s.Oliver_Fashion Road Show_Predani vyhry 02.jpgMódní a lifestylová značka s.Oliver vyhodnotila a slavnostně ukončila dvouměsíční jarní marketingovou kampaň s názvem Fashion Road Show. Od konce března do konce května měli návštěvníci vybraných obchodních center v ČR i SR možnost zapojit se do dvou soutěžních akcí - Najdi šťastný kód a Velká soutěž. Soutěže, jež byly podpořeny speciálními showroomy s.Oliver umístěnými v nejfrekventovanějších prostorách jednotlivých center, jen v rámci České republiky přilákaly 12 000 účastníků. V Praze a Brně byla promo akce ve spolupráci s agenturou Czechoslovak Models navíc podpořena přehlídkami módy z letošní jarní a letní kampaně s.Oliver. Moderování, jehož součástí bylo i rozdávání jarních květin, se zhostila Barbora Obozněnko z téže agentury. Hlavní výhru v podobě třídenního zájezdu pro dvě osoby do Mekky módy Paříže obdržely tři výherkyně z Prahy, Příbrami a Brna. Dalších 100 výherců, kteří byli na centrále s.Oliver za přítomnosti notáře vylosováni, získalo poukázku k nákupu v hodnotě 1.000 Kč.

Statisíce Čechů míří v těchto dnech na dovolenou nebo se tam chystají. Řada nepříjemností je čeká při cestování i v místě pobytu. Příliš těžké kufry, špatné jídlo, odlišné elektrické zásuvky. S takovými problémy bojují podle delegátů cestovní kanceláře TopFly.cz turisté nejčastěji, ačkoli se jim dá předcházet.

Vizuál Pozvěte šéfkuchaře a vařte spolu_IntersparNK.jpgPro všechny, kteří si oblíbili kuchařské umění a originální recepty Zdeňka Pohlreicha, připravila společnost SPAR ČOS soutěž, ve které získají výherci jedinečnou možnost pozvat si tohoto známého šéfkuchaře, aby osobně uvařil přímo pro ně - doma, v práci, ve škole či na párty pro přátele. Podmínkou pro účast v soutěži je nákup zboží v hodnotě alespoň 1 000,-Kč, a to v jakémkoli hypermarketu INTERSPAR nebo supermarketu SPAR a vyplnění hracího formuláře včetně zaslání motivačního dopisu či videa. Odborná porota v čele se Zdeňkem Pohlreichem vybere 10 výherců, kterým Zdeněk Pohlreich osobně uvaří a INTERSPAR zaplatí veškeré suroviny. Soutěž je určena nejen jednotlivcům, ale i rodinám, firmám či skupinám přátel.

Během konání Her XXX. olympiády v Londýně nabídne Česká televize na programech ČT4 a ČT2 48 hodin vysílání denně. Olympijský program předpokládá 468 přenosů a celkem 768 hodin olympijského vysílání. Vůbec poprvé v historii bude mít ČT své olympijské studio přímo v dějišti olympijských her. Díky spolupráci s Českým olympijským výborem se podařilo zabudovat studio přímo do prostoru Českého olympijského domu, kde budou redaktoři Robert Záruba a Jaromír Bosák připravovat reportáže z klání českých olympioniků, zpovídat sportovce, přítomné hosty a návštěvníkům Českého olympijského domu nabídnou možnost zapojit se přímo do vysílání České televize. Těm, kteří nebudou moci být přímo v dějišti her, zprostředkuje Česká televize olympiádu také on-line - kromě speciálu www.loh.cz přinese i komunitní sekci Žijeme olympiádou a mnoho aktivit na sociálních sítích.

Albatros Media a.s. je mediální společnost nabízející široké spektrum produktů - především knih, ale mnoha dalších. Vedle nakladatelské činnosti se věnuje také distribuci a dalším souvisejícím aktivitám. Všechny činnosti Albatrosu podporuje v České republice od roku 2010 podnikový informační systém HELIOS Green. Systém se za dva roky stal nepostradatelným pomocníkem managementu společnosti i jejích pracovníků. Na základě pozitivní zkušenosti z české mateřské společnosti byl proto systém v loňském roce zaveden i v nově založené společnosti Albatros Media Slovakia.

sundance transparentes sonnenspray 30 kopie.jpgProdukty dm privátních značek se pravidelně umísťují na předních příčkách nezávislých testů a dokazují tak svým zákazníkům, že vynikající kvalita může být spojena i s příznivou cenou. Nejnověji získal ocenění Vítěz testu, které uděluje nezávislý časopis dTest, spray na opalování značky Sundance - Transparentes Sonnenspray OF 30, který dokázal přesvědčit porotu i testující.

Zákazníci, kteří si nyní pořídí některý z vybraných modelů praček Samsung Eco Bubble, získají značkový prací gel Persil až na rok zdarma. Stačí se pouze zaregistrovat do bonusového programu. Společnost Samsung nabízí svým zákazníkům speciální letní bonus v podobě značkového pracího gelu Persil Expert 4,5 l. Při nákupu vybraného modelu pračky Samsung s revoluční technologií Eco Bubble mohou zákazníci získat až čtyři balení tohoto pracího gelu, která jim tak zajistí až rok praní zdarma. Tato speciální akce platí do 30. srpna 2012.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB