kosik transkriptV České republice žije podle České unie neslyšících asi 15 000 osob se sluchovým hendikepem a zhruba 500 000 dalších osob, jimž se sluch v průběhu života zhoršil natolik, že vadu potřebují kompenzovat. Proto se Košík.cz rozhodl implementovat řešení v podobě textového přepisu telefonních hovorů v reálném čase. Využít ho mohou všichni lidé se sluchovým znevýhodněním, kteří se chtějí spojit se zákaznickým servisem. Košík se díky tomu stává prvním obchodníkem, kde mohou lidé se sluchovým hendikepem plnohodnotně využívat tuto možnost.

credit

Nové úvěry, nízké úrokové sazby, přesun do segmentu úvěrů s dlouhodobou splatností. To jsou jen některé z trendů, které v oblasti spotřebitelských úvěrů přinesl rok 2018, kdy se naplno projevila novelizace Zákona o spotřebitelských úvěrech. Zvyšuje se ale také množství refinancovaných úvěrů. Kromě positivních zpráv sledujeme také ale ty negativní, které legislativní změna přinesla – kupříkladu zcela nekontrolovatelnou činnost lichvářů.

i30 cervena kombi 002Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani synovi, že mu zatím stačí moped. Je jen málo věcí, které by jim na Vánoce udělaly větší radost než klíče od vozu, třeba i ne úplně nového. A možná by nakonec ani nemuselo tolik stát: právě na konci roku jsou ceny ojetých aut nejnižší v celém roce.

MikulášskáTradiční trojice čert, anděl a Mikuláš vyrazila v sobotu 8. prosince do prostor České unie neslyšících, kde spolek Jablíčko dětem nachystal speciální program pro děti se sluchovým postižením. Kromě zábavných aktivit a her byly pro děti připraveny i dárky v hodnotě deset tisíc korun, které spolku věnovala rodinná společnost GORDIC. Mikuláš tak mezi neslyšící rozdělil několik deskových her a skládaček, sady na rukodělné aktivity, vzdělávací hračky i sportovní potřeby.

pilulkaSíť Pilulka Lékáren, působících dosud v ČR a na Slovensku, vstoupila do Rumunska. Na novém trhu spustila internetovou lékárnu pod názvem Pilulka.ro. Společnost bratrů Martina a Petra Kasových se tak zařadila k českým investorům, kteří již v Rumunsku působí. Pilulka.cz se zároveň stává celoevropským hráčem, v příštím roce plánuje expanzi do dalších zemí. Zároveň posiluje na domácí půdě, otevřela již stou kamennou lékárnu a v roce 2018 plánuje obrat přes dvě miliardy korun.

7 cevekPrezident republiky podepsal novelu zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění. Pro vozíčkáře jde o přelomový moment v životních podmínkách. Již nebudou platit desítky tisíc za vozík, který jim nepatří. Pojišťovny jim uhradí až 7 cévek pro katetrizaci oproti současným pěti.

Pečovat o sebe jako topmodelka – pro zákaznice dm nic nemožného. dm drogerie markt a německá topmodelka Stefanie Giesinger vyvinuly v exkluzivní spolupráci novou značku pleťové péče MOЙ [MOY]. Pět produktů pro zářivou pleť je nyní dostupných ve všech 228 prodejnách stejně tak, jako v online shopu dm.

bbyPřestože by se chtěli osamostatnit, nemohou si to dovolit. Nemají dost peněz na koupi nemovitosti, ani na pronájem bytu, a to i v případě, že si už sami vydělávají. Řeč je o mladých lidech, nejkritičtější situace je přitom u věkové kategorie 25–34 let, kdy kvůli financím zůstává s rodiči 70 % odrostlých „dětí“.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB