le karChudeřická společnost AGC Automotive Czech, největší výrobce automobilových skel u nás, získal ocenění podnik podporující zdraví. To získávají firmy, které splňují nejen zákonem danou povinnost v péči o zdraví zaměstnanců, ale navíc poskytují lidem nadstandardní péči. AGC Automotive Czech například svým zaměstnancům platí lázeňskou péči, zajišťuje mnoho sportovních akcí nebo zdravotní prohlídky v nestátních zdravotnických zařízeních. Osvědčení udělilo firmě ministerstvo zdravotnictví na tři roky.

DSC 8391 kopieMezi speciální projekty největšího výrobce přívěsných vozíků v České republice společnosti Agados se řadí i mobilní cisterna na přepravu pitné vody. Cisternu NAVA 2000 si převzala jednotka Hradní stráže, která ji nyní začne v případě potřeby využívat. Nová cisterna patří vedle polní kuchyně, obojživelného přívěsu nebo úpravny vody k úspěšným projektům firmy, které využívají armády různých zemí, ale i složky integrovaného záchranného systému.

Safari 1Plzeňský Prazdroj pokračuje v rámci svého programu Volba sládků ve spolupráci s tuzemskými minipivovary. Po společných várkách s Pivovarem Matuška a brněnským Parním pivovarem Hauskrecht nyní jeho sládci uvařili pivní speciál African Coffee Stout spolu s pivovarem Safari ze Dvora Králové nad Labem. Společně tím přispívají na záchranu vymírajících nosorožců v Africe.

d mPůsobit ve svém okolí vždy příkladně a jednat zodpovědně patří k základním pilířům filozofie společnosti dm drogerie markt. S těmito principy se ztotožňuje také celá řada jejích zákazníků. To dokázala také tříměsíční kampaň „Vědomá volba“, která poukazovala na skutečnost, že změna chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je možná a může začít i nákupem produktu ohleduplnějšího k životnímu prostředí.

DSC 1492V malebném městečku Lázně Bohdaneč pár kroků od Pardubic, byla 1. října otevřena nová stylová kavárnička a pražírna neobyčejné kávy, a to pod značkou Dandelion. Je to první pampelišková kavárna v České republice.

 MG 4048Alena KohoutkováAsi nejsem sama, kdo rád nakupuje značková voňavá mýdla, která si pak měsíce nechává v prádelníku, aby provoněla doslova vše, co lze. A určitě patřím k těm, kteří právě taková mýdla s chutí pořizují jako vánoční dárky nejen s ohledem na přenádhernou parfemaci, ale i zajímavé a často nevšední složení takové vůně, jednoznačnou kvalitu i originální líbivé obaly. Ano, jde o tuhá, klasická mýdla světové značky Nesti Dante. Česká rodinná firma Flowergift a.s. se během své více než dvacetileté historie stala jejich nejsilnějším světovým distributorem a perfektně zásobuje český a slovenský trh. Jaká je filozofie, jaký vztah má k italskému výrobci a jaký ke koncovému zákazníkovi? Vyprávěla mi o tom předsedkyně představenstva Alena Kohoutková:

avo web 950x510 01Vánočním svátkům dodávají správnou atmosféru i květiny. Zveme vás na výstavy, které se pořádají s touto tematikou po celé republice. Podrobnější program naleznete na webových stránkách a facebooku Svazu květinářů a floristů ČR.

glo busV čase předvánočních nákupů přichází Globus s novými funkcemi ve své mobilní aplikaci. Nadiktujete si nákup, on se sám vytvoří, seřadí, vy ho nasdílíte s tím, kdo jde nakupovat a seznam se nově při skenování zboží i sám odškrtá. Další novinkou aplikace je prioritizace slevových kuponů. Díky novým funkcím zákazníci ušetří čas i papír.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB