modern-24.jpgVánoce jsou pro mnoho lidí svátky připravované přesně podle vlastní rodinné tradice. Oslavy se připravují dlouho dopředu, takže když Vánoce přijdou, musí být vše připravené a perfektní. Na Štědrý večer pak už má každého obklopit pohoda a klid. Většina lidí tráví tento čas se svojí rodinou a společně si užívají příjemné atmosféry. Kromě klasických vánočních tradic, které jsou rozšířené v celé České republice, existují také tradice, které jsou čistě rodinné. Jedním z vánočních doplňků, které se staly v mnoha domácnostech zcela nepostradatelnými, je vánoční hvězda, rostlina známá také jako poinsettie. S trochou představivosti a kreativity může být v zimě kvetoucí poinsettie přeměněna v opravdu jedinečnou a unikátní vánoční dekoraci, jejíž vzhled a zdobení má potenciál stát se právě takovou speciální rodinnou tradicí.

UniCredit Bank připravila speciální bankovní konto pro děti do 15 let. Vychází tak vstříc stále rostoucí poptávce po základních bankovních službách i pro menší děti. Dále navazuje nabídkou Konta PRO MLADÉ od 15 do 26 let s neomezenými výběry z bankomatů UniCredit doma i v zahraničí. Pro dospělé má UniCredit Bank nově od října pestrou paletu Osobních kont, která mohou být vedena za 0 Kč při aktivním využívání.

Češi jsou známí svojí vášní pro chalupy, chaty i chatičky a tato národní vášeň není záležitostí pouze rodin nebo starší generace. Ze statistik Hypoteční banky, specialisty na hypoteční úvěry, sice vyplývá, že nejčastěji kupují rekreační objekty rodiny s dětmi (53 %), druhu velmi silnou skupinou českých chalupářů jsou ale takzvaní „singles" (38 %). Do kategorie „singles" lze zařadit generaci současných třicátníků, kteří již několik let pracují a žijí samostatně ve vlastní domácnosti.

Při běžném nákupu potravin dostává spotřebitel řadu informací, kterým není schopen porozumět. V Česku totiž chybí kvalitní edukace, která by měla začít již na základní škole. Neznalost zákazníků má totiž přímý dopad na kvalitu potravin, které jsou v českých obchodech k dostání. To jsou jen některé ze závěrů, které přineslo odborné setkání s panelovou diskuzí, jenž pořádala obecně prospěšná společnost Vím, co jím a piju.

V rámci právě započatého jedenáctého ročníku soutěže domácích finančních institucí a jejich produktů - Fincentrum Banka roku 2012 - soupeří bankovní ústavy již potřetí i v kategorii Banka bez bariér. Hodnotiteli jsou sami lidé s handicapem - již tradičně vozíčkáři a nově též lidé se sluchovým postižením. Garantem kategorie je Konto BARIÉRY.

Virtuální pobočka, kterou před rokem na český hypoteční trh uvedla Hypoteční banka, získala minulý týden druhé místo v letošním ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Ocenění v soutěži je uznáním Hypoteční banky jako úspěšného inovátora českého hypotečního trhu. Služby virtuální pobočky mohou zájemci o hypoteční úvěr využívat od září roku 2011. Návratnost investice do aplikace Virtuální pobočky byla navíc kratší než 1 měsíc.

Budte v pohode.jpgMilé dámy, milí pánové, v době, kdy jsme všichni vystaveni informačnímu tlaku a trpíme informační
přehlceností je více než nutné začít využívat i jiné než tradiční formy komunikace.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB