te leStovky lidí v karanténě, desetitisíce zaměstnanců na home officu a celá republika s omezením vycházení z domu. Lidé po celé republice sledují ve větší míře seriály na Netflixu, připojují se k e-mailovým účtům nebo si přes internet pouští televizi. Omezení pohybu kvůli koronaviru je tak zkouškou nejen pro mezilidské vztahy, ale také pro internetové připojení.

deč kotvaVážení kolegové floristi, mezi českými floristy vznikla iniciativa pro zachování letošního ročníku české floristické soutěže Děčínská kotva – Mistrovství floristů ČR, která by bylo jinak zrušena. Přesunuli jsme soutěž na facebook a otevřeli veřejnosti.

bábovkaVelikonoce patří k nejvýznamnější křesťanským svátkům u nás i ve světě a každoročně připadají na jiný termín. Velikonoční neděle se slaví první neděli po prvním jarním úplňku. V letošním roce připadá Velikonoční pondělí na 13. dubna. Původně byly Velikonoce pohanským svátkem jara. Před přibližně 3500 lety dali Židé tomuto svátku zcela nový význam svým svátkem Pesach - uchránění, ušetření, ten je oslavou vyvedení a osvobození židovského národa z egyptského otroctví. Před dvěma tisíci lety pak Velikonoce dostaly současný význam Kristovou smrtí a zmrtvýchvstáním. Svátek Velikonoc je oslavou vzkříšeného Krista. V našem pojetí pak jsou Velikonoce především oslavou jara, nové energie, očisty a uctívání tradic.

sla nyPříběh zdravého produktu, který dobře chutná, přitažlivě vypadá a je vyráběný s láskou, se začal psát před čtyřmi lety. Dnes společnost Big Boy dodává na trh mnoho druhů pochoutek v nejvyšší kvalitě. K nejoblíbenějším patří Brownie a Slaný karamel, produkty, které vznikly ve spolupráci s mamablogerkou roku 2018. Značka Big Boy vyrábí pochoutky ve sklenicích s poutavým designem a zákazníkům nabízí i možnost vybrat si vlastní etiketu.

1200x1200 2 produktyZbavte se nečistot a toxinů ve vašem bytě pomocí ekologických čisticích prostředků značky Frosch. Využijte letošní jarní úklid k důkladné očistě svého domova a provoňte ho svěží vůní přírodních čisticích prostředků. Začněte výběrem těch čističů, se kterými si domů nepřinesete nevítané škodlivé chemikálie. Pro účinný detox vaší domácnosti můžete bez obav sáhnout po úklidových produktech značky Frosch, které si zakládají na přírodním složení a šetrnosti ke svým uživatelům i přírodě. Produkty Frosch, se zelenou žabičkou na obale, jsou postaveny na přírodní bázi. Soda, ocet citron a další důvěrně známé látky ve vyváženém složení jsou účinné, v přírodě zcela biologicky odbouratelné, a navíc jsou bezpečné pro vás a váš domov.

uncefVíce společného času, více učení a mytí rukou - ale také zklidnění, možnost doma uklidit, dohnat resty a věnovat se koníčkům. Podle online ankety UNICEF (Dětského fondu OSN) české rodiny nouzový stav zvládají, u řady dětí však aktuální situace může prohloubit problémy.

ad korOpatření proti koronaviru v Česku jako první zasáhla odvětví zábavního průmyslu a umění, a s nimi zhruba 200 tisíc pracovních míst. Spolu se zastavením sportovních činností nebo letecké dopravy by jejich dopad na HDP podle Deloitte činil 0,7 %. Dopadů pandemie se obávají i odvětví průmyslu a strojírenství. Ty tvoří 44 % hrubé přidané hodnoty a zaměstnávají téměř polovinu Čechů, jak vyplývá z analýzy projektu Evropa v datech. Podle České spořitelny pomůže situaci zvládnout obecně nízké zadlužení.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB