou rodinu, než je výrobek, který mohou dotvořit děti, ale i dospělí? Plánujte a hrajte si! Velký rodinný kalendář 2019 umožňuje přehledně plánovat aktivity až pěti členům rodiny. Uřídit všechny rodinné aktivity nebývá snadné. Kdy má dcera kroužek, syn trénink, maminka kadeřníka, tatínek servis auta, kdo má vynést koš, uklidit pokoj…

pracákNení nic neobvyklého, když se zaměstnanci stávají terčem kritiky jen proto, že se zdrželi na záchodě, nebo se během pracovní doby věnovali jakékoli osobní činnosti, která nesouvisí s náplní jejich práce. Tyto příběhy se stávají po celém světě, a to ve společnostech ze všech sektorů, ať už jsou to call centra, výrobní závody nebo logistická centra. Proto stále více průzkumů ukazuje, že autonomie je jednou z důležitých podmínek pro šťastnější pracovní život. 

Prostejovsko z nebe CBS Nakladatelství 1Ty nejkrásnější letecké pohledy na Prostějovsko si mohou prohlédnout návštěvníci obchodní galerie Arkáda v Prostějově. Od 27. srpna do 30. září 2018 se zde totiž koná výstava leteckých fotografií v rámci projektu nově připravované knihy Prostějovsko z nebe z CBS Nakladatelství. Vstup je zdarma a výstava je přístupná každý den od 9 do 20 hodin.

mleko 4V dnešní době je možné všechno. Třeba dát dítěti jméno „Školní mléko“, pokud vám to schválí na matrice. Nicméně zůstaňme u prvotního významu. Již v roce 1999 vyhlásila Světová organizace pro potraviny a zemědělství při OSN „Světový den školního mléka“. Ten připadá na poslední středu v září. Letos se bude slavit po devatenácté.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB