Mimořádně účinné superkrémy obnoví díky dávce energie mladistvý vzhled pleti zcela novým způsobem
České domácnosti mají stále značné rezervy v rozumném zacházení s financemi. Více než třetina z nich je v přímém ohrožení dluhové pasti. Nejčastějšími důvody nevyrovnaného hospodaření jsou přílišné zadlužování, držení úspor na nevhodných finančních produktech a překvapivě také nevěra jednoho z partnerů. Vyplývá to z průzkumu Ery.
Původní charitativní projekt Skupiny B. Braun Úsměv pro život prošel natolik rychlým vývojem, že jeho aktivity dalece přesáhly jeho prvotní záměr. Dochází tak k přejmenování projektu na B. Braun pro život a rozšíření jeho působnosti do dalších oblastí. Patronem se stává dvojnásobný paralympijský medailista v lukostřelbě David Drahonínský.
Společnost B. Braun Medical uspořádala pro odbornou zdravotnickou veřejnost tzv. Nutriční den se zaměřením na enterální a parenterální výživu. Vrcholem celého odpoledne se stal jedinečný mezinárodní online přenos satelitního sympozia ESPEN (European Society of Parenteral and Enteral Nutrition) v Barceloně. Na Nutričním dni zástupci B. Braun Medical vysvětlili přínosy koupě německého výrobního závodu klinické výživy pro český trh.
Bolesti zad a pohybového ústrojí patří dlouhodobě mezi nejčastější zdravotní problémy Čechů. Potýká se s nimi téměř 300 tisíc lidí v produktivním věku. Vyplývá to z aktuálního šetření Českého statistického úřadu. I zahraniční průzkumy uvádějí, že s bolestí zad se někdy v životě setkalo 60-90 % populace průmyslových zemí. Odborníci navíc varují, že nedostatečná léčba prvních příznaků vede k chronicitě, což je spojeno i s vysokými ekonomickými nároky na další léčbu. „Na vzniku těchto zdravotních potíží má velký podíl sedavé zaměstnání, ať už v kanceláři, za volantem nebo v továrně," upozornila MUDr. Michaela Tomanová, primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí, která se dlouhodobě věnuje léčbě nemocí pohybového aparátu.
Po třech úspěšných ročnících je letos vyhlášeno již 4. pokračování soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka 2012", opět v osvědčené spolupráci společnosti SYMPEX GROUP s vydavatelstvím AGRAL, za odborné součinnosti VÚ potravinářského Praha a zaštítěné skupinou COOP. Partnerem soutěže je Národní zemědělské muzeum.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.