dovvŽijeme báječnou dobu pro poskytovatele služeb v cestovním ruchu. Tedy alespoň z hlediska poptávky. Kdo nyní nevydělá, tak už nikdy, kdo nyní ve vrcholech sezony nemá plno, tak už nikdy mít nebude. Slováci a Češi(ano, dokonce i šetřílci zpoza Moravy) utrácejí jako diví, na krizi před deseti lety se zapomnělo, další přijde až za dva roky, žijeme jen jednou, tak proč bychom si nedopřáli? Už jen si dobře vybrat, vždyť nabídka nebyla nikdy tak bohatá...

RosZákazníci poprvé nakoupili v prodejně ROSSMANN, která se pro ně slavnostně otevřela 17. 12. 2018 v novém obchodním centru ve Štěrboholech. Pobočka vznikla v duchu zcela nového obchodního konceptu a nakupující se mohou těšit na rozšířenou nabídku sortimentu i moderní prostory. Prodejna je součástí dlouhodobé strategie společnosti, jež v tomto roce zmodernizovala desítky prodejen a zároveň rozšířila prodejní síť do dalších regionů.

ván1Svátky pohody, radosti a klidu. Ale také velké spotřeby, konzumu a nadprodukce – i tohle bohužel patří k Vánocům. Ovšem taková půjčovna stromečků, šátek místo balicího papíru nebo skleněné brčko mohou pomoci. Jak tedy na to, aby během Vánoc netrpěla vaše peněženka ani příroda?

progr1Letos již počtvrté společnost Accenture spolu s Code.org zorganizovala tzv. Hodinu kódu (Hour of Code), která oslovila více než 100 milionů žáků a studentů po celém světě. Tato vzdělávací akce je hodinovým úvodem do informatiky. V České republice se aktivit spojených s Hour of Code zúčastnilo více než 270 dětí.

toulkyNa předvánočním knižním trhu se objevila atraktivní novinka, která je vlastně cestopisnou causerií, sbírkou fejetonů, v nichž se autor dívá na USA českou optikou. Formou vtipných postřehů a příhod podává osobní svědectví o životě a přírodních krásách a v autentických reportážích zavádí čtenáře i do míst, kam se běžný turista nedostane.

kosik transkriptV České republice žije podle České unie neslyšících asi 15 000 osob se sluchovým hendikepem a zhruba 500 000 dalších osob, jimž se sluch v průběhu života zhoršil natolik, že vadu potřebují kompenzovat. Proto se Košík.cz rozhodl implementovat řešení v podobě textového přepisu telefonních hovorů v reálném čase. Využít ho mohou všichni lidé se sluchovým znevýhodněním, kteří se chtějí spojit se zákaznickým servisem. Košík se díky tomu stává prvním obchodníkem, kde mohou lidé se sluchovým hendikepem plnohodnotně využívat tuto možnost.

credit

Nové úvěry, nízké úrokové sazby, přesun do segmentu úvěrů s dlouhodobou splatností. To jsou jen některé z trendů, které v oblasti spotřebitelských úvěrů přinesl rok 2018, kdy se naplno projevila novelizace Zákona o spotřebitelských úvěrech. Zvyšuje se ale také množství refinancovaných úvěrů. Kromě positivních zpráv sledujeme také ale ty negativní, které legislativní změna přinesla – kupříkladu zcela nekontrolovatelnou činnost lichvářů.

i30 cervena kombi 002Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani synovi, že mu zatím stačí moped. Je jen málo věcí, které by jim na Vánoce udělaly větší radost než klíče od vozu, třeba i ne úplně nového. A možná by nakonec ani nemuselo tolik stát: právě na konci roku jsou ceny ojetých aut nejnižší v celém roce.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB