UklidmeCek 1Žijeme na hoře odpadků, která se navíc každým rokem zvětšuje. Některým to nevadí, ale většině obyvatel České republiky znečistění přírodního i městského prostředí dělá starost. Jen málokdo však tuší, co s tím. 

to rtMezi mladými i staršími obyvateli Malšovic na Novém Hradci Králové se rychle šíří pověst o výjimečné cukrárně. Nese jméno Edith a nachází se nedaleko vyhlášeného Muzea Petrof. Renomé jí dělají především vynikající zákusky, vyráběné z pravé šlehačky a dalších kvalitních surovin.

ilustracni foto vrasky 1Stárnutí pokožky je přirozený proces. U každého ale probíhá jinak. Záleží zejména na faktorech jako jsou genetika, hormonální změny, životní styl, správná ochrana před sluncem a samozřejmě vhodná péče a kosmetika. 

apartment 406901 1280V České republice se mění společenské vnímání nájemního bydlení. Mladší generace už nemají takovou potřebu bydlet ve svém, jakou měli jejich rodiče. Souvisí to také s obecně horší dostupností hypoték a pozdějším věkem, kdy mladí zakládají rodiny. Experti předpokládají, že do budoucna procento lidí bydlících v nájmech poroste. Například v Německu žije v pronájmech již polovina lidí, ve velkých městech i více než 70 %.

reklamni spot VEKRAPobuřuje nadsázková reklama? Jsou Češi natolik upjatí, že nechtějí vnímat v reklamách humorné skeče? Na tyto otázky si aktuálně odpovídají marketingoví pracovníci české značky VEKRA, kteří připravili právě probíhající reklamní kampaň upozorňující na rozdílnou kvalitu oken na pozadí spokojeně fungující rodiny.

flo ra7. až 8. února 2020 se uskutečnily v pavilonu C Výstaviště Flora a.s. v Olomouci tradiční Květinářské a floristické dny spojené s členskou schůzí Svazu květinářů a floristů ČR. Úvod patřil odborné přednášce Ing, Petra Nachlingera o pěstování a použití Primula acaulis.

Foto Ardez PharmaTěhotenství je jedno z nejcitlivějších období života ženy, ve kterém je životospráva zcela zásadní nejen pro budoucí maminku, ale především pro miminko. Tělo se mění a vyžaduje zvláštní péči, která obnáší dostatek mikroživin. Jsou ale i látky, kterým je lepší se vyhnout. Co ano a co ne v těhotenství?

yout chamV prostorách knihkupectví Luxor OC Nový Smíchov uskutečnil slavnostní dvojkřest publikací „Mise Lombok“ a „Hejno bílých vran aneb Začni správně“. Autorkou první zmiňované je Jana Merunková, která loni v červnu přednášela finanční gramotnost na indonéském ostrově Lombok a o této své napínavé misi sepsala poutavou knihu „Mise Lombok“. Publikace „Hejno bílých vran aneb Začni správně“ je dílem autorek G. Křivánkové, J. Fajfrové a R. Majvaldové. Formou rozhovorů mapuje život deseti mladých lidí, kterým se po odchodu z dětského domova podařilo úspěšně uplatnit v běžném životě. Kromě knížek byla na čtvrtečním dvojkřtu veřejnosti poprvé představena nová patronka yourchance o. p. s., husitská farářka Martina Viktorie Kopecká.
Dvojkřtu se zúčastnila řada příznivců yourchance o. p. s., a svou přítomností potěšila také zástupkyně Velvyslanectví Indonéské republiky v Praze, paní Shinta Puspita. Přítomným krátce přiblížila svou rodnou zemi a vyjádřila upřímnou radost z uskutečnění vzdělávací mise Lombok a popřála yourchance mnoho zdaru při pokračovaní finančního vzdělávání indonéské populace. Křtu se účastnila také pedagožka Zuzana Chlumská, která s Janou Merunkovou první cestu na Lombok absolvovala.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB