phragmipedium9576MV rámci uvolňování opatření na ochranu před epidemií nové koronavirové infekce se od 26. května pro veřejnost otevře skleník Fata Morgana. Návštěvníci se mohou těšit na procházku tropickým rájem plným exotických květin. Během nucené uzavírky skleníku prošly výsadby řadou změn. Expozice krášlí nové druhy rostlin včetně orchidejí, mnohé z nich jsou právě v plném květu. Už od 25. května se návštěvníci Ornamentální zahrady budou moci občerstvit v rostlinném bistru Botanická na talíři, jeho nabídka se nově rozšířila o domácí limonády. Zájemci se mohou už nyní zastavit pro víno u okénka Vinotéky sv. Klára.

FD Spaldovy celozrnny chleb L M01 min1Je to jednoduché cítit se fit, je jen potřeba kombinovat pohyb a zdravou stravu. Pokud jste milovníci chleba a pečiva, ani toho se nemusíte vzdát. Chcete to jen zkusit nějakou zdraví prospěšnější variantu. Sáhněte po celozrnném chlebu z řady Penam Fit den ze špaldové mouky, která je zdrojem vlákniny, obsahuje řadu cenných minerálů a vitaminů E a B1. Chléb je plný semínek slunečnice a rozhodně vás překvapí svou přirozeně oříškovou chutí. K dostání v obchodní síti a na košík.cz od 36,90,-Kč.

pr ahaNastupující ekonomická recese způsobená epidemií COVID-19 nabízí příležitost pro rozvoj města na principu cirkulární ekonomiky, ve kterém jsou odpady vnímány jako zdroj pro další využití. Město nyní zadá vypracování Strategie pro přechod hlavního města Prahy na cirkulární ekonomiku, který navrhne opatření a ověří závazné a měřitelné cíle, které může město svou činností podpořit a naplnit.

lase r1Bezbolestné a okamžité odstranění vrásek na problematických místech. Přesně tam, kde nemáte chuť se nechat ošetřit jehlou - třeba vrásek na krku, v okolí úst nebo i těch hlubokých na čele. To umí nová metoda Enerjet 2.0, kterou nabízí renomovaná pražská klinika LaserPlastic primářky Marty Moidlové, průkopnice v estetické dermatologii. Kromě toho umí metoda vypnout ochablou kůži, hydratovat a celkově ji omladit. S tím, že účinek je okamžitý a postupně pak ještě zesílí, takže je nenápadný a „dobíhá“ delší dobu.

gr af1Koronavirus ukázal, že po uzavření kadeřnických a kosmetických salónů začalo 57 % Češek pečovat o svůj vzhled v domácích podmínkách. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti dm drogerie markt. Nejčastěji si doma barvily vlasy. Více než polovina žen, které byly v minulosti zvyklé navštěvovat odborníky, plánuje i po otevření salónů o sebe pečovat alespoň částečně v domácích podmínkách. Více než tři čtvrtiny dotázaných žen ve věku do 29 let dokonce chtějí využít získané dovednosti a pečovat o svůj vzhled doma více, než byly doposud zvyklé.

dm 1V době nouzového stavu kvůli nemoci COVID-19 enormně stoupl počet objednávek v online shopu dm.cz. Zákazníci více využívali možnost bezpečně a pohodlně nakoupit přímo z domova. Stávající přepravní kapacity dosáhly svého vrcholu již na počátku koronavirové krize. Společnost dm proto přišla s alternativním řešením, expedovat objednávky přímo z prodejen, díky kterému se lépe vyrovnala s neočekávaným náporem.

myTimi timíci při práci 12Na vyhledávání klíčových výrazů v oblasti online marketingu se v březnu krize v souvislosti s koronavirem zásadně nepodepsala. Vyplývá to z průzkumu společnosti WebMedea Services, který vychází z analýzy četnosti klíčových slov pro jednotlivé segmenty online marketingu, zadávaných do internetových vyhledávačů.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB