Módní a lifestylová značka s.Oliver vyhodnotila a slavnostně ukončila dvouměsíční jarní marketingovou kampaň s názvem Fashion Road Show. Od konce března do konce května měli návštěvníci vybraných obchodních center v ČR i SR možnost zapojit se do dvou soutěžních akcí - Najdi šťastný kód a Velká soutěž. Soutěže, jež byly podpořeny speciálními showroomy s.Oliver umístěnými v nejfrekventovanějších prostorách jednotlivých center, jen v rámci České republiky přilákaly 12 000 účastníků. V Praze a Brně byla promo akce ve spolupráci s agenturou Czechoslovak Models navíc podpořena přehlídkami módy z letošní jarní a letní kampaně s.Oliver. Moderování, jehož součástí bylo i rozdávání jarních květin, se zhostila Barbora Obozněnko z téže agentury. Hlavní výhru v podobě třídenního zájezdu pro dvě osoby do Mekky módy Paříže obdržely tři výherkyně z Prahy, Příbrami a Brna. Dalších 100 výherců, kteří byli na centrále s.Oliver za přítomnosti notáře vylosováni, získalo poukázku k nákupu v hodnotě 1.000 Kč.