Carla VH430 Carlotta_hruska_RGB[1].jpgV Národním zemědělském muzeu v Praze byly 18. října slavnostně vyhlášeny výsledky IV. ročníku soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka 2012", která probíhala opět v osvědčené spolupráci společnosti SYMPEX GROUP s vydavatelstvím AGRAL, za odborné součinnosti VÚ potravinářského Praha a zaštítěné skupinou COOP. Partnerem soutěže je Národní zemědělské muzeum. Read More

Finančně poradenská společnost DataLife ukončila hlavní náborovou část své kampaně zaměřené na matky po mateřské dovolené. Zúčastnila se jí více než tisícovka maminek z celé České republiky, které prověřily své znalosti z oblasti financí. V dotazníkovém testu uspělo 53 % respondentek, a získaly tak Certifikát finančního poradenství. Společnost navíc zřizuje na Facebooku poradnu pro matky, které chtějí po mateřské opět nastartovat svoji kariéru.

• Růst obratu dm drogerie markt. s.r.o. o 5,47 % na 6,208 mld. CZK i přes pokračující nepříznivý hospodářský i tržní vývoj v obchodním roce 2011/2012
• Otevření 14 nových prodejen dm a vytvoření 250 nových pracovních míst v České republice
• Společnost dm podruhé zvolena „Obchodníkem roku" v kategorii „Prodejce drogistického zboží"

ladykarta_svetla_mc_04-1.jpgMůjÚčet od Komerční banky si za rok a půl existence založilo již více než 200 tisíc klientů. Součástí balíčku je i unikátní koncept MojeOdměny, díky němuž mohou klienti získat vedení účtu zcela bez poplatků a řadu dalších výhod. Inovativní novinkou je debetní verze oblíbené Lady karty s atraktivním slevovým programem.

V České republice se již počtvrté slaví „Světový den chleba", svátek základní lidské potraviny a zároveň všech pekařů. Tento svátek vyhlásila na 16. říjen světová organizace řemeslných pekáren U.I.B. a je připomínán nejrůznějším způsobem v řadě zemí světa. Organizátorem odborné a tiskové konference k tomuto dni je Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů v ČR. Záštitu nad akcí převzal ministr zemědělství P. Bendl. Konference uspořádaná u příležitosti oslavy Světového dne chleba byla umístěna symbolicky do Břevnovského kláštera - místa, kde je z roku 993 první doložená zmínka o výrobě chleba v Praze.

Premiérový ročník seriálu běžeckých závodů RunTour České pojišťovny startoval v květnu 2012 s dvěma ambiciózními cíli - zvednout Česko z gauče a přispět nejen ke zlepšení zdravotního stavu účastníků, ale i dětí, které jsou hospitalizované na Dětském kardiocentru Fakultní nemocnice v Motole, jenž se zabývá diagnostikou a léčbou vrozených a získaných onemocnění srdce a velkých cév. Snahou pořadatelů bylo vybrat ze všech závodů, které se během šesti měsíců uskutečnily v sedmi krajských městech České republiky, částku tři sta tisíc korun.

Hospodářská komora České republiky se jako jediná česká organizace zúčastnila summitu v rámci Evropského týdne malých a středních podniků 2012. V tomto roce byl summit úplně poprvé zaměřen na pozici žen ve světě podnikání. Hlavním mottem setkání proto bylo: „Ženské podnikání dává obchodní smysl". Jednodenního summitu se zúčastnili nejen přední odborníci na tuto problematiku, ale i stovky celosvětově uznávaných podnikatelek a mentorek společně se zástupci celosvětových podnikatelských organizací.

Společnost dm drogerie markt otevírá novou prodejnu v Domažlicích. Od 12. 10. 2012 mohou zákazníci navštívit dm v Husově ulici. Pro obyvatele Domažlic není dm neznámým pojmem, do nových prostor se dm přesídlila z Nám. Míru. Až 372 m2 prodejní plochy nabízí svým zákazníkům nová prodejna dm v Husově ulici. V nové prodejně je vytvořeno 6 pracovních míst.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB