1Institut cirkulární ekonomiky společně s nově vzniklou konzultační společností CIRA Advisory spouští online vzdělávací platformu o cirkulární ekonomice určenou firmám i široké veřejnosti. Jejím obsahem budou webináře vedené odborníky. Účastníci se v nich dozví, jak využít cirkulární ekonomiku v době současné krize, jak si udělat cirkulární kancelář i jak uplatnit oběhové hospodářství v gastronomii nebo energetice.

aa atuoLetošní jaro je kvůli pandemickým opatřením jiné, než jsme byli zvyklí. Jsme více spolu a do určité míry to ovlivňuje i naše nákupní chování. České a slovenské maminky, které slaví v neděli svátek, jsou velice praktické a v tomto období ještě více vybírají prostorné a bezpečné vozy. Naopak polské a maďarské maminky komfort tolik neřeší a letos na jaře jejich zájem o prostorné vozy naopak poklesnul. Více než polovina Češek a Slovenek do automobilu investuje minimálně 200 000 korun. Polky a Maďarky jsou spořivější. Vyplynulo to z prodejní analýzy největšího prodejce ojetých automobilů AAA AUTO.

G Residence Getberg 5 1Zařizujete nebo rekonstruujete byt či dům a chcete, aby byl moderní i za několik let, a zároveň se v něm příjemně bydlelo? Pak vsaďte na takové prvky v interiéru, které jsou nadčasové a nepodléhají aktuálním trendům. Promyšlená rekonstrukce či vybavení se vyplatí i jako investice do budoucna.

ROSSMANN Praha Churchill1Centrum Prahy se dočkalo další nové pobočky drogerie ROSSMANN. Inovativní projekt designových kancelářských budov Churchill, který byl dokončen letos na jaře a nachází se poblíž Hlavního nádraží, otvírá kromě kanceláří rovněž obchodní pasáž. Právě ta se stala od 4. května novým působištěm drogerie ROSSMANN, kde si již tradičně mohou zákazníci až do 10. května přijít pro uvítací slevu 20 % na celý nákup.

 

MD6A4801 mVoda je pro každou zahradu klíčová. Její stabilní a ekologický zdroj hledala trojská botanická už od svého založení na konci šedesátých let minulého století. Již tehdy se jako ideální a nevyčerpatelný zásobník jevila nedaleko protékající řeka Vltava. Nicméně čerpání vody do trojské stráně bylo technicky i finančné náročné. Otázky nutné technologie i financí se podařilo vyřešit teprve nedávno. Stavba vodovodu, čerpací stanice i rezervpáru vody byla zahájena v loňském roce. Již letos se na nově vybudovaný vodovod napojí severní část venkovních expozic a od roku 2021 se bude celý areál zalévat výhradně vodou čerpanou z Vltavy.

 uzkosti trapiStrach, obavy a špatné předtuchy. V těžkém psychickém rozpoložení se v době koronavirové pandemie nachází mnoho lidí. Obzvláště obtížná je tato situace pro starší generaci – nejen, že jsou senioři více ohrožení a mohou mít horší přístup k informacím, službám i zboží, ale navíc se s úzkostí často nemají komu svěřit a nevědí, jak ji řešit.

Jaro v ornamentální zahraděU skleníku Fata Morgana vzniká nový vstupní areál s restaurací a terasami plnými květin. Ani během svého nuceného uzavření pro veřejnost z důvodu prevence šíření nemoci COVID-19 se rozvoj trojské botanické zahrady nezastavil. Kromě péče o expozice a vzácné rostlinné sbírky pokračovaly rovněž stavební práce na jednotlivých projektech.

Sconto a Mountfield IMAGEPandemie koronaviru a související vládní opatření uzavření většiny kamenných obchodů způsobují výrazné, v některých případech dokonce fatální poklesy tržeb všech prodejců, a to s výjimkou nezbytného zboží jako jsou potraviny, léky či zvířecí krmiva. Tradiční retailoví prodejci však současně zaznamenávají rekordní tržby na svých e-shopech a chystají do e-commerce další velké investice.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB