Operace šedého zákalu je nejčastějším zákrokem na světě. Jen v Česku je jich provedeno ročně přes sto tisíc. Pokud se onemocnění zanedbá, může vést až ke slepotě. Včasná návštěva očního lékaře je pro úspěšnou léčbu zásadní.
Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) pokračuje v intenzívních kontrolách prodeje doplňků stravy v souvislosti s početnými případy zneužívání obav veřejnosti z šíření onemocnění COVID-19 prodejci zejména na internetu. Aktuálně SZPI zveřejňuje další případy používání zakázaných léčebných tvrzení a nepovolených zdravotních tvrzení některými prodejci doplňků stravy, a to právě uváděním údajných účinků proti koronaviru. Jde o prodej a reklamu na internetu, kde dochází k propagaci za použití nepřípustných tvrzení:
Proměňte své bydlení díky technologickým vychytávkám, které pomohou ušetřit, zpříjemnit domov, ale i naladit atmosféru, přesně podle toho, jak se zrovna cítíte. Technologie dnes prostupují stále více do našich životů, a to se týká i bydlení. Chytré funkce už najdeme téměř u všech důležitých spotřebičů a patří k vybavení domácnosti – od vstupních dveří, přes osvětlení, pračky, až po bezpečnostní systémy. Buďte o krok blíže k chytrému bydlení a změňte ovládání některých základních funkcí svého domova, poslouchejte hudbu, která zůstává skrytá, nebo změňte svůj pohled do zrcadla.
Každoročně se v Česku nechá při pravidelné gynekologické prevenci vyšetřit pouze 50 % žen. A to přesto, že od roku 1960 má každá žena v rámci zdravotního pojištění hrazen odběr buněk z děložního hrdla – cervikální cytologii. Ta dokáže včas odhalit změny na děložním čípku a zabránit vzniku karcinomu. Díky tomu se od té doby snížil výskyt karcinomu děložního hrdla z 32 na 14 ze 100 000 žen.
Největší zaměstnanecká zdravotní pojišťovna, která pečuje o více než 1,3 milionu klientů – Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR), otevírá pro své klienty další možnost léčby na dálku, a to prostřednictvím Virtuální kliniky EUC. Tato klinika poskytuje plnohodnotnou zdravotní péči vzdáleným, tzv. distančním, způsobem.
Výjimečná elegance přírody, kompaktní linie inspirovaná ladným tvarem labutího těla i originální propojení madla a pítka, tak jednoduše se dá popsat nový designový lázeňský pohárek Černá labuť. „O černé variantě jsme uvažovali v podstatě ihned po představení pohárku Bílá labuť v loňském roce. Ve společnosti bílých předchůdkyní totiž může černá varianta vyniknout do posledního detailu,“ vysvětluje Ing. Jiří Dědek, výkonný ředitel akciové společnosti Lázně Luhačovice. Autorem je zkušený český designer Daniel Piršč, jehož návrh postoupil do finále designerské soutěže Lázní Luhačovice, a. s. o nejkrásnější lázeňský pohárek a získal největší přízeň veřejnosti. „Motiv labutě k Luhačovicím zkrátka patří, obdobný motiv byl totiž inspirací i pro dvorního architekta Luhačovic Dušana Jurkoviče, který plastiky labutí použil na hlavní vstupy dnešního hotelu Jurkovičův dům,“ dodává Ing. Jiří Dědek. Černý pohárek je na českém trhu navíc zcela výjimečný stejně jako černá labuť v přírodě. Vyrobený je proto pouze v limitovaném množství a k dostání je jen na recepcích hotelů a v obchůdcích akciové společnosti Lázně Luhačovice.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.