Komplex Albena Kateřiny Držkové a avantgardní studio Projektil přitahují pozornost bulharské veřejnosti... ! Motto letošního ročníku zní: „Architektura hledá kulturu...!"  Od 23. - 30. listopadu 2012 se zde představují další zajímavé české projekty.

Cyklus přednášek pro veřejnost v Národní knihovně ČR pokračuje. Ve středu 28. listopadu od 17 hod. zasvětí posluchače do tajů péče o knížky a zákulisí konzervátorských ateliérů i výzkumných laboratoří specialisté z Odboru ochrany knihovních fondů NK ČR. V přednášce Co jste netušili o knihách? se dozvíte, že tajemství a překvapení v sobě neskrývají jenom staré tisky, ale i novodobé tituly.

Za nejběžnější vánoční dárky, jako jsou kosmetika, oblečení, knihy, elektronika nebo hračky, chtějí podle ankety* GE Money Bank lidé utratit letos o 700 korun více než před dvěma lety**. Oproti loňsku se však aktuálně chystá 38 % Čechů na dárcích ušetřit. Polovina z nich si teď nemůže dovolit utrácet a čtyři z 10 šetří, protože je „prostě špatná doba". GE Money Bank nabízí lidem možnost ušetřit při vánočních nákupech až 1000 korun. Banka totiž u kreditních karet MoneyCard Plus vydaných do konce roku navyšuje odměnu za nákupy na 5 % po dobu 4 měsíců.

Na horách pozvolna padá první sníh a řada z nás přemýšlí, kam se letos vydat na zimní dovolenou. Každý plánovaný výlet by měl začít pečlivou přípravou. Proto finanční značka Era provedla na toto téma průzkum, který představí, jak se Češi na plánované zimní volno připravují a kolik za něj chtějí utratit. K tomu vám přinášíme následující patero rad, aby vás silný vítr překvapil jen na hřebenech hor a ne v peněžence.

Největší alternativní dodavatel elektřiny, společnost CENTROPOL ENERGY v příštím roce sníží ceny elektřiny. Pro koncové zákazníky cena silové elektřiny klesne v řádu několika procent. Nové ceníky firma zveřejní nejpozději 1. prosince, jak stanovuje zákon.

Finanční skupina AXA darovala během benefičního večera Světlo pro Světlušku Nadačnímu fondu Českého rozhlasu symbolický šek v hodnotě 3 milionů korun. Finanční dar bude využit jak na podporu zrakově postižených jednotlivců i neziskových organizací z této oblasti, tak i na projekt Kavárna POTMĚ. AXA je generálním partnerem projektu Světluška již sedm let a do jeho aktivit se pravidelně zapojují i dobrovolníci z řad zaměstnanců.

Od 16. listopadu 2012 zahajuje České centrum Berlín svůj provoz v unikátních prostorách stavby, která je všeobecně vnímána jako architektonický skvost pozoruhodného období. Trvale se tak přesídlilo ze svého původní berlínské adresy na Friedrichstrase.

s.Oliver BABY_076.jpgDětská móda německé značky s.Oliver od listopadu k dostání i v ČR. Módní a lifestylová značka s.Oliver původem z Německa rozšiřuje svou nabídku na českém trhu a ještě před Vánocemi nabídne také dětskou módu. Kolekce „s.Oliver BABY", móda pro nejmenší ve věku 0 2 roky, bude od 23. listopadu 2012 prozatím k dostání ve třech hypermarketech sítě Globus - v Praze, Brně a Pardubicích. Kvalitní dětské oblečení pro holčičky a kluky značky s.Oliver najdete ve stávajících sekcích s oblečením a dalším zbožím pro nejmenší.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB