Hana Kadečková ZP MV ČR copy copyZačátek nového roku je již tradičně obdobím bilancování, a to i co se našeho zdraví týče. Spolu s tím pak přicházejí předsevzetí, že budeme vyznávat zdravější životní styl – lépe se stravovat, pravidelně sportovat nebo odstraníme některé zlozvyky. V plnění těchto cílů nabízí pomocnou ruku i Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR. V rámci fondu prevence umožňuje svým klientům získat finanční příspěvky právě na zdraví prospěšné aktivity.

4 3 tiskovkaPo ročním pilotu environmentálního technologického startupu Cyrkl a výrazném zájmu společností startuje od ledna 2020 plnohodnotné digitální odpadové tržiště Cyrkl. Inovativní projekt tak navazuje na zkušební provoz pod názvem Burza druhotných surovin, kterou pravidelně využívá více než 400 českých i slovenských společností. Při více než 260 obchodech bylo v pilotu poptáváno 7 800 tun materiálů, což se rovná potenciálním úsporám přes 15 000 tun CO2. Ekvivalent emisí, které vyprodukuje vaše auto, pokud s ním 9krát objedete planetu.

oknaj VEKRAMezinárodně uznávanou certifikaci TÜV NORD v segmentu výroby, prodeje a montáže oken, dveří a stínicí techniky, včetně odpovídajícího servisu, jako první a dosud jediný český výrobce získala značka VEKRA. Certifikace, platná od podzimu 2019, každému zákazníkovi zaručuje pevně dané, na sebe navazující procesní kroky, díky kterým získává garanci kvality nejen samotné výroby každého okna, dveří a stínění, ale i potvrzení jejich správné konstrukce odpovídající jejich umístění v domě, systémové montáže a záručního servisu.
Značka VEKRA, největší český výrobce oken a vchodových dveří, nabízející kompletní dodávku na klíč, včetně interiérových dveří a interiérového i exteriérového stínění, získala na podzim roku 2019 mezinárodně uznávanou procesní certifikaci TÜV NORD, a to jako první na území České republiky.

Bageterie Boulevard restaurace 2Českou značku rychlého občerstvení Bageterii Boulevard zná v regionech 8 lidí z 10. Největší povědomí o značce mají obyvatelé Plzně a Hradce Králové. Nejloajálnější jsou v Mladé Boleslavi nebo v Liberci. Nejen to vychází z průzkumu Bageterie Boulevard, která na jeho základě aktuálně zhodnotila své postavení na trhu a povědomí o značce jako takové. Z celkové studie vychází, že obyvatelé mimo hlavní město český řetězec intenzivně vnímají a jejich loajalita se za poslední roky zvyšuje. Odpovídá to i stále rostoucí expanzi, kterou Bageterie v posledních letech zahájila. V současnosti provozuje 42 restaurací, z toho 20 v regionech.

Pilulka lékárna Praha 7Skupina Pilulka, působící na lékárenském trhu kromě České republiky i na Slovensku a v Rumunsku, utržila v roce 2019 téměř dvě a půl miliardy korun a meziročně tak vyrostla o 24 %. Pro rok 2020 počítá Pilulka s obdobným růstem.

HeřmaňákPrvní částečně bezobalový farmářský trh v Česku vstupuje do třetí sezóny. První návštěvníky přivítá už v sobotu 11. ledna. Heřmaňák pravidelně každou sobotu navštěvuje na Řezáčově náměstí v Praze 7 zhruba tisícovka zákazníků. Do vlastního obalu - do sáčků, krabiček nebo lahví, tu mohou nakoupit kolem 80 procent sortimentu.

2020 01 08 13 54 36 Být členem věrnostního programu dm drogerie markt se vyplácí. Společnost dm připravila pro své zákazníky soutěž o 1.000.000 bodů ve věrnostním programu dm active beauty, které lze proměnit ve slevu 250.000 Kč na nákupy v libovolné prodejně dm.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB