Ještě nikdy neměli návštěvníci obchodního řetězce Globus tak blízko k tomu, aby dokázali vybrat víno jako zkušení sommelieři. Stačí opravdu jen velmi málo - aplikace Globus Sommelier v telefonu či tabletu. Užitečnou aplikaci, která je zdarma k dispozici jak pro iPhony či iPady, tak i pro chytré telefony na platformě Android, vyvinula pro Globus společnost CCV Informační systémy ve spolupráci s Vinařským institutem.

Řetězec supermarketů BILLA dnes uvedl do plného provozu rekonstruovanou filiálku v obchodním centru DBK Budějovická na Praze 4. Úpravy prodejny při zachování prodeje trvaly zhruba dva měsíce. Za tu dobu filiálka kompletně vyměnila všechna chladící a mrazící zařízení i osvětlení, která jsou nově energeticky úsporná. Změny se dočkal celkový koncept prodejny, nové jsou nižší regály, barevné provedení i způsob prezentace zboží. Největší novinkou je centrálně umístěný ostrůvek s ovocným barem a lahůdkami v zadní části prodejny. Supermarket v DBK je další z řady již zrekonstruovaných prodejen BILLA.

Společnost Henkel ČR připravila na září a říjen promoakci na podporu produktů vybraných značek divize Kosmetiky. Za nákup výrobků značek Palette, Natural & Easy, Perfect Mousse, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, Fa a Vademecum má každý zákazník možnost získat poukázky na nákup zboží ve vybraných obchodech s módním oblečením, sportovním vybavením, elektronikou či vouchery na služby kadeřnického salonu nebo masážního studia.

Dětský tábor_2.jpgSpolečnost Unilever toto léto sponzorovala „Tábor, který žije", který pro děti každý rok připravuje Agentura H + H. Dětský tábor je specifický svým hvězdným programem - tábor každý rok navštěvují známé osobnosti. Tento rok se zúčastnil například Vojta Kotek či Ewa Farna. Unilever dodal dětskému táboru produkty Cif a Domestos v hodnotě 50 000 Kč.

Společnost dm drogerie markt s.r.o. zaujímá dlouhodobě přední místa v prodejích biopotravin v České republice. Nabídku bio sortimentu vyráběného šetrnými postupy z těch nejkvalitnějších surovin ekologického zemědělství dm neustále rozšiřuje a reaguje tak na rostoucí zájem ze strany zákazníků, kteří si biopotraviny z dm oblíbili a pravidelně je zařazují do svého jídelníčku.

96635-1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh moderní variabilní koženou kabelku (nejen) na notebook McKlein Oak Grove v klasické černé barvě.

Počet firemních školek pro děti zaměstnanců v České republice meziročně vzrostl o 52 %. Vyplývá to z aktuálních statistik občanského sdružení Firemní školky, které hodnotí období od ledna do srpna 2012. Podle odborníků vychází firmy vstříc aktuálnímu trendu, kdy se matky vrací z rodičovské dovolené do zaměstnání dříve než v předchozích letech.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB