David KostkaZdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) uhradí lékařům a zdravotnickým zařízením veškerou zdravotní péči spojenou s vyšetřením i léčbou infekce koronaviru jejích klientů. Klientům samotným nově přispěje z fondu prevence na nákup dezinfekce, ochranných roušek a respirátorů a prodlouží lhůtu pro podání žádosti o příspěvek z fondu prevence na tři měsíce.

0067 smNejprestižnější událost plesové sezóny roku 2020 se po čtyřech letech navrátila do Prahy, do novorenesanční stavby, v níž se psala historie. Galavečer, který se uskutečnil 29. února, v sobě kombinoval to nejlepší z tradiční vídeňské plesové kultury s moderními hudebními prvky a výjimečnou gastronomií.

co oopVážení zákazníci, společně čelíme situaci, kterou prakticky nikdo z nás nepamatuje. My, čeští nezávislí obchodníci, sdružení v Asociaci českého tradičního obchodu (AČTO), zastupující na 7 000 českých prodejen, děláme vše pro to, abychom zachovali a udrželi v bezproblémovém chodu naše prodejny a zajistili pro vás dostatek zboží. Je v zájmu nás všech, abychom epidemii koronaviru zvládli, a proto jsme pro vás připravili následující doporučení:

legs 434918 1920 zmPomalu ale jistě přichází období, kdy si budeme chtít dopřát šaty, sukně, zkrácené kalhoty, které odhalí naše nohy. Ovšem mnohé z nás, ženy i muže, trápí potíže s otoky dolních končetin. Může se jednat o problém estetický stejně dobře jako zdravotní. Po příčinách otoků je třeba pátrat. Francouzská kosmetická značka GERnétic, jíž na českém a slovenském trhu zastupuje společnost LK SERVIS, se této problematice dlouhodobě věnuje. Stále více klientů přichází do salonů, aby tyto obtíže řešili.

dušk kováU nás i v zahraničí lidé nevědomky podléhají rozličným mnohdy i nepravdivým reklamním sdělením a těžko posuzují, které přípravky na výživu kloubů a pohybového aparátu jsou kvalitní, tedy účinné, a které nikoliv. Každý výrobce má totiž dovoleno používat pro informování o svých produktech takzvaná zdravotní tvrzení, která jsou přesně definována Evropskou unií. Všichni tak tvrdí totéž a situace je pro zákazníky i odborníky často značně nepřehledná.

Hana Kadečková ZP MV CRVíce než 56 tisícům lidí je v České republice každý rok diagnostikována rakovina.1 Toto onemocnění má mnoho podob a možnosti léčby některých z nich se postupně zdokonalují. Zlepšující se onkologická péče samozřejmě znamená i vyšší náklady. U Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR loni poprvé překročila částka vydaná na léčbu bezmála dvaceti tisíc pacientů s rakovinou čtyři miliardy korun.

po horna bylinyÚnava, bolest svalů a kloubů a zvýšená teplota. Přestože před podobnými příznaky v posledních dnech varují média v souvislosti s Coronavirem, stejné projevy nese i obyčejné nachlazení, či chřipka. V každém případě, a v rizikovém období zvláště, se vyplatí posílit imunitu. Obranu proti virům nekoupíme jen v lékárně – účinné pomocníky seženeme i z přírodních zdrojů.

Ilustracni foto Amirro 5Zrcadlo neodmyslitelně patří do každé koupelny stejně jako umyvadlo, sprcha nebo vana. Jeho využití je zde nejen při naší každodenní hygieně nebo úpravě zevnějšku, ale může také pomoci prostor koupelny opticky zvětšit, svítit na cestu nebo sloužit jako vestavěná skříňka. Při výběru koupelnového zrcadla je proto dobré přihlédnout k několika základním faktorům tak, aby plně sloužilo svému účelu a zároveň vydrželo co nejdéle. 

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB