reklamni spot VEKRAPobuřuje nadsázková reklama? Jsou Češi natolik upjatí, že nechtějí vnímat v reklamách humorné skeče? Na tyto otázky si aktuálně odpovídají marketingoví pracovníci české značky VEKRA, kteří připravili právě probíhající reklamní kampaň upozorňující na rozdílnou kvalitu oken na pozadí spokojeně fungující rodiny.

„Reklamní spot je veden ve standardním duchu porovnání kvalitních a nekvalitních oken při jejich zatížení. V jeho gradaci jsme si troufli jít do nadsázky, kterou nám evokovaly časté dotazy z naší o on line poradny, které k nám zasílají většinou ženy a které bych mohl shrnout do jednotící verze: „Manžel koupil okna, ale jdou špatně otevírat, dokonce jimi teče do bytu. Nemohli byste mi s nimi něco provést?“, popisuje úvodem Jan Tušl, spolumajitel značky VEKRA.

Reklamní spot je postaven na porovnání výdrže oken od dvou dodavatelů vlivem vnějších podmínek, přičemž nekvalitní okna vyžadují časté opravy, které stojí rodinné finance navíc. Na závěr v rámci sloganu „spokojená domácnost“ dojde k fyzickému kontaktu nespokojené manželky, která udeří manžela pánví do hlavy, aby jej donutila k akci – změně nekvalitních oken na okna kvalitní. S touto změnou přichází nejen úspora peněz, ale i spojená a klidná domácnost. Reklama je ke shlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=aDGpfb6ojC8.

„Při tvorbě nás vůbec nenapadlo, že by si tuto nadsázkovou reklamu mohl někdo vyložit jako genderově nevyváženou. My jsme pouze využili humornou nadsázku ztvárněnou v naivní kresbě humorného akčního skeče. Přiznejme si, že naše manželky jsou hybnou silou snad každé domácnosti a nás muže často ženou k akci,“ s úsměvem dodává Jan Tušl a uzavírá: „V dílčích ohlasech jsme již slyšeli, že jsme přesáhli akceptovatelnou hranici, že dokonce prezentujeme domácí násilí… ale to si rozhodně nemyslíme…copak nadsázková reklama může pobuřovat? Věřím, že i Češi mají dostatek nadhledu a u reklamních sdělení se více baví, než že nesmyslně hledají nějaké skryté a ničím nepodložené významy, tam kde nejsou.“

VEKRA

Značka první volby zákazníků na českém trhu v segmentu oken, vchodových dveří a souvisejících doplňků. Značka zaměřená na vysokou kvalitu a odpovědnost při výrobě svých produktů ze dřeva, plastu, hliníku i dřevohliníku. Vždy jedinečná řešení pro konkrétní zakázku, kvalitní materiály, špičkové zpracování, důraz na dodržení technologických postupů. Svým zákazníkům nabízí komplexní služby od úvodního poradenství a profesionálního řešení konstrukce, přes výrobu, až po odbornou instalaci všech prvků a následný potřebný servis - to vše je dnes značka VEKRA. Na českém trhu funguje od počátku devadesátých let. Více na www.vekra.cz

(tz)