dm 1Společnost Atoz marketing udělovala ve čtvrtek 7. 11. ocenění nejdůvěryhodnějším značkám na českém trhu. dm drogerie markt úspěšně navázala na úspěchy z minulých let a již popáté v řadě se může pochlubit oceněním „Nejdůvěryhodnější značka“ v kategorii „Drogerie“. Znovu tak potvrdila, že ji zákazníci vnímají jako silnou značku, které je možné důvěřovat.

Sedmikráska kůže04Český producent kolagenních arthronutraceutik vyvinul originální přípravek pro komplexní a intenzivní výživu pokožky zevnitř. Zájem o novinku překonal očekávání, proto orlickoústecká společnost ORLING se rozhodla zvýšit jeho výrobu.

BHČOCP barevné copyZ celkem 81 finalistek vybírala porota vítězky letošního 12. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek. Drtivá většina z nich působí v oblasti služeb a obchodu. Stejně jako v předešlých letech, i letos si úspěšné české podnikatelky odnesly ceny v kategoriích podle velikosti firmy i čtyři speciální ocenění pod patronací generálního a hlavních partnerů projektu. Patronkou 12. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek je Jaroslava Valová, zakladatelka společnosti SIKO KOUPELNY&KUCHYNĚ, která v roce 2015 obsadila v rámci projektu 1. místo v kategorii Velká společnost.

ross man 1Drogerie ROSSMANN a společnost Henkel spojily síly v boji proti jednorázovým plastovým obalům. Od listopadu 2019 ROSSMANN zavádí ve vybraných pobočkách v České republice plnicí stanice na značkovou drogerii bez obalu. Zákazníci si tak budou moci opakovaně doplňovat své oblíbené výrobky společnosti Henkel od pracího gelu Persil až po vlasovou kosmetiku Nature Box. Jedna česká domácnost nakupováním v projektu Drogerie bez obalu může ušetřit průměrně až 77 % plastového materiálu za rok. Kdyby všechny české domácnosti přešly v daných kategoriích produktů na drogerii bez obalu, ušetřily by přibližně 5 tisíc tun plastových obalů za jeden jediný rok.

Fiskars Sazeni stromu 1Společnost Fiskars letos slaví 370. výročí od svého založení. Je vůbec nejstarší finskou firmou a aktuálně ve více než dvaceti zemích světa zaměstnává zhruba 4800 lidí. Významné jubileum si připomněli i zaměstnanci české pobočky a vyrazili do kůrovcem poničených lesů u Chocerad sázet nové stromy. Fiskars je předním světovým dodavatelem značkových spotřebitelských výrobků pro domácnost, zahradu a pobyt v přírodě. Ikonickými se staly především sekery Fiskars, které jsou charakteristické svým vzhledem i funkčností, ale do portfolia firmy spadají například i nůžky, nože či kuchyňské nádobí.

Kaspersky generaceS nástupem na vysokou školu musí začínající studenti řešit celou řadu nových záležitostí. Zařizují si ubytování, studijní materiály, poznávají nová místa a tak dále. Nové výzvy studium nepřináší jen do jejich života, ale i jejich rodičů. Syndrom tzv. prázdného hnízda má vedle obvyklých nesnází i další překvapivé konsekvence – rodiče si bez svých potomků neví rady s moderními technologiemi. Bezmála třetina (31 %) rodičů, kteří používají moderní technologie jen krátkou dobu, přiznala, že se po odchodu svých dětí na univerzitu potýkají s technologickými záludnostmi na denním pořádku.

Ilustracni fotografie 2Pečlivě upravované obočí by mělo být základem každé ženy i muže. Obočí lemuje tvář, zvýrazňuje pohled, a dalo by se s nadsázkou říci: že se jedná o rám našeho obličeje. V dnešní době již obočí není pouze „druhořadou“ zkrášlovací částí, ale stále více se na něj zaměřují estetické i kosmetické trendy.

soffice.bin W47uLoAWacSpolečnost Edenred obdržela nejprestižnější ocenění v oblasti udržitelného podnikání a odpovědného chování firem, které bylo letos uděleno již pošestnácté. Žebříček BpS TOP Odpovědná firma sestavuje a ceny uděluje aliance BpS – Byznys pro společnost.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB