NEJVĚTŠÍ SVATEBNÍ ŠATY šily 4 švadleny ze Svatebního centra ADINA 10 dní, spotřebovalo se na ně 50m2 látky, místo kamínků jsou šaty pošité 300 skleněnými krystaly.
Šaty budou představeny poprvé 7. ledna na tiskové konferenci pro novináře v hotelu Clarion, v 15hodin v restauraci Benada. Patronkou NEJVĚTŠÍCH SVATEBNÍCH ŠATŮ v ČR je herečka Anna Polívková. Šaty budou oficiálně zapsány do České knihy rekordů.
Šaty budou umístěny nad vchodem do Clarion Congress Hotelu Prague ve Vysočanech. Mohou je tak obdivovat návštěvníci veletrhu SVATEBNÍ DNY 2013, ve dnech 11. - 12. 1. 2013. Více na www.svatebnidny.cz.

BEETHOVEN - HUDBA A DUŠE GÉNIA Vás provede nejen houslovými sonátami tohoto mimořádného hudebního génia, ale otevře také tajemství dochované Beethovenovy korespondence. Na projektu spolupracují herec Marian Roden a klavírista Luděk Šabaka.

Portál dovolena.cz, člen skupiny Student Agency, vykázal za rok 2012 dvojciferný růst - a to v úrovni 16 procent a dosáhl obratu zhruba jedné miliardy korun. V případě zájezdů od českých cestovních kanceláří činil tento nárůst dokonce více než 35 % a také prodeje zájezdů od německých kanceláří si podržely přibližně stejně vysokou popularitu jako v předchozím roce.

V samém centru Prahy v blízkosti Právnické fakulty a nákupního bulváru Pařížská, na náměstí před hotelem InterContinental Prague, bude v sobotu 2.2.2013, v rozmezí 11:00 - 17:00, probíhat pravá nefalšovaná česká zabijačka.

Comenia Script je nový typ písma, který se bude vyučovat na základních školách. Písmo je jednodušší a proto vhodné pro žáky s poruchami psaní. Pro všechny uživatele tabletů Samsung a přístrojů Galaxy Note I a Galaxy Note II, je nyní exkluzivně k dispozici zdarma aplikace s názvem Comenia Script, která slouží k nácviku psaní tohoto typu písma. Comenia Script byl schválen před několika dny Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy jako alternativní písmo pro výuku na základních školách.

logo.jpgOd ledna vstupují v platnost některá ustanovení, vyplývající z novely zákona o hospodaření energií ( 406/2000 Sb.) a nové vyhlášky o energetické náročnosti budov. Česká rada pro šetrné budovy seznámí veřejnost se změnami a novými povinnostmi prostřednictvím série seminářů pořádaných ve všech krajích České republiky. První semináře se rozjedou již koncem ledna. Zájemci se mohou registrovat na www.czgbc.org/seminare.

Český cloud Capsa.cz spouští beta verzi pro osobní zálohování dat. Capsa tak rozšiřuje svou nabídku služeb nejen pro firmy, ale i pro běžné uživatele, kteří potřebují levné a bezpečné úložiště pro zálohu svých dat. Současná verze pro jednotlivce je dostupná na adrese beta.capsa.cz pro uživatele mojeID. Pokud návštěvník mojeID nemá, může se zaregistrovat přímo na stránkách Capsy a jako bonus navíc získá 4GB flash disk zdarma.

Jedinečná spolupráce společnosti Lidl a občanského sdružení Život dětem vynesla 6 milionů korun, což je dvakrát více než v loňském roce. Peníze pomohou 120 rodinám, které pečují o vážně nemocné děti. Veřejná sbírka probíhala ve všech 228 prodejnách Lidl od 26. listopadu do 9. prosince 2012 a vynesla celkem 5 080 125 Kč. Společnost Lidl se rozhodla částku navýšit na 6 milionů korun. Výtěžek sbírky byl oznámen v přímém přenosu galavečera Srdce pro děti na TV Prima family 16. prosince 2012.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB